Oh dat méén je nietquote:Op dinsdag 1 januari 2008 22:34 schreef Gert het volgende:
[..]![]()
Je mag zeker even niet meer weg hè, met het verhuizen en zo?
er zijn weer vluchten voor 1 cent.![]()
Dankjewel en jij hetzelfde gewenst VirtualPOM!quote:Op dinsdag 1 januari 2008 23:04 schreef VirtualPOM het volgende:
nog een verlaat duit in het zakje van mij:
Allemaal een heel gelukkig en (in tegenstelling tot de kooi) vredig 2008
Van het gelijkequote:Op dinsdag 1 januari 2008 23:04 schreef VirtualPOM het volgende:
nog een verlaat duit in het zakje van mij:
Allemaal een heel gelukkig en (in tegenstelling tot de kooi) vredig 2008
Zo mooi..quote:Op dinsdag 1 januari 2008 23:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=7HxZKa4NwGo
Wat is dit voor een country-snol dan?quote:
simpel Dood a.u.b.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 23:28 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Lucie Starr of zoiets....nU simpel Rood
Leuk dat je ook luisterdquote:Op dinsdag 1 januari 2008 23:33 schreef Gert het volgende:
Sandy Shaw. Die's leuk.
Niet mevrouw zelf hoor, die zal ergens in de 60 zijn inmiddels.![]()
Van alles wat, en niet de platgetreden paden. Geinig.quote:
Dat wat ik wil ben jijquote:Op dinsdag 1 januari 2008 23:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Van alles wat, en niet de platgetreden paden. Geinig.
Je begint spelfouten te maken mop.
dat verdraaide rijmwoordenboek ookquote:Op dinsdag 1 januari 2008 23:39 schreef Gert het volgende:
Hmm, dit is weer iemand die zijn zielersoerselen lekker binnenboord had moeten houden.
Wat klinkt Nederlandstalig toch snel onnozel.![]()
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 23:42 schreef Gert het volgende:
Wat ik NIET WIL BEN JIJ, ZEIKSTRAAL.
Die zanger dus hè.
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 23:42 schreef Gert het volgende:
Wat ik NIET WIL BEN JIJ, ZEIKSTRAAL.
Die zanger dus hè.
Mijn ogen plakken dicht..maar das een ander verhaalquote:Op dinsdag 1 januari 2008 23:48 schreef -Blurk- het volgende:
Trusten allemaal morgen weer vroeg op en mijn luikjes vallen steeds dicht, dus dat lijkt mij een teken om lekker nar bed te gaan.
Groot gelijk, als je morgen weer moet werken. Slaap lekker.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 23:48 schreef -Blurk- het volgende:
Trusten allemaal morgen weer vroeg op en mijn luikjes vallen steeds dicht, dus dat lijkt mij een teken om lekker nar bed te gaan.
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 23:56 schreef Lobasca het volgende:
She drives me crazy and I can help myself!
Linkje..tis afgelopenquote:Op dinsdag 1 januari 2008 23:59 schreef Gert het volgende:
Nou, de klapper: Tonight I celebrate my love.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jij ook Peet!quote:Op woensdag 2 januari 2008 00:01 schreef petraa het volgende:
Allemaal een heel gezond en gelukkig 2008.
Middagquote:Op woensdag 2 januari 2008 12:02 schreef -Blurk- het volgende:
Middag stelletje luiwammesen
Mijn antwoord daarop is:quote:Op woensdag 2 januari 2008 12:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Middag, Youp van 't Hek aan 't kijken [ afbeelding ]
Mijn reactie hierop is: kloptquote:Op woensdag 2 januari 2008 12:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
Mijn conclusie daarop is: pure jaloezie![]()
Hij is leuk joh.
Wrijf het er maar inquote:Op woensdag 2 januari 2008 13:15 schreef Gert het volgende:
It's a beautiful dayyyyyyy
The sun is shinging...![]()
Alleen jammer dat ie alweer onder tegen de tijd dat ik gedoucht en ontbeten heb en aangekleed ben.
Dacht dat we 'andersom' waren overeengekomen?quote:Op woensdag 2 januari 2008 13:22 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Wrijf het er maar in![]()
MIjn wraak zal zoet zijn
O jaquote:Op woensdag 2 januari 2008 13:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Dacht dat we 'andersom' waren overeengekomen?
Hebben er al kleffe collega's foute nieuwjaars-lebbers uitgedeeld?![]()
quote:Op woensdag 2 januari 2008 13:54 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Heyyy Blurk, al thuis. of stiekum.....?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |