Wat vervelend voor je Bong, goed uitzieken dan maar hè?quote:Op woensdag 2 januari 2008 14:03 schreef BONG4002 het volgende:
Nu heb ik stevig het griepje helaas, dus bongetje voelt zich niet echt optimaal

Dankjewel!quote:Op woensdag 2 januari 2008 14:05 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Wat vervelend voor je Bong, goed uitzieken dan maar hè?
Beterschap hoor

Oggossie Bongquote:Op woensdag 2 januari 2008 14:03 schreef BONG4002 het volgende:

'quote:Op woensdag 2 januari 2008 14:07 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Oggossie BongDelen we samen de lappenmand

Er gaat een raar virus rond, veel sterkte iig!quote:Op woensdag 2 januari 2008 14:08 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
'
Ja idd![]()
T kwam gisteren opzetten en blijft een beetje hangen, heb me ook ziekgemeld op werk

Zal wel lukkenquote:Op woensdag 2 januari 2008 14:10 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Er gaat een raar virus rond, veel sterkte iig!

Wel grappig dat dit virus er ook voor zorgt dat je verkleinwoorden gaat gebruiken. Kijk eens, een lekker sinaasappeltje voor je.quote:Op woensdag 2 januari 2008 14:03 schreef BONG4002 het volgende:

Ziezo, de kop is er weer af, nog twee dagen en het is weer weekend!quote:Op woensdag 2 januari 2008 17:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Wel grappig dat dit virus er ook voor zorgt dat je verkleinwoorden gaat gebruiken. Kijk eens, een lekker sinaasappeltje voor je.![]()
[ afbeelding ]
En voor het geval iets steviger kost gewenst is.. een "tropische zuidvrucht" van de zuiderburen.![]()

Jij krijgt heul geen griep, net vakantie gehadquote:Op woensdag 2 januari 2008 18:01 schreef -Blurk- het volgende:
als ik een griepje krijg wil ik ook graag versgeperst sinaasappelsap van onze zorgzame mod

Avond Pietje!quote:Op woensdag 2 januari 2008 18:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Jij krijgt heul geen griep, net vakantie gehad.
Avond

Is dat een stille hintquote:Op woensdag 2 januari 2008 18:09 schreef -Blurk- het volgende:
en dan nog een lekker snoeihard muziekje erbij, jammie

Já, was een hint voor een muziekje, en wat een móói muziekje weer!quote:Op woensdag 2 januari 2008 18:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Is dat een stille hint? Als jij graag een sinaasappel wil, mij maak je er niet blij mee
.
Muziekje dan maar
http://nl.youtube.com/watch?v=P-AYAv0IoWI

Nee, ik denk ook dat 'achter" de baas is hoor Rotterdammertquote:Op woensdag 2 januari 2008 19:14 schreef Rotterdammert het volgende:
wanneer gaan ze lieke eruit werken, ze staat de zwakst van allemaal
maar het zal wel niet mogen van 'achter'

Lekker ding.quote:

Schatjequote:Op woensdag 2 januari 2008 19:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Lekker ding.![]()
Ben jij de enige Haagse die van carnaval houdt?
Heb ik weer.

Wilt u de afdeling Leidschendam van mij bedanken?quote:Op woensdag 2 januari 2008 20:17 schreef Coos het volgende:
Namens de afdeling Leidschendam iedereen een goed 2008.

Coos, jij ook het allerbeste!quote:Op woensdag 2 januari 2008 20:17 schreef Coos het volgende:
Namens de afdeling Leidschendam iedereen een goed 2008.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |