Geen slecht plan. Het hele pleintje zag voor twee uur vanmiddag al helemaal rood.quote:Op maandag 31 december 2007 19:10 schreef Metalfrost het volgende:
Moet je ze morgenvroeg om acht uur een bezem aanbieden. Kijken hoe ze dan reageren.
Mannelijke nietquote:
Pleziertje, rot op.quote:Op maandag 31 december 2007 19:18 schreef maan_man het volgende:
Moeilijk hé andere mensen 16 uurtjes per jaar een pleziertje gunnen?
We zitten hier in R'dam, ze schieten hier met granaten.quote:Op maandag 31 december 2007 19:20 schreef Daffodil31LE het volgende:
Och guttegut, je kan de TV niet meer verstaan....
Zet 'm dan wat harder, zacht ei.
Als jij niet samen kunt leven met andere mensen vanaf 1 uur rijden er weer treinenquote:Op maandag 31 december 2007 19:20 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Pleziertje, rot op.Duizenden euro's in de fik steken, sorry hoor, maar ik vind dat volstrekt belachelijk. En als je zo graag iets met knallen wilt, ga je maar in het leger.
LOL Heb je niks beters te doen?quote:Op maandag 31 december 2007 19:22 schreef miss_sly het volgende:
Nooit topics geopend in KLB, he?![]()
Cios-leerlingen
Collega's die de hele dag over baby's ijlen
Digitenne
Stickers op glaswerk
Dalziel and Pascoe (detectiveserie)
Misschien klaag je toch meer dan je zelf denkt![]()
Vertel eens waar je woont, dan kom ik volgend jaar even die jochies leren hoe je een carbidkanon moet afschieten....quote:Op maandag 31 december 2007 19:20 schreef Isegrim het volgende:
[..]
We zitten hier in R'dam, ze schieten hier met granaten.Maakt niet uit hoe hard de TV staat.
Je kent mij: als iemand nooit, altijd, alles, iedereen als woorden gebruikt, wil ik dat graag verifieren en ze anders met hun neus op de feiten drukkenquote:
Ik kom uit Friesland en ben dus welbekend met carbidschieten. Dat vind ik een stuk minder irritant, met name omdat het niet de hele dag door gebeurt doorgaans. En dat geluid is vrij dof en daardoor nog wel te harden.quote:Op maandag 31 december 2007 19:24 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Vertel eens waar je woont, dan kom ik volgend jaar even die jochies leren hoe je een carbidkanon moet afschieten....
Nou goed, BIJNA nooit dan.quote:Op maandag 31 december 2007 19:24 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Je kent mij: als iemand nooit, altijd, alles, iedereen als woorden gebruikt, wil ik dat graag verifieren en ze anders met hun neus op de feiten drukken
Ja, ze moeten optieven met hun pleziertjequote:Op maandag 31 december 2007 19:18 schreef maan_man het volgende:
Moeilijk hé andere mensen 16 uurtjes per jaar een pleziertje gunnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |