abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46385506
Vanmiddag heb ik een zestal mooie wijnglazen gekocht. Ze zaten in een doos, dus ik dacht: "Ha! Dan zitten er tenminste niet van die klotestickers op!". Wel dus. Van die stickers waarvan de lijm zo hardnekkig is, dat je die er zelfs na een paar uur weken in heet water, enkel met schuurmiddel en een schuurspons afkrijgt.

Klacht: waarom gebruiken winkels op glaswerk niet van de makkelijk te verwijderen stickers?
pi_46385530
Eén woord: ijswater
pi_46385556
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 23:30 schreef Fixers het volgende:
Eén woord: ijswater
Echt? Moet ik dat maar eens proberen...
pi_46385649
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 23:31 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Echt? Moet ik dat maar eens proberen...
IK weet uit ervaring dat wijnetiketten na een paar uur in een bak water met flink veel ijsblokjes vanzelf boven komen drijven.
pi_46385717
De etiketten zelf gingen er makkelijk af, maar er bleef een laagje lijm op het glas zitten. Sowieso snap ik niet waarom er niet gewoon alleen maar van die stickers gebruikt worden die je er zo in één keer af kunt trekken. Op plastic is die hardnekkige lijm helemaal irritant, want dan kun je het er bijna niet afkrijgen zonder het materiaal te beschadigen.
  vrijdag 16 februari 2007 @ 23:45:08 #6
129299 Roltrapfee
feed me a stray cat
pi_46385924
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 23:35 schreef Fixers het volgende:

[..]

IK weet uit ervaring dat wijnetiketten na een paar uur in een bak water met flink veel ijsblokjes vanzelf boven komen drijven.
Wat naar, ik leg zulke dingen altijd in warm water omdat ik dacht dat dat het beste werkte volgende keer maar eens proberen met ijsklontjes

En @ TS: de vuige bandieten! Ik zou de etalageruiten van de winkel waar de glazen vandaan komen vol plakken met moeilijk te verwijderen stickers, probeer dat raam maar eens in een bak ijswater te leggen Eat that, Blokker
When the weather gets rough and it's whiskey in the shade
It's best to wrap your saviour up in cellophane
Hee, een korhoen!
pi_46386012
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 23:45 schreef Roltrapfee het volgende:
En @ TS: de vuige bandieten! Ik zou de etalageruiten van de winkel waar de glazen vandaan komen vol plakken met moeilijk te verwijderen stickers, probeer dat raam maar eens in een bak ijswater te leggen Eat that, Blokker
Het was in dit geval de Action, maar ik vind het een geweldig plan.
pi_46386047
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 23:47 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Van die ultra sterke contactlijm in spuitbussen gebruiken!
pi_46386087
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 23:47 schreef Isegrim het volgende:

[..]

De Action. Dat zullen me dure glazen geweest zijn zeg.
Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life's about
  vrijdag 16 februari 2007 @ 23:50:30 #10
80068 gfree
Rettekkettet, naar Beter Bed!
pi_46386089
Stickerverwijderaar.
Saubere Schuhe gefallen jedem!
pi_46386143
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 23:50 schreef Metal_Mart het volgende:

[..]

De Action. Dat zullen me dure glazen geweest zijn zeg.
Ik heb helemaal geen belang bij dure glazen want mijn vriend gooit er wekelijks eentje kapot. En het zijn niet alleen cheape winkels die zulke stickers gebruiken.
pi_46386207
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 23:52 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Ik heb helemaal geen belang bij dure glazen want mijn vriend gooit er wekelijks eentje kapot. En het zijn niet alleen cheape winkels die zulke stickers gebruiken.
Cheap-ass glazen kopen en dan nog ouwehoeren over stickers.
Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life's about
  vrijdag 16 februari 2007 @ 23:55:35 #13
53283 Captain_Chaos
Aláááááááárm.....
pi_46386216
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 23:29 schreef Isegrim het volgende:
Vanmiddag heb ik een zestal mooie wijnglazen gekocht. Ze zaten in een doos, dus ik dacht: "Ha! Dan zitten er tenminste niet van die klotestickers op!". Wel dus. Van die stickers waarvan de lijm zo hardnekkig is, dat je die er zelfs na een paar uur weken in heet water, enkel met schuurmiddel en een schuurspons afkrijgt.

Klacht: waarom gebruiken winkels op glaswerk niet van de makkelijk te verwijderen stickers?
Inderdaad.

Valt in de categorie waar ook die hinderlijke bonnetjes in de kraag van de verder zo comfortabele T-shirt onder vallen. Ik snap dat niet.

Eerst een keurig schoon en glad glas maken. Vervolgens als finishing touch een onmogelijk te verwijderen sticker erop doen. Waarom ! ?
Jawohl Herr Kaloin!
pi_46386292
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 23:55 schreef Captain_Chaos het volgende:

Valt in de categorie waar ook die hinderlijke bonnetjes in de kraag van de verder zo comfortabele T-shirt onder vallen. Ik snap dat niet.
Ik heb een aantal zwarte onderhemdjes die ik standaard binnenstebuiten draag omdat de kaartjes zo jeuken (zijn niet te verwijderen zonder de naad te verneuken ).
quote:
Eerst een keurig schoon en glad glas maken. Vervolgens als finishing touch een onmogelijk te verwijderen sticker erop doen. Waarom ! ?
Eén van de grote vragen des levens.
pi_46386513
waarom schrijven we niet een paar winkels aan dit dit niet langer zo kan?
  zaterdag 17 februari 2007 @ 00:12:54 #16
53283 Captain_Chaos
Aláááááááárm.....
pi_46386723
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 23:58 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Ik heb een aantal zwarte onderhemdjes die ik standaard binnenstebuiten draag omdat de kaartjes zo jeuken (zijn niet te verwijderen zonder de naad te verneuken ).
[..]

Eén van de grote vragen des levens.
Ik heb ook aardig wat T-shirts met kapotte kraag. Hij móet eruit !

Ik heb ook een paar T-shirts van iemand die het wél begrijpt. Keurig bescheiden labeltje rechtsvoor aan de búitenkant. Wel van Bsst, moeilijk aan te komen en een beetje duur.

Voorlopig de schaar er dus maar in.
Jawohl Herr Kaloin!
pi_46386782
De HEMA is top met die dingen, die drukken het wasvoorschrift vaak gewoon af op de stof, niks geen labeltje. En altijd makkelijk te verwijderen stickers.

HEMA.
  zaterdag 17 februari 2007 @ 00:18:30 #18
129299 Roltrapfee
feed me a stray cat
pi_46386875
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 00:15 schreef Isegrim het volgende:
De HEMA is top met die dingen, die drukken het wasvoorschrift vaak gewoon af op de stof, niks geen labeltje. En altijd makkelijk te verwijderen stickers.

HEMA.
Das inderdaad fijn maar soms gaan ze eraf bij een paar keer wassen en nu weet ik van een paar dingen niet zeker of ze in de droger mogen.
Maar verder, HEMA
When the weather gets rough and it's whiskey in the shade
It's best to wrap your saviour up in cellophane
Hee, een korhoen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')