Dom zeer dom.quote:Op maandag 31 december 2007 20:44 schreef Denimdude het volgende:
ik had een ring (2000 euro) gekocht met kerst, toen heeft ze me gedumpt..
Hoi, ik ben razzberryquote:Op maandag 31 december 2007 22:41 schreef -Strawberry- het volgende:
Die is ook snel over je heen.Blijft kut, zeker rond deze tijd. Beste is altijd nog zelf weer nieuwe mensen (vrouwen) te ontmoeten en hopelijk weer verliefd worden.
Ouch.. dan is het extra pijnlijk. Sterktequote:Op maandag 31 december 2007 20:43 schreef Denimdude het volgende:
[..]
21,
ik heb 5 jaar relatie met haar gehad.
Toch raar dat je dit dan post.quote:Op maandag 31 december 2007 12:53 schreef Denimdude het volgende:
ik zoek een accomodatie voor overnachting met een sauna en bubbelbad, beiden voor alleen met zijn tweetjes, mijn vriendin en ikzelf.. wat kunnen jullie me aanraden?
ik wilde graag zo een arrangement naar de zwaluwhoeve, maar ik heb van anderen vernomen dat je de sauna met andere gasten deelt..
quote:Op maandag 31 december 2007 22:43 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Hoi, ik ben razzberrymijn mede bes
meestal willen mensen mij zo snel mogelijk vergeten na een bezoek aan een FoBo.quote:Op maandag 31 december 2007 22:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ook hallo. Ik ken jou nog wel van mijn fotoboek.
Rot op.quote:Op maandag 31 december 2007 22:49 schreef MouzurX het volgende:
ik weet het niet meer hoor .. lult ts nou gewoon uit zijn nek of?
5 jaar relatie
vriend heeft het ineens uitgemaakt nadat hij haar een ring van 2000 euro gaf
hij heeft tatoe van haar naam
hij heeft een sekstape ..
vriendin neukt al een week na de relatie met de buurjongen van TS.
dus of je lult uit je nek of je vertelt er een paar dingen niet bij of je was verblind van liefde terwijl je vriendin dit niet was..
edit: en dit er ook nog bij: "ik zoek een accomodatie voor overnachting met een sauna en bubbelbad, beiden voor alleen met zijn tweetjes, mijn vriendin en ikzelf.. wat kunnen jullie me aanraden?
ik wilde graag zo een arrangement naar de zwaluwhoeve, maar ik heb van anderen vernomen dat je de sauna met andere gasten deelt.."
Sorry dat ik dit nogal ongeloofwaardige verhaal niet geloof .... meer info nodig dan hoor...quote:
goed plan..quote:Op maandag 31 december 2007 23:39 schreef Denimdude het volgende:
ik ga die gast denk ik terugpakken door zijn kleine zusje te neuken.. hoe oud moet een meisje voor sex minimaal zijn, want ik wil niet beschuldigd worden van pedofilie ofzo..
11.quote:Op maandag 31 december 2007 23:39 schreef Denimdude het volgende:
ik ga die gast denk ik terugpakken door zijn kleine zusje te neuken.. hoe oud moet een meisje voor sex minimaal zijn, want ik wil niet beschuldigd worden van pedofilie ofzo..
Ging niet om het verhaal.quote:Op maandag 31 december 2007 23:35 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Sorry dat ik dit nogal ongeloofwaardige verhaal niet geloof .... meer info nodig dan hoor...
Ok.quote:
quote:Op maandag 31 december 2007 23:39 schreef Denimdude het volgende:
Ze heeft nu wel een zusje dus?quote:Op maandag 31 december 2007 20:53 schreef Denimdude het volgende:
[..]
nee wel een broertje van 16 maar ik ben hetero.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |