Bijna, onvolledig antwoordquote:Op woensdag 2 januari 2008 17:21 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Dirt Chamber Sessions en Prodigy
Nogsteeds onvolledigquote:Op woensdag 2 januari 2008 17:31 schreef Sack_Blabbath het volgende:
The Dirt Chambers Sessions en The Prodigy dan?
Sack_Blabbath +1quote:Op woensdag 2 januari 2008 17:21 schreef Sack_Blabbath het volgende:
The Dirtchamber Sessions Volume one en The Prodigy
Of bijvoorbeeld een appel een peer noemen, zeg maar.quote:Op woensdag 2 januari 2008 17:43 schreef DJKiwi het volgende:
het is zegmaar dat je Stairway to heaven, stairway noemt
Of bijvoorbeeld een album van bob marley Live! noemt, dat kunnen er zegmaar 3 of 4 zijn..
Hahaquote:Op woensdag 2 januari 2008 19:23 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Of bijvoorbeeld een appel een peer noemen, zeg maar.
quote:
Nou, vooruit....die ume zie ik even over het hoofd.quote:Op woensdag 2 januari 2008 19:49 schreef Burnett het volgende:
Black Sabbath - volume 4
Charmian +1quote:Op woensdag 2 januari 2008 20:08 schreef Charmian het volgende:
Lene Lovich?
quote:Op woensdag 2 januari 2008 13:48 schreef Gambolputty het volgende:
Omdat het zo lullig is om jezelf een punt te geven:
newbiedoobiedoo +1
Nee, maar wel ongeveer zelfde tijd en als ik het goed herinner ook dezelfde regisseur.quote:Op donderdag 3 januari 2008 09:12 schreef Z het volgende:
Fine Young Cannibals -She Drives Me Crazy
http://www.youtube.com/watch?v=og1HAkjOuL0quote:Op donderdag 3 januari 2008 09:27 schreef bartrid het volgende:
new order - true faith
Dat doe ik al jaren. Bij indie denk ik tegenwoordig aan zeikerige singer/songwriters en pretentieus gitaargepriegel. Als je die indie top 20 verzamelaars van de jaren 90 hebt, dat is wel wat anders.quote:Op donderdag 3 januari 2008 09:50 schreef Z het volgende:
Ik loop me nu al te ergeren aan hun gebruik van de term "indie".
Smiths en Artic Monkeys zijn goed. Stone Roses ook maar het is het het verkeerde nummer.quote:Op donderdag 3 januari 2008 09:56 schreef Berkery het volgende:
The Smiths - How soon is now?
The Stone Roses - Fools gold
Arctic Monkeys - I bet you look good on the dancefloor
Franz Ferdinand - Take me out
burnett +1 met Nirvana.quote:Op donderdag 3 januari 2008 10:20 schreef Burnett het volgende:
How Soon Is Now en Fools Gold had ik ook graag genoemd...
Charlatans - Weirdo
Nirvana - Smells Like Teen Spirit
Pulp - Disco 2000
Ja dat doe ik ook al jarenquote:Op donderdag 3 januari 2008 09:50 schreef Z het volgende:
Ik loop me nu al te ergeren aan hun gebruik van de term "indie".
Lama spreads dan?quote:Op donderdag 3 januari 2008 10:22 schreef bartrid het volgende:
Smiths en Artic Monkeys zijn goed. Stone Roses ook maar het is het het verkeerde nummer.
"Indie" en "anthem" zijn sowieso al een contradictio in terminis.quote:Op donderdag 3 januari 2008 10:14 schreef ranja het volgende:
[..]
Dat doe ik al jaren. Bij indie denk ik tegenwoordig aan zeikerige singer/songwriters en pretentieus gitaargepriegel. Als je die indie top 20 verzamelaars van de jaren 90 hebt, dat is wel wat anders.
Vergeet de Toni & Guy Hairbands nietquote:Op donderdag 3 januari 2008 10:14 schreef ranja het volgende:
[..]
Dat doe ik al jaren. Bij indie denk ik tegenwoordig aan zeikerige singer/songwriters en pretentieus gitaargepriegel. Als je die indie top 20 verzamelaars van de jaren 90 hebt, dat is wel wat anders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |