Stilstand is achteruitgangquote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:18 schreef Slarioux het volgende:
Waarom moeten mensen toch altijd perse het nieuwste hebben?
omdat het kanquote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:18 schreef Slarioux het volgende:
do it like they do it on discovery channel....je bent er zo één dus. vunsquote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:19 schreef Isegrim het volgende:
Dat is mijn favoriete zender.Maar andere zenders zijn ook bagger.
Het valt me op dat de ontvangst 's avonds vaak beter is dan overdag. Zouden ze zoiets hebben van: "Overdag kijkt er bijna niemand dus dan maken we het gewoon bagger"?
Zo nieuw is het toch niet meer? En wij hebben het bijna gratis, omdat een vriend van ons (die in hetzelfde gebouw woont) het had genomen toen je twee van die ontvangstdingen kreeg voor de prijs van één (of iig heel goedkoop) en wij hebben no. 2 van hem gekregen.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:18 schreef Slarioux het volgende:
Blote apenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:20 schreef Bob-B het volgende:
[..]
do it like they do it on discovery channel....je bent er zo één dus. vuns
Dat bestaat ook? Moet je daarvoor betalen?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:27 schreef Ticootje het volgende:
continu! Buitenantenne vragen.
Een cliché uitspraak. De gebrachte nieuwe technieken zijn geen vooruitgang... dat maakt bij hetzelfde blijven geen achteruitgang.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:19 schreef Gunner het volgende:
[..]
Stilstand is achteruitgang
Opvallende uitspraak voor een moderator van Digital Corner overigens.
die kan je gewoon aanvragen toch?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:33 schreef CybErvee het volgende:
Buiten antennetje kopen, anders continue met de binnen antenne wandelen.
35 eurisquote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:34 schreef Ticootje het volgende:
[..]
die kan je gewoon aanvragen toch?
ohquote:
Wel mee eens, maar ik hoor iedereen altijd bashen op UPC digitale televisie (zie topic start), dat het zo slecht is terwijl ik er persoonlijk zeer tevreden over ben, maar UPC afbranden is zo makkelijk natuurlijk.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:28 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Een cliché uitspraak. De gebrachte nieuwe technieken zijn geen vooruitgang... dat maakt bij hetzelfde blijven geen achteruitgang.
Waarom opvallend? Het zou pas opvallend zijn als ik me klakkeloos op elke nieuwe techniek stort. Ja ik lees Tweakers en Slashdot, maar een aanschaf doen omdat het nieuw is... dan zou ik het modschap nog niet eens waard zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |