Die fabrieken staan al een tijd leeg in Papendrechtquote:Op maandag 31 december 2007 17:37 schreef Beschouw het volgende:
Op de kop af twee jaar Fokker vandaag.
Het zou inderdaad tijd worden dat je ontploftquote:Op maandag 31 december 2007 17:41 schreef SCH het volgende:
Boem!
Neuken bedoel je ?quote:Op maandag 31 december 2007 17:45 schreef appelsientje het volgende:
Doe vanavond geen dingen die ik ook niet zou doen
Goedemorgenquote:
Nog niet zeker.quote:
Ik zit vannacht als een dronken oliebolletje op de bank, tot meer ben ik niet in staat.quote:Op maandag 31 december 2007 18:14 schreef SCH het volgende:
Is dat voor of na jouw strip-act shmoopy?
Jij ook shmoopsquote:Op maandag 31 december 2007 18:13 schreef shmoopy het volgende:
Alle Hoolers een mooi 2008 gewenst, en ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat Bluezz precies om 0:00 uur vannacht komt paaldansen met kerstballen.![]()
Shmoopy Newyear!
Dank je,quote:Op maandag 31 december 2007 18:13 schreef shmoopy het volgende:
Alle Hoolers een mooi 2008 gewenst, en ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat Bluezz precies om 0:00 uur vannacht komt paaldansen met kerstballen.![]()
Shmoopy Newyear!
jij ookquote:Op maandag 31 december 2007 18:13 schreef shmoopy het volgende:
Shmoopy Newyear!
Vreet en zuipze!quote:
Jij ook Japiequote:
Je hebt een scheve paal, B.quote:Op maandag 31 december 2007 18:51 schreef Bluezz het volgende:
Shoomps, hoever ben jij met je paallesjes? [ afbeelding ]
Ze is al druk aan het oefenen:quote:Op maandag 31 december 2007 18:13 schreef shmoopy het volgende:
Shmoopy Newyear!
Daar kan je wel wat sappige, dampende roddels uit toveren danquote:Op maandag 31 december 2007 16:50 schreef methodmich het volgende:
Kreeg net een mail over het trainingskamp naar Marbella vanaf 10 januari.... 's Ochtends al om 5 uur verzamelen op het sportpark. Qua kamerindeling lig ik bij de voorzitter.
quote:Op maandag 31 december 2007 20:18 schreef clauwheee het volgende:
Niks voor mij, ik impress hopelijk zonder poes, pas
Pas op buiten he!quote:Op maandag 31 december 2007 22:50 schreef Ole het volgende:
bluezz is aan het zingen tong![]()
Ik ben eventjes plassen
Dat was nou onze Borissiequote:Op maandag 31 december 2007 22:50 schreef Ole het volgende:
Hoewel, wie zit daar achter bloez muziek te spelen?
rondjequote:Op maandag 31 december 2007 22:58 schreef borisz het volgende:
5 euries in de staatsloterij gewonnen
tnxquote:
jij moet nog ff geduld hebbenquote:Op maandag 31 december 2007 23:03 schreef tha_dark het volgende:
Alvast de beste wensen aan alle hoolers voor het komende jaar!
Moest Yvonne weer even in Hools langskomen?quote:
quote:Op maandag 31 december 2007 23:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Moest Yvonne weer even in Hools langskomen?
ja dat viel me ook op. Echt gezond ziet het er niet uit hequote:
hoe gaan we dat aanpakkenquote:
ja, dat was weinig verhullendquote:Op maandag 31 december 2007 23:20 schreef Ole het volgende:
Oeh, man met blote buik en zeer strakke spijkerbroek op ned3
Yups, heerlijk.quote:
Ach, het zal inmiddels lang zo strak niet meer zijnquote:Op maandag 31 december 2007 23:30 schreef Againzender het volgende:
[..]
ja, dat was weinig verhullend
zal ervan af hangen waar hij aan denkt op het momentquote:Op maandag 31 december 2007 23:32 schreef Ole het volgende:
[..]
Ach, het zal inmiddels lang zo strak niet meer zijn
rondje van AZquote:Op maandag 31 december 2007 23:39 schreef Againzender het volgende:
37 euro gewonnen bij de staatloterij
met drie loten
waarvan twee gedeeld met collega's van mijn vrouw
ach, het gaat om de lol![]()
mischien is het ook wel slim als ik eens een rondje weggeef en niet alles opdrink dat ik voor m'n neus krijg vannavonfquote:
En nu gauw naar de BBC voor Jools.quote:
iemand moet de eerste zijnquote:Op dinsdag 1 januari 2008 01:40 schreef EnGCatjuh het volgende:
Kusje kusje kusje, gelukkig nieuwjaar en de eerste dooddoener van 2008 voor tong80!
mijn broertje heeft 70 euries uitgegeven aan vuurwerkquote:Op dinsdag 1 januari 2008 02:26 schreef golfer het volgende:
Ik lach me gek om al die mensen die voor honderden euro's aan vuurwerk hebben uitgegeven en er vanwege de mist niets van gezien hebben.
Volgend jaar toch maar eens bedenken waar je dat geld beter aan kunt uitgeven?
Hij had Sjors en jou wel leuk te pakken inderdaad.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 02:36 schreef SCH het volgende:
Geweldig nieuwjaar allemaal
Jan Jaap van der Wal over Stand.nl
Als je maar genoemd wordtquote:Op dinsdag 1 januari 2008 02:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Hij had Sjors en jou wel leuk te pakken inderdaad.
Thnxquote:
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 03:20 schreef BVO het volgende:
Even alle VBLers goed nieuw jaar wensen! Ben een lurker hier, Feyenoorder als ik ben. Ja, TTer, ik weet het, maar ik volg jet allemaal. Vaduz
! Whehehe.
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 03:23 schreef BVO het volgende:
BosVaduz
SCH
Golfer
tong
. Al die memorabele FOK!kers in 1 topic
. Gelukkig nieuwjaar
. En jaaaaaaaaaaa Vaduz, ik ben al aan de sinas gegaan. Hopelijk dat eind januaari al de alcohol van vanavond uit me bloed is. Ah, kom ook eens in de Blue Room. Oh, whehe, Nigel wil mij
. Wat een gekkigheid. Ik wil liever Raffa
!
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 03:23 schreef BVO het volgende:
BosVaduz
SCH
Golfer
tong
. Gelukkig nieuwjaar
.
Wel gezellig voor het eerst niet thuis geweest met de jaarwisseling. Ben samen met Pa bij zijn broer (mijn peetoom) geweest, was wel gezellig. Het knalde wel flink en de hond van hun dochter (dus mijn nicht) was er ook, wat een lief en mooi beest was datquote:Op dinsdag 1 januari 2008 03:54 schreef Bluezz het volgende:
Bossie, met jou kan ik praten, en die BV dinges kén ik niet eens, en hij mij al helemaal niet
Hoe was je oud/nieuw?
Okeequote:Op dinsdag 1 januari 2008 04:08 schreef Bluezz het volgende:
Samen zonder andere peoples lekker de BBC en andere TV progjes bekeken, lekkere drankjes/hapjes en bellen/smsen, en dan kunnen we weer verder.
Ons jaar is gewoon goed begonnen, en dat is wel eens anders geweest.
Blij voor je bossiequote:Op dinsdag 1 januari 2008 04:10 schreef Bos81 het volgende:
Okee
Hier was de jaarwisseling vorig jaar natuurlijk kut. De eerste keer zonder mams, maar nu was het wel weer leuk.
Ik hou ook helemaal van jou, woehoe! En nu slapen.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 03:23 schreef BVO het volgende:
BosVaduz
SCH
Golfer
tong
. Gelukkig nieuwjaar
. En jaaaaaaaaaaa Vaduz, ik ben al aan de sinas gegaan. Hopelijk dat eind januaari al de alcohol van vanavond uit me bloed is. Ah, kom ook eens in de Blue Room. Oh, whehe, Nigel wil mij
. Wat een gekkigheid. Ik wil liever Raffa
!
Goeiemorgen Tongquote:Op dinsdag 1 januari 2008 02:33 schreef tong80 het volgende:
Trusten ik hou mijn normale ritme aan.
Tot later
Ja.... maar die is mij veel te vroegquote:Op dinsdag 1 januari 2008 10:48 schreef Bos81 het volgende:
Sientje
De kerk heeft een nieuwjaarsdienst?
Okeequote:Op dinsdag 1 januari 2008 10:56 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja.... maar die is mij veel te vroeg
ben net wakker
Zeker Olekijk er naar uit
Rubber zelf ook:quote:Op dinsdag 1 januari 2008 12:26 schreef RayMania het volgende:
Geen idee, dat organiseert Eend. Die zal nog wel aan de flappen zitten.
Ik hoop vandaag.
quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ga je gangik ga proberen alles 1 januari online te gooien ander 2 januari
Moet jij wetenquote:Op dinsdag 1 januari 2008 12:35 schreef borisz het volgende:
straks maar Garmisch Partenkirchen kijken.
Die heeft voordat zo'n skiër weer op de grond komt, al 4 keer gezegd dat het een Zwitser is.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 12:37 schreef borisz het volgende:
[..]
GEZELLIG MET DIE DEKSELSE EVERT TEN NAPEL
Dit is toch wel gespeeld hoop ik?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 14:24 schreef Ole het volgende:
uit een ander topic
http://nl.youtube.com/watch?v=T157Nf3c8jk
Inderdaadquote:
Dat vond ik nou ook alquote:Op dinsdag 1 januari 2008 15:17 schreef SCH het volgende:
Volgens Desmond wordt 2008 een mooi jaar want "7 is een stom getal, 8 is toch veel mooier"
Hij heeft vast helemaal gelijk.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 15:17 schreef SCH het volgende:
Volgens Desmond wordt 2008 een mooi jaar want "7 is een stom getal, 8 is toch veel mooier"
Godtyferkankerpleuris, wat een heerlijk filmpjequote:Op dinsdag 1 januari 2008 14:24 schreef Ole het volgende:
uit een ander topic
http://nl.youtube.com/watch?v=T157Nf3c8jk
gesellug tog altéd. die kessumus!quote:Op dinsdag 1 januari 2008 15:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Godtyferkankerpleuris, wat een heerlijk filmpje
die is al van paar jaar geleden. Gek, helemaal niet gehoord op SKY dit jaarquote:Op dinsdag 1 januari 2008 15:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Godtyferkankerpleuris, wat een heerlijk filmpje
Deze al gezien?
http://nl.youtube.com/watch?v=6sDL-o1AWl0&NR=1![]()
Oi oi oi.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 15:49 schreef methodmich het volgende:
Toch een pijnlijk foutje van VI bij het jaaroverzicht, achter het stukje "Triest": http://www.vi.nl/Achtergr(...)ndTheWinnerIs....htm
Die zaten nog midden tussen de bubbels en de oliebollen toen ze dit schreven, denk ik.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 15:49 schreef methodmich het volgende:
Middag!
De beste wensen en....
Rondje op kosten van Kenneth Perez.
Toch een pijnlijk foutje van VI bij het jaaroverzicht, achter het stukje "Triest": http://www.vi.nl/Achtergr(...)ndTheWinnerIs....htm
of ze vragen zich af hoeveel mensen nou naar dit soort lijstjes kijkenquote:Op dinsdag 1 januari 2008 16:16 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Die zaten nog midden tussen de bubbels en de oliebollen toen ze dit schreven, denk ik.
Dat kan ook natuurlijk. Zeker met zo'n opmaakquote:Op dinsdag 1 januari 2008 17:09 schreef Againzender het volgende:
[..]
of ze vragen zich af hoeveel mensen nou naar dit soort lijstjes kijken
Elk bericht daar krijgt talloze hits, dus dat denk ik niet.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 17:09 schreef Againzender het volgende:
[..]
of ze vragen zich af hoeveel mensen nou naar dit soort lijstjes kijken
een hit wil nog niet zeggen dat het ook daadwerkelijk gelezen wordtquote:Op dinsdag 1 januari 2008 17:17 schreef methodmich het volgende:
[..]
Elk bericht daar krijgt talloze hits, dus dat denk ik niet.
Da's waar, al wordt een hit vaak wel gedraaid.....quote:Op dinsdag 1 januari 2008 17:21 schreef Againzender het volgende:
[..]
een hit wil nog niet zeggen dat het ook daadwerkelijk gelezen wordt
en dat is meestal ook geen goed teken....quote:Op dinsdag 1 januari 2008 17:32 schreef methodmich het volgende:
[..]
Da's waar, al wordt een hit vaak wel gedraaid.....
Dat heb ik nou met de berichten van methodmich op FOK!sport. Ik klik wel, maar...quote:Op dinsdag 1 januari 2008 17:21 schreef Againzender het volgende:
[..]
een hit wil nog niet zeggen dat het ook daadwerkelijk gelezen wordt
Heel goed, want ik krijg per view betaald.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 17:35 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dat heb ik nou met de berichten van methodmich op FOK!sport. Ik klik wel, maar...
Goed gedaan, 61 minuten na MMquote:Op dinsdag 1 januari 2008 18:39 schreef Bos81 het volgende:
Goedenavond
een beetje een bewussie al zal hij dat rondje wel weer op iemand anders verhalenquote:
net gedaan, maakt ook niet uit...quote:Op dinsdag 1 januari 2008 18:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Nog een keer de nieuwste update van hun site halen misschien?
Zoeken dan maar. Waar heb je hem voor het laatst nog gezien?quote:
Gister hier thuisquote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Zoeken dan maar. Waar heb je hem voor het laatst nog gezien?
Met Claudiaquote:
Kan die gorilla praten dan?quote:
Vreselijkquote:
zolang Dinand maar zijn mond houdtquote:Op dinsdag 1 januari 2008 20:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik mag Claudia wel. Dinand ook wel als persoon, maar als zanger...
Oh is dat zingen wat hij doet, dat wist ik nietquote:Op dinsdag 1 januari 2008 20:38 schreef -Vaduz- het volgende:
ik had liever gehad dat roosje er nog was geweestquote:Op dinsdag 1 januari 2008 20:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Jij ook enquote:Op dinsdag 1 januari 2008 21:07 schreef Bruce117 het volgende:
Gelukkig Nieuwjaar HOOLS
cijfertjes in het stats topic volgen waarschijnlijk morgen
Jij ook,quote:Op dinsdag 1 januari 2008 21:07 schreef Bruce117 het volgende:
Gelukkig Nieuwjaar HOOLS
cijfertjes in het stats topic volgen waarschijnlijk morgen
Of helemaal niets, kaartspellen zijn zo 2007!quote:Op dinsdag 1 januari 2008 21:28 schreef Eilanden het volgende:
Misschien moet je een overstap wagen naar kwartetten of Pim Pam Pet
Memory met 8 kaartjes, dan kan ie nog winnen.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 21:28 schreef Eilanden het volgende:
Misschien moet je een overstap wagen naar kwartetten of Pim Pam Pet
Nu al scherp in tweeduizendacht.quote:
Happy New Yearquote:Op dinsdag 1 januari 2008 22:02 schreef clauwheee het volgende:
Hoolsjes!!!
Nog een gelukkig nieuwjaar voor iedereen!!
Alles een beetje geslaagd verlopen? Hier wel, rolde vanochtend om half acht mn bedje in en om half twaalf stond Clautje er weer naast. Nu brak na het familiebezoek
Er wordt hier gekeken en vooral meegezongen door iemand met de Doe Maar-musical.quote:
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 22:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Er wordt hier gekeken en vooral meegezongen door iemand met de Doe Maar-musical.
welke straat is het geworden?quote:
Ze hebben ons weer overgeslagen.quote:
Dat is toch 6.50 winst.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 23:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Ze hebben ons weer overgeslagen.
Ja, ik had 33,50 in de oudejaarloterij.
Munchkin wordt het helemaal dit jaar.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 21:34 schreef RayMania het volgende:
[..]
Of helemaal niets, kaartspellen zijn zo 2007!
Carnaval begint vroeg dit jaar?quote:Op woensdag 2 januari 2008 00:10 schreef VoreG het volgende:
Heerlijk die laatste week van december.
Feest, genieten!
nog een maandjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |