bij jou staat er 2,8 Ghz Core 2 Duo. bij mij ook, maar dat moet toch eigelijk Core 2 Extreme zijn?? viel me ineens opquote:Op maandag 31 december 2007 12:54 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Dat is bij de laatste Alu iMacs niet meer het geval
[ afbeelding ]
Aan het unlocken?quote:Op maandag 31 december 2007 13:16 schreef JoMo0 het volgende:
Nee dat hoort zo.
iPhone wil maar geen foutmelding geven![]()
Deze wil ik
[ afbeelding ]
Echt gemakkelijk gaat 't precies toch nog nietquote:Op maandag 31 december 2007 14:23 schreef JoMo0 het volgende:
Zo Appletje eitje , upgrade naar 1.1.2 , downgrade , simlockvrij , upgraden naar 1.1.2. , jailbreak.jar draaien klaar. Nu met 1.1.2.
'Wij' worden nogal eens een paar maanden stil gelegdquote:Op maandag 31 december 2007 15:31 schreef tony_clifton- het volgende:
Zeg! Hoe kunnen wij in godsnaam nog maar aan 210 topics zitten als 't treinentopic al bijna aan 100 zit; Treintopic 97: tijd voor een jaaroverzicht?!
?!
Gingen jullie dan nooit ergens in't geniep verderdoen ofzo?quote:Op maandag 31 december 2007 15:39 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
'Wij' worden nogal eens een paar maanden stil gelegd
En er gaan meer mensen met de trein, dan dat er mensen een Apple hebben natuurlijk. Ow ja en ik zie hier alleen maar 'inhoudelijke' posts.quote:Op maandag 31 december 2007 15:39 schreef Swetsenegger het volgende:
'Wij' worden nogal eens een paar maanden stil gelegd
Succes, zoiets heeft een kliekje uit LIF (*kuch*) juist oa in GAM gedaan, nadat de LIF-SC gesloten wasquote:Op maandag 31 december 2007 15:49 schreef tony_clifton- het volgende:
[..]
Gingen jullie dan nooit ergens in't geniep verderdoen ofzo?
In LIF een iets openen genaamd 'Het grote topic voor amateur-mandenvlechters' lijkt mij best een goeie dekmantel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |