Hey, die bright side had ik nog niet bedacht.quote:Op woensdag 29 november 2006 17:46 schreef ANWB het volgende:
[..]
Ze laat je straks 16 weken met rust![]()
Dat is een juiste conclusie.quote:Op woensdag 29 november 2006 17:49 schreef Roellio het volgende:
Er zijn meerdere collega's van mij zwanger danwel recentelijk vader/moeder geworden en niemand ijlt de hele dag over hun kind.
Hieruit concludeer ik dat jij simpelweg pauper-collega's hebt!
Als je haar ziet, vraag je je af door wie.quote:Op woensdag 29 november 2006 17:50 schreef Oviedeee het volgende:
Dan is ze in ieder geval wel goed geneukt.
quote:Op woensdag 29 november 2006 17:50 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat is een juiste conclusie.Gelukkig ga ik binnenkort weg.
je bent druk bezig geweest dan he??quote:Op woensdag 29 november 2006 17:49 schreef Roellio het volgende:
Er zijn meerdere collega's van mij zwanger danwel recentelijk vader/moeder geworden en niemand ijlt de hele dag over hun kind.
zwangerschapsverlof zekerquote:Op woensdag 29 november 2006 17:50 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat is een juiste conclusie.Gelukkig ga ik binnenkort weg.
*schaart zich achter deze klaagzang.quote:Op woensdag 29 november 2006 17:45 schreef Isegrim het volgende:
Rot op met je baby's, je poepluiers en je zwangerschapshormonen.Ga iets nuttigs doen met je leven in plaats van er nog wat van die etters bij te maken.
Beter dan de hele tijd precies voor/naast/achter je een staande vergadering van anderen aanhoren.quote:
Als die vergadering niet over baby's gaat, vind ik het prima.quote:Op woensdag 29 november 2006 20:51 schreef Alicey het volgende:
[..]
Beter dan de hele tijd precies voor/naast/achter je een staande vergadering van anderen aanhoren.
Nee, toegangssystemen, registratie en terminals word je blij van.quote:Op woensdag 29 november 2006 20:52 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Als die vergadering niet over baby's gaat, vind ik het prima.
Blijer dan van baby's.quote:Op woensdag 29 november 2006 20:57 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nee, toegangssystemen, registratie en terminals word je blij van.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |