Oh dat méén je nietquote:Op dinsdag 1 januari 2008 22:34 schreef Gert het volgende:
[..]![]()
Je mag zeker even niet meer weg hè, met het verhuizen en zo?
er zijn weer vluchten voor 1 cent.![]()
Dankjewel en jij hetzelfde gewenst VirtualPOM!quote:Op dinsdag 1 januari 2008 23:04 schreef VirtualPOM het volgende:
nog een verlaat duit in het zakje van mij:
Allemaal een heel gelukkig en (in tegenstelling tot de kooi) vredig 2008
Van het gelijkequote:Op dinsdag 1 januari 2008 23:04 schreef VirtualPOM het volgende:
nog een verlaat duit in het zakje van mij:
Allemaal een heel gelukkig en (in tegenstelling tot de kooi) vredig 2008
Zo mooi..quote:Op dinsdag 1 januari 2008 23:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=7HxZKa4NwGo
Wat is dit voor een country-snol dan?quote:
simpel Dood a.u.b.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 23:28 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Lucie Starr of zoiets....nU simpel Rood
Leuk dat je ook luisterdquote:Op dinsdag 1 januari 2008 23:33 schreef Gert het volgende:
Sandy Shaw. Die's leuk.
Niet mevrouw zelf hoor, die zal ergens in de 60 zijn inmiddels.![]()
Van alles wat, en niet de platgetreden paden. Geinig.quote:
Dat wat ik wil ben jijquote:Op dinsdag 1 januari 2008 23:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Van alles wat, en niet de platgetreden paden. Geinig.
Je begint spelfouten te maken mop.
dat verdraaide rijmwoordenboek ookquote:Op dinsdag 1 januari 2008 23:39 schreef Gert het volgende:
Hmm, dit is weer iemand die zijn zielersoerselen lekker binnenboord had moeten houden.
Wat klinkt Nederlandstalig toch snel onnozel.![]()
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 23:42 schreef Gert het volgende:
Wat ik NIET WIL BEN JIJ, ZEIKSTRAAL.
Die zanger dus hè.
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 23:42 schreef Gert het volgende:
Wat ik NIET WIL BEN JIJ, ZEIKSTRAAL.
Die zanger dus hè.
Mijn ogen plakken dicht..maar das een ander verhaalquote:Op dinsdag 1 januari 2008 23:48 schreef -Blurk- het volgende:
Trusten allemaal morgen weer vroeg op en mijn luikjes vallen steeds dicht, dus dat lijkt mij een teken om lekker nar bed te gaan.
Groot gelijk, als je morgen weer moet werken. Slaap lekker.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 23:48 schreef -Blurk- het volgende:
Trusten allemaal morgen weer vroeg op en mijn luikjes vallen steeds dicht, dus dat lijkt mij een teken om lekker nar bed te gaan.
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 23:56 schreef Lobasca het volgende:
She drives me crazy and I can help myself!
Linkje..tis afgelopenquote:Op dinsdag 1 januari 2008 23:59 schreef Gert het volgende:
Nou, de klapper: Tonight I celebrate my love.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jij ook Peet!quote:Op woensdag 2 januari 2008 00:01 schreef petraa het volgende:
Allemaal een heel gezond en gelukkig 2008.
Middagquote:Op woensdag 2 januari 2008 12:02 schreef -Blurk- het volgende:
Middag stelletje luiwammesen
Mijn antwoord daarop is:quote:Op woensdag 2 januari 2008 12:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Middag, Youp van 't Hek aan 't kijken [ afbeelding ]
Mijn reactie hierop is: kloptquote:Op woensdag 2 januari 2008 12:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
Mijn conclusie daarop is: pure jaloezie![]()
Hij is leuk joh.
Wrijf het er maar inquote:Op woensdag 2 januari 2008 13:15 schreef Gert het volgende:
It's a beautiful dayyyyyyy
The sun is shinging...![]()
Alleen jammer dat ie alweer onder tegen de tijd dat ik gedoucht en ontbeten heb en aangekleed ben.
Dacht dat we 'andersom' waren overeengekomen?quote:Op woensdag 2 januari 2008 13:22 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Wrijf het er maar in![]()
MIjn wraak zal zoet zijn
O jaquote:Op woensdag 2 januari 2008 13:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Dacht dat we 'andersom' waren overeengekomen?
Hebben er al kleffe collega's foute nieuwjaars-lebbers uitgedeeld?![]()
quote:Op woensdag 2 januari 2008 13:54 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Heyyy Blurk, al thuis. of stiekum.....?
Wat vervelend voor je Bong, goed uitzieken dan maar hè?quote:Op woensdag 2 januari 2008 14:03 schreef BONG4002 het volgende:
Nu heb ik stevig het griepje helaas, dus bongetje voelt zich niet echt optimaal
Dankjewel!quote:Op woensdag 2 januari 2008 14:05 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Wat vervelend voor je Bong, goed uitzieken dan maar hè?
Beterschap hoor
Oggossie Bongquote:Op woensdag 2 januari 2008 14:03 schreef BONG4002 het volgende:
'quote:Op woensdag 2 januari 2008 14:07 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Oggossie BongDelen we samen de lappenmand
Er gaat een raar virus rond, veel sterkte iig!quote:Op woensdag 2 januari 2008 14:08 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
'
Ja idd![]()
T kwam gisteren opzetten en blijft een beetje hangen, heb me ook ziekgemeld op werk
Zal wel lukkenquote:Op woensdag 2 januari 2008 14:10 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Er gaat een raar virus rond, veel sterkte iig!
Wel grappig dat dit virus er ook voor zorgt dat je verkleinwoorden gaat gebruiken. Kijk eens, een lekker sinaasappeltje voor je.quote:Op woensdag 2 januari 2008 14:03 schreef BONG4002 het volgende:
Ziezo, de kop is er weer af, nog twee dagen en het is weer weekend!quote:Op woensdag 2 januari 2008 17:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Wel grappig dat dit virus er ook voor zorgt dat je verkleinwoorden gaat gebruiken. Kijk eens, een lekker sinaasappeltje voor je.![]()
[ afbeelding ]
En voor het geval iets steviger kost gewenst is.. een "tropische zuidvrucht" van de zuiderburen.![]()
Jij krijgt heul geen griep, net vakantie gehadquote:Op woensdag 2 januari 2008 18:01 schreef -Blurk- het volgende:
als ik een griepje krijg wil ik ook graag versgeperst sinaasappelsap van onze zorgzame mod
Avond Pietje!quote:Op woensdag 2 januari 2008 18:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Jij krijgt heul geen griep, net vakantie gehad.
Avond
Is dat een stille hintquote:Op woensdag 2 januari 2008 18:09 schreef -Blurk- het volgende:
en dan nog een lekker snoeihard muziekje erbij, jammie
Já, was een hint voor een muziekje, en wat een móói muziekje weer!quote:Op woensdag 2 januari 2008 18:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Is dat een stille hint? Als jij graag een sinaasappel wil, mij maak je er niet blij mee
.
Muziekje dan maar
http://nl.youtube.com/watch?v=P-AYAv0IoWI
Nee, ik denk ook dat 'achter" de baas is hoor Rotterdammertquote:Op woensdag 2 januari 2008 19:14 schreef Rotterdammert het volgende:
wanneer gaan ze lieke eruit werken, ze staat de zwakst van allemaal
maar het zal wel niet mogen van 'achter'
Lekker ding.quote:
Schatjequote:Op woensdag 2 januari 2008 19:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Lekker ding.![]()
Ben jij de enige Haagse die van carnaval houdt?
Heb ik weer.
Wilt u de afdeling Leidschendam van mij bedanken?quote:Op woensdag 2 januari 2008 20:17 schreef Coos het volgende:
Namens de afdeling Leidschendam iedereen een goed 2008.
Coos, jij ook het allerbeste!quote:Op woensdag 2 januari 2008 20:17 schreef Coos het volgende:
Ik kom van boven de rivieren dus ik mag daar eigenlijk helemaal niet over oordelen, volgens de zachte G-maffia.quote:
Groeten terug Coos.quote:Op woensdag 2 januari 2008 20:17 schreef Coos het volgende:
Dat was toch een herhaling? Want ik weet zeker dat ik 'm al gezien had... maar bij de 1000 euro stond het er niet bij.quote:
Weet je wat ik me afvraag, iedere keer als ik vernieuw?quote:
Jij ziet waarschijnlijk liever een rijtje mannenbillen Peterquote:Op woensdag 2 januari 2008 21:03 schreef PeterNB het volgende:
Eefje Wentelteefje.quote:
Ik zat gewoon WEER hier, ipv in de COSquote:Op woensdag 2 januari 2008 21:07 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Jij ziet waarschijnlijk liever een rijtje mannenbillen Peter
Blijf dan even gezellig Peterquote:Op woensdag 2 januari 2008 21:10 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik zat gewoon WEER hier, ipv in de COS
(Jullie lijken gewoon teveel op de COS, ook een nummertje, ook een hekje,
ook twee accolades, ook een 'S' en een 'C' )
De verschillen zijn niet zo groot eigenlijk. Ik zou een keuze maken tussen HA, EA en R!quote:Op woensdag 2 januari 2008 21:06 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Weet je wat ik me afvraag, iedere keer als ik vernieuw?
Welke billen de mannen de mooiste vinden van het rijtje hierboven, daar ben ik écht benieuwd naar!
Ja daaahaaag. Dan moet ik over mezelf gaan zitten praten. Ik lever lieverquote:
O, jij hebt de hele foto! Als je goed kijkt zijn er wel wat kleine verschilletjes hoor, maar mooi zijn ze allemaalquote:Op woensdag 2 januari 2008 21:11 schreef Gert het volgende:
[..]
De verschillen zijn niet zo groot eigenlijk..
[ afbeelding ]
R vind ik de mooiste, mooi rond en klein.quote:Op woensdag 2 januari 2008 21:11 schreef Gert het volgende:
[..]
De verschillen zijn niet zo groot eigenlijk. Ik zou een keuze maken tussen HA, EA en R!
[ afbeelding ]
Welnee, we hebben het over van alles toch? Nu even over billen dus variatie genoeg hier hoor.quote:Op woensdag 2 januari 2008 21:14 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ja daaahaaag. Dan moet ik over mezelf gaan zitten praten. Ik lever liever
Commentaar Op de Streams
OK, nemen we die!quote:Op woensdag 2 januari 2008 21:16 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
R vind ik de mooiste, mooi rond en klein.
Voorlopig zie ik alleen maar lelijke billen. Geef mij maar zoiets:quote:Op woensdag 2 januari 2008 21:17 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Welnee, we hebben het over van alles toch? Nu even over billen dus variatie genoeg hier hoor.
Geen lekker wentelteefje, Eefje?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |