Ik kom van boven de rivieren dus ik mag daar eigenlijk helemaal niet over oordelen, volgens de zachte G-maffia.quote:
Groeten terug Coos.quote:Op woensdag 2 januari 2008 20:17 schreef Coos het volgende:
Namens de afdeling Leidschendam iedereen een goed 2008.
Dat was toch een herhaling? Want ik weet zeker dat ik 'm al gezien had... maar bij de 1000 euro stond het er niet bij.quote:
Weet je wat ik me afvraag, iedere keer als ik vernieuw?quote:
Jij ziet waarschijnlijk liever een rijtje mannenbillen Peterquote:Op woensdag 2 januari 2008 21:03 schreef PeterNB het volgende:
Eefje Wentelteefje.quote:
Ik zat gewoon WEER hier, ipv in de COSquote:Op woensdag 2 januari 2008 21:07 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Jij ziet waarschijnlijk liever een rijtje mannenbillen Peter
Blijf dan even gezellig Peterquote:Op woensdag 2 januari 2008 21:10 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik zat gewoon WEER hier, ipv in de COS
(Jullie lijken gewoon teveel op de COS, ook een nummertje, ook een hekje,
ook twee accolades, ook een 'S' en een 'C' )
De verschillen zijn niet zo groot eigenlijk. Ik zou een keuze maken tussen HA, EA en R!quote:Op woensdag 2 januari 2008 21:06 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Weet je wat ik me afvraag, iedere keer als ik vernieuw?
Welke billen de mannen de mooiste vinden van het rijtje hierboven, daar ben ik écht benieuwd naar!
Ja daaahaaag. Dan moet ik over mezelf gaan zitten praten. Ik lever lieverquote:
O, jij hebt de hele foto! Als je goed kijkt zijn er wel wat kleine verschilletjes hoor, maar mooi zijn ze allemaalquote:Op woensdag 2 januari 2008 21:11 schreef Gert het volgende:
[..]
De verschillen zijn niet zo groot eigenlijk..
[ afbeelding ]
R vind ik de mooiste, mooi rond en klein.quote:Op woensdag 2 januari 2008 21:11 schreef Gert het volgende:
[..]
De verschillen zijn niet zo groot eigenlijk. Ik zou een keuze maken tussen HA, EA en R!
[ afbeelding ]
Welnee, we hebben het over van alles toch? Nu even over billen dus variatie genoeg hier hoor.quote:Op woensdag 2 januari 2008 21:14 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ja daaahaaag. Dan moet ik over mezelf gaan zitten praten. Ik lever liever
Commentaar Op de Streams
OK, nemen we die!quote:Op woensdag 2 januari 2008 21:16 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
R vind ik de mooiste, mooi rond en klein.
Voorlopig zie ik alleen maar lelijke billen. Geef mij maar zoiets:quote:Op woensdag 2 januari 2008 21:17 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Welnee, we hebben het over van alles toch? Nu even over billen dus variatie genoeg hier hoor.
Geen lekker wentelteefje, Eefje?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |