bij jou staat er 2,8 Ghz Core 2 Duo. bij mij ook, maar dat moet toch eigelijk Core 2 Extreme zijn?? viel me ineens opquote:Op maandag 31 december 2007 12:54 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Dat is bij de laatste Alu iMacs niet meer het geval
[ afbeelding ]
Aan het unlocken?quote:Op maandag 31 december 2007 13:16 schreef JoMo0 het volgende:
Nee dat hoort zo.
iPhone wil maar geen foutmelding geven![]()
Deze wil ik
[ afbeelding ]
Echt gemakkelijk gaat 't precies toch nog nietquote:Op maandag 31 december 2007 14:23 schreef JoMo0 het volgende:
Zo Appletje eitje , upgrade naar 1.1.2 , downgrade , simlockvrij , upgraden naar 1.1.2. , jailbreak.jar draaien klaar. Nu met 1.1.2.
'Wij' worden nogal eens een paar maanden stil gelegdquote:Op maandag 31 december 2007 15:31 schreef tony_clifton- het volgende:
Zeg! Hoe kunnen wij in godsnaam nog maar aan 210 topics zitten als 't treinentopic al bijna aan 100 zit; Treintopic 97: tijd voor een jaaroverzicht?!
?!
Gingen jullie dan nooit ergens in't geniep verderdoen ofzo?quote:Op maandag 31 december 2007 15:39 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
'Wij' worden nogal eens een paar maanden stil gelegd
En er gaan meer mensen met de trein, dan dat er mensen een Apple hebben natuurlijk. Ow ja en ik zie hier alleen maar 'inhoudelijke' posts.quote:Op maandag 31 december 2007 15:39 schreef Swetsenegger het volgende:
'Wij' worden nogal eens een paar maanden stil gelegd
Succes, zoiets heeft een kliekje uit LIF (*kuch*) juist oa in GAM gedaan, nadat de LIF-SC gesloten wasquote:Op maandag 31 december 2007 15:49 schreef tony_clifton- het volgende:
[..]
Gingen jullie dan nooit ergens in't geniep verderdoen ofzo?
In LIF een iets openen genaamd 'Het grote topic voor amateur-mandenvlechters' lijkt mij best een goeie dekmantel?
Bij mij lekker nietquote:Op maandag 31 december 2007 16:39 schreef Mr.Noodle het volgende:
Het nieuwe jaar begint met AppleCare bellen...
Paar keer klikken . Een keer doen en je weet 't . Mits je een goede site hebt die wel de goede informatie geeft.quote:Op maandag 31 december 2007 14:51 schreef tony_clifton- het volgende:
[..]
Echt gemakkelijk gaat 't precies toch nog niet
Op de voet van de iMac staat hoe je het verwisseld en zelf halen is inderdaad veel goedkoper. De geheugen prijzen op de Apple Store zou ik dan ook niet serieus overwegen.quote:Op maandag 31 december 2007 17:06 schreef HenkBenzinetank het volgende:
omg rekent apple serieus 800 euro voor 2x 2gb geheugen in je iMac?
4 GB 667 MHz DDR2 SDRAM - 2x2 GB [+ Eur 800,00]
82 euro voor 2*2Gb, inclusief bezorgkosten bij 4launch.nlquote:Op maandag 31 december 2007 17:06 schreef HenkBenzinetank het volgende:
omg rekent apple serieus 800 euro voor 2x 2gb geheugen in je iMac?
4 GB 667 MHz DDR2 SDRAM - 2x2 GB [+ Eur 800,00]
Weet ik wel. Maar ik wist niet dat ze 800 fucking euro's durven te vragen voor iets dat miscshien krap 70 euro kost..quote:Op maandag 31 december 2007 17:22 schreef elcastel het volgende:
[..]
Op de voet van de iMac staat hoe je het verwisseld en zelf halen is inderdaad veel goedkoper. De geheugen prijzen op de Apple Store zou ik dan ook niet serieus overwegen.
Als ik dan die andere 10 miljoen maar te pakken heb wens ik je een fijne jaarwisseling.quote:Op maandag 31 december 2007 18:13 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Mannen en chicks: tot volgend jaar. Ik ga me vreselijk misdragen op mijn laatste avond als niet-miljonair
quote:A Mac sub-notebook is indeed expected to be coming at the Macworld and, as rumored, will not coming with an internal optical drive. This omission is presumably due to Apple's ongoing efforts to reduce the size of their laptops. Instead, Apple is said to be including an external optical drive with the sub-notebook. This detachable external drive would allow customers to read/write from CDs or DVDs as usual, but would allow users to leave this extra bulk at home when on the road.
Apple is also said to be introducing more than one notebook revision at Macworld. What combination of Sub-Notebook, MacBook or MacBook Pro remains unknown, but we've heard that at least one of these new notebooks will incorporate a multi-touch trackpad. The possibility of a multi-touch trackpad has been suggested by both rumors and published patent applications but has not previously been explicitly confirmed.
Goh, lijkt mij voor eenvoudige documenten wel redelijk goed te zitten, alhoewel 't volgens mij niet de bedoeling is om zonder dubbel-check te gaan exporteren van 't ene naar 't andere.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 09:38 schreef Swetsenegger het volgende:
Iemand ervaring met de compatibiliteit van iwork met office?
Schiet mij maar lek . Anysim lukte niet , updaten naar 1.1.2. en simlockvrij zonder Anysim ?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 15:32 schreef JoMo0 het volgende:
Wat een drama , kut iPhone .
Anysim wil 'm maar niet simlockvrij maken .
Ben bang van niet... Apple doet het wat dat betreft een stuk handiger... Gewoon alle talen als spellingcontrole beschikbaar. Voor MS Office moet je dan een aparte CD hebben, genaamd proofing tools. Maar die is volgens mij niet beschikbaar voor particulieren...quote:Op dinsdag 1 januari 2008 16:53 schreef DaFrenk het volgende:
Of zouden ze hem nu multilingual maken? Dat stoort me ook zo bij Windows. Zelf heb ik een Engelstalige Windowsmaar soms is het handig als je even de taal kunt switchen om te zien hoe een bepaald iets in het Nederlands heet om je klant mee te helpen.
Ja mijn oude en nieuwe worden beide lekker warmquote:Op dinsdag 1 januari 2008 18:00 schreef Ravage het volgende:
Nog ff een vraagje: wordt bij jullie de lader van je MacBook ook erg heet?
Waarom gebruik je dan geen Camino? Die doet niets vaags met toetsen enzo en is gewoon gebaseerd op Firefox.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 21:03 schreef Ravage het volgende:
Jeej.. ben erg blij met m'n macbook.. Had niet veel tijd nodig om aan Leopard te wennen, en t werkt allemaal erg goed.
Vooral scrollen met 2 vingers en Spaces zijn aangename verbeteringen
Moet nog wel ff wennen aan de functietoetsen, in Firefox is bijvoorbeeld CTRL vervangen door command (cmd+T = nieuwe tab) maar soms ook niet (ctrl+tab is van tab wisselen)
quote:Op woensdag 2 januari 2008 01:37 schreef super-muffin het volgende:
Gelukkig nieuwjaar allemaal!
Ben net terug uit Parijs en heb daar nog met de iPhone gespeeld, erg vet ding. Die van mij is helaas niet gekocht, de verkoper zei dat het niet kon, en daarna hebben ze het niet meer geprobeerd.
Balen. Ik zou nooit de simlockvrije in Frankrijk kopen want dat is flink ingewikkeld . Je hebt een Frans adres nodig, je moet een prepaidkaartje met 100 euro beltegoed hebben . En je hebt een frans creditcard nodig voor iTunes.quote:Op woensdag 2 januari 2008 01:37 schreef super-muffin het volgende:
Gelukkig nieuwjaar allemaal!
Ben net terug uit Parijs en heb daar nog met de iPhone gespeeld, erg vet ding. Die van mij is helaas niet gekocht, de verkoper zei dat het niet kon, en daarna hebben ze het niet meer geprobeerd.
quote:
De verkoper van de lokale It's zei mij ook dat alleen de duurtste TV goede programma's uitzenden en de goedkopere niet. Ik geloofde hem ook meteen.quote:Op woensdag 2 januari 2008 11:29 schreef super-muffin het volgende:
Ik wou em ook niet in Frankrijk kopen, want daar wassie gewoon te duur. Een vriendin zou em voor me meenemen uit NY, maar daar zei de verkoper dus dat het niet kon en het risico te groot was
[..]Zo heel veel geld heb ik ook niet meer hoor, sliep gewoon in een goedkoop hostelletje en heb niks gekocht op de Champs Élysées behalve een paar CD's en LP's.
Dat meen je toch niet.quote:Op woensdag 2 januari 2008 13:45 schreef tony_clifton- het volgende:
Oh dear; dit is wel heel erg: http://fakesteve.blogspot(...)s-new-years-eve.html
Eh.. QuickSilver om snel dingen op te starten, iAlertU installeren om mee te patsenquote:Op woensdag 2 januari 2008 16:47 schreef Afunados het volgende:
Iemand goed lijstje met direct-te-installeren apps? Met name handige applications mbt Itunes, Ipod, film zijn welkom
Mijn 1e generatie Macbook is nu 16 maanden oud, geen kuren met vergeelde/scheurtjes in de topcase, kapotte harde schijf, of rare flikkerende toestanden met m'n beeldscherm..quote:Op woensdag 2 januari 2008 17:07 schreef Anthraxx het volgende:
En toch blijf ik huiverig van het plastic bij de Macbook. Mijn iBook viel ook na 2 jaar uit elkaar/
Wat ik zou installeren:quote:Op woensdag 2 januari 2008 16:47 schreef Afunados het volgende:
Ik join the club; morgen komt mijn nieuwe MacBook binnen!
Heb nu drie jaar een Acer TravelMate, die ondertussen bijna uit elkaar valt (scharnieren los, oververhit na een uurtje etc.), kan er dus vrij weinig meer mee. Na een tijdje met MacBook gewerkt te hebben bij aantal vrienden, eindelijk zelf eentje besteld, en morgen is het zover![]()
Perfecte laptop om mee te reizen, en doe er verder weinig anders op dan studiewerk, muziek, film, foto's etc. Games speel ik nauwelijks. Hopelijk gaat deze dus wat langer mee![]()
Iemand goed lijstje met direct-te-installeren apps? Met name handige applications mbt Itunes, Ipod, film zijn welkom
quote:Op woensdag 2 januari 2008 18:01 schreef tony_clifton- het volgende:
NuFile: doet dit: [ afbeelding ]
Mocht Apple wel eens van Windows lenen.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | ALGEMEEN Office Microsoft office, Neo Office/Open Office, Apple iWork MSN/ICQ/Trillian Adium/MSN/iChat Bittorent Transmission mIRC Collogue IE/FF/Opera/Safari Safari/Camino/FF/Opera/ Filezilla/Cute-FTP Cyberduck/Transmit Winamp iTunes Winzip The Unarchiver FOTO/FILM/TEKENEN/MUZIEK Moviemaker iMovie/iDVD/Final Cut Pro ifranview/ASEEDSEE iPhoto CS3 CS3/Apeture Paint Seashore --------- Photoboot MAIL/PIMs/KALENDERS Outlook Express Mail/iCal/Adresboek Outlook Entourage/iCal/Adresboek Active sync iSync/The Missing Sync CODING Zend Studio Zend Studio MySQL manager Cocoa Mysql XAMMP / Appserv XAMMP / MAMP <insert C compilers> <insert frameworks> <insert IDE> |
Het ziet er prima uit , maar wat wil je er mee bereiken eigenlijk ?quote:Op woensdag 2 januari 2008 19:19 schreef Swetsenegger het volgende:
wie vult het lijstje aan?
Wat is het voordeel van aMsn (t.o.v. adium)?quote:Op woensdag 2 januari 2008 18:01 schreef tony_clifton- het volgende:
aMsn (msn-kloon, gebruik ik liever dan adium en andere instant-messengers die ook compatibel zijn met 't msn netwerk)
aMsn is een kloon van die van Microsoft (de officiële mac-cliënt loopt enorm achter qua functies). Adium is een messenger die zo goed als elk netwerk ondersteunt maar ik vind de interface niet zo aangenaam als die van amsn. Lettertypes zijn te klein, veel te veel ruimte tussen regels omdat 't met hokjes is in plaats van zoals amsn waar 't toch nog een beetje op IRC lijkt, and so on... 'T is gewoon de algemene feel.quote:Op woensdag 2 januari 2008 19:50 schreef Ravage het volgende:
[..]
Wat is het voordeel van aMsn (t.o.v. adium)?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |