Nee pop, onzekere meisjes neuken nooit met het licht aan.quote:Op maandag 31 december 2007 20:46 schreef Denimdude het volgende:
[..]
hoezo neuken mensen op 31 december met het licht uit ofzo?
Ring aannemen van 2000 euro en dan dumpen.quote:Op maandag 31 december 2007 20:34 schreef MouzurX het volgende:
[..]
en ex-vriendin is de plaatselijke hoer?
Dat, en wat SeLang zei.quote:Op maandag 31 december 2007 20:49 schreef Stofje het volgende:
Wat een kutreacties overwegend. Lijkt me best pijnlijk. Kjik zeker niet teveel naar dat slaapkamerraam, ga biertjes drinken en probeer het uit je koop te zetten. Bijna onmogelijk, ik weet, maar pijnig jezelf niet.
nee wel een broertje van 16 maar ik ben hetero.quote:Op maandag 31 december 2007 20:50 schreef SeLang het volgende:
Heeft ze een zusje dat nog maagd is?
Mensen die over dingen praten waar ze geen verstand van hebbenquote:Op maandag 31 december 2007 20:41 schreef MouzurX het volgende:
[..]
ga gewoon een ander neuken .. big deal
Gewoon jouw ring terug eisen, verpatsen, en wat leuks mee doen.quote:
Jij wel zekerquote:Op maandag 31 december 2007 20:53 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Mensen die over dingen praten waar ze geen verstand van hebben![]()
Gezien zijn postgedrag blijft dat ook nog heeeeeeeeel lang zo.quote:Op maandag 31 december 2007 20:37 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee, maar ondertussen weet heel fucking Fok dat je een fucking maagd bent en ik word er schijtziek van.
TIEFT OP
Post die tape anders maar vast.quote:Op maandag 31 december 2007 21:01 schreef Denimdude het volgende:
ik heb nog wel een sextape.. als ik die ring niet terug krijg ga ik het op internet gooien..
Mits lekker wijf, dan wel even een topicje openen in KPD.quote:Op maandag 31 december 2007 21:01 schreef Denimdude het volgende:
ik heb nog wel een sextape.. als ik die ring niet terug krijg ga ik het op internet gooien..
Gewoon een ander wijf zoeken met dezelfde naamquote:Op maandag 31 december 2007 21:07 schreef Denimdude het volgende:
nee ik wil haar eigenlijk terug, want ik heb van de zomer haar naam op mijn hele onderarm laten tatoeeren..
Dat moet ik zienquote:Op maandag 31 december 2007 21:04 schreef SeLang het volgende:
[..]
Post die tape anders maar vast.
Je kunt hem altijd weer van internet afhalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |