Vetquote:Op woensdag 2 januari 2008 14:57 schreef Zug-Chef het volgende:
Ligt aan het weer, denk ergens tussen Hilversum Sportpark en Hollandsche Rading (zie voorbeeld hier)
Hee halloquote:Op maandag 31 december 2007 19:27 schreef Novus het volgende:
*Noof van OHIH en Somda meldt zich ook maar bij de FOK!kers.
En wie gaat zondag naar Amsterdam? Juist ja, ik.quote:Op woensdag 2 januari 2008 14:01 schreef Willy84 het volgende:
Op NS.nl staan voor komend weekend flink wat werkzaamheden aangekondigd. Ook niet voor de minste trajecten:
Utrecht CS- Amsterdam CS-
Schiphol
Amersfoort
Als dat maar goed gaat...
Danku.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Yepquote:Op woensdag 2 januari 2008 22:32 schreef Novus het volgende:
Cabinerit ofzo? :$
3033 en 3034quote:Op vrijdag 4 januari 2008 19:23 schreef Wadloper het volgende:
Weet iemand de treinstelnummers van de 2x mP van Alstom die bij Zwolle rangeer staan?
't komt niet alleen door het reinigen, maar ook door alle smeerkezen die per sé op het station in de trein moeten schijten. Vooral hier op Den Haag CS wordt het erg smerig, omdat het ook nog eens onder de overkapping is.quote:Op donderdag 3 januari 2008 11:45 schreef dirkie001 het volgende:
Treinongeluk veroorzaakt door mensenpoep
De trein die afgelopen weekend een stootblok op het station Maastricht ramde gleed waarschijnlijk weg door poep op de rails. De NS loost de behoefte van de reizigers, in tegenstelling tot in het buitenland, gewoon op de rails. Er zijn al maatregelen genomen door ProRail en Nedtrain, maar dit heeft blijkbaar niet geholpen.
Een dag voordat het ongeval in Maastricht plaatsvond had een andere trein op hetzelfde spoor ook last van de gladde rails. Volgens de machinist van de trein was het op beide dagen kurkdroog weer. "Naar mijn stellige overtuiging is het betreffende spoor glad door de keerpuntreiniging op dat spoor door NedTrain. Zeep en poep, zo je wilt fecaliënresiduen, veroorzaken dit", aldus de machinist.
Het is niet voor het eerst dat er treinen last hebben van dit euvel. In 2006 en 2007 gleden er in het Noorden van het land ook treinen door. Waarschijnlijk wordt dit veroorzaakt door de keerpuntreiniging van de treinen. De toiletten in de treinen worden schoongemaakt op de zogenaamde keerpunten, zoals in Leeuwarden en Maastricht. Bij het reinigen komt er zeep en poep op het spoor terecht. De Inspectie Verkeer en Waterstaat heeft inmiddels een onderzoek ingesteld en komt over een paar maanden met een conclusie.
De NS is bezig met een nieuw toiletsysteem maar waarschijnlijk duurt het nog jaren voordat alle treinen voorzien zijn van de nieuwe biotoiletten. Een woordvoerder meldt dat het een kostbare en tijdrovende operatie is omdat er duizenden treinen moeten worden omgebouwd en omdat er voorzieningen op de stations moeten komen om de toiletten te legen.
Nee. Dan had ik Ličge-Guillemins, Brugge St Pieters, Kortrijk en Namur er ook ff uitgegooid. Ben malle Eppie niet hčquote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:40 schreef Peterselieman het volgende:
Heb jij de meldingen gedaan, Fles?
Dat zou niet eens nieuw zijn: De Fransen namen in okt/nov vorig jaar ook hun toevlucht tot sabotage.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:43 schreef knars het volgende:
dat het belgische spoorwegpersoneel een nieuwe manier van aktievoeren heeft ontdekt.
Ja, maar die spreken frans hč.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat zou niet eens nieuw zijn: De Fransen namen in okt/nov vorig jaar ook hun toevlucht tot sabotage.
De Plan T 523 die er altijd stond, staat nu in Haarlem. Ik gok dus dat het idd de 852 is die daar staat.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:44 schreef Wadloper het volgende:
Wie weet het stelnummer van de Plan T die in de loods te Amf staat?
Of is dat V'tje 852?
Staan die er niet al een heule tijd?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:51 schreef Wadloper het volgende:
Heb trouwens de 3204 - 3211 en 3213 gezien daar
Joh, maar ben er nog niet eerder geweest daarquote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Staan die er niet al een heule tijd?
ja daar staan nog een ACTS 67er en 2 Motorpostenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:58 schreef Peterselieman het volgende:
En dan heb je nog die locs die tegenover het station daar staan weg te roesten
De TurfTurbo's die hebben er ook een tijdje gestaan idd, met ducttape en alquote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:03 schreef Peterselieman het volgende:
En toch ook nog de wadjes 3101 en 3102 of zijn die al naar de loods verplaatst?
De dader zou "een verwarde persoon, een bekende van de politie" zijn, volgens mijn secondant ter plaatse. Ze zijn onderweg om hem te gaan arresteren. Alle stations zouden inmiddels weer vrijgegeven zijn, volgens loketbediende Mechelen.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:43 schreef knars het volgende:
Dan ga je je toch afvragen of dit bommeldingen zijn vanuit terroristisch oogpunt (van de al qaeda soort, of juist vanuit vlaams blokkringen) of dat het belgische spoorwegpersoneel een nieuwe manier van aktievoeren heeft ontdekt.
Even googlen leverde dit op:quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De TurfTurbo's die hebben er ook een tijdje gestaan idd, met ducttape en al
De ACTS 6702 staat al een tijdje in Onnen, gebracht door de 7104.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:03 schreef Peterselieman het volgende:
En toch ook nog de wadjes 3101 en 3102 of zijn die al naar de loods verplaatst?
Een wopper is primaquote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:55 schreef Dr_Flash het volgende:
SGMm is prima mat, niet huilen.
Een dubbel gelede trein op lijn 58![]()
quote:124 Teletekst za 05 jan
***************************************
Duitse spoorstaking gaat niet door
***************************************
` In Duitsland gaat een aangekondigde
spoorstaking niet door.De Deutsche Bahn
en de machinistenvakbond hebben na
bemiddeling door het ministerie van
Verkeer besloten om verder te praten
over hun loongeschil.
De machinisten eisen sinds maart vorig
jaar een loonsverhoging van 31 procent.
De Deutsche Bahn noemt die looneis
absurd.DB is wel akkoord gegaan met
een apparte loonstructuur voor de
machinisten,een andere belangrijke eis
van de vakbond.
De machinisten hebben al enkele keren
gestaakt voor meer loon.Dat leidde tot
chaos op het Duitse spoor.
***************************************
volgende nieuws financieel sport
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |