Die fabrieken staan al een tijd leeg in Papendrechtquote:Op maandag 31 december 2007 17:37 schreef Beschouw het volgende:
Op de kop af twee jaar Fokker vandaag.
Het zou inderdaad tijd worden dat je ontploftquote:Op maandag 31 december 2007 17:41 schreef SCH het volgende:
Boem!
Neuken bedoel je ?quote:Op maandag 31 december 2007 17:45 schreef appelsientje het volgende:
Doe vanavond geen dingen die ik ook niet zou doen
Goedemorgenquote:
Nog niet zeker.quote:
Ik zit vannacht als een dronken oliebolletje op de bank, tot meer ben ik niet in staat.quote:Op maandag 31 december 2007 18:14 schreef SCH het volgende:
Is dat voor of na jouw strip-act shmoopy?
Jij ook shmoopsquote:Op maandag 31 december 2007 18:13 schreef shmoopy het volgende:
Alle Hoolers een mooi 2008 gewenst, en ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat Bluezz precies om 0:00 uur vannacht komt paaldansen met kerstballen.![]()
Shmoopy Newyear!
Dank je,quote:Op maandag 31 december 2007 18:13 schreef shmoopy het volgende:
Alle Hoolers een mooi 2008 gewenst, en ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat Bluezz precies om 0:00 uur vannacht komt paaldansen met kerstballen.![]()
Shmoopy Newyear!
jij ookquote:Op maandag 31 december 2007 18:13 schreef shmoopy het volgende:
Shmoopy Newyear!
Vreet en zuipze!quote:
Jij ook Japiequote:
Je hebt een scheve paal, B.quote:Op maandag 31 december 2007 18:51 schreef Bluezz het volgende:
Shoomps, hoever ben jij met je paallesjes? [ afbeelding ]
Ze is al druk aan het oefenen:quote:Op maandag 31 december 2007 18:13 schreef shmoopy het volgende:
Shmoopy Newyear!
Daar kan je wel wat sappige, dampende roddels uit toveren danquote:Op maandag 31 december 2007 16:50 schreef methodmich het volgende:
Kreeg net een mail over het trainingskamp naar Marbella vanaf 10 januari.... 's Ochtends al om 5 uur verzamelen op het sportpark. Qua kamerindeling lig ik bij de voorzitter.
quote:Op maandag 31 december 2007 20:18 schreef clauwheee het volgende:
Niks voor mij, ik impress hopelijk zonder poes, pas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |