bij jou staat er 2,8 Ghz Core 2 Duo. bij mij ook, maar dat moet toch eigelijk Core 2 Extreme zijn?? viel me ineens opquote:Op maandag 31 december 2007 12:54 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Dat is bij de laatste Alu iMacs niet meer het geval
[ afbeelding ]
Aan het unlocken?quote:Op maandag 31 december 2007 13:16 schreef JoMo0 het volgende:
Nee dat hoort zo.
iPhone wil maar geen foutmelding geven![]()
Deze wil ik
[ afbeelding ]
Echt gemakkelijk gaat 't precies toch nog nietquote:Op maandag 31 december 2007 14:23 schreef JoMo0 het volgende:
Zo Appletje eitje , upgrade naar 1.1.2 , downgrade , simlockvrij , upgraden naar 1.1.2. , jailbreak.jar draaien klaar. Nu met 1.1.2.
'Wij' worden nogal eens een paar maanden stil gelegdquote:Op maandag 31 december 2007 15:31 schreef tony_clifton- het volgende:
Zeg! Hoe kunnen wij in godsnaam nog maar aan 210 topics zitten als 't treinentopic al bijna aan 100 zit; Treintopic 97: tijd voor een jaaroverzicht?!
?!
Gingen jullie dan nooit ergens in't geniep verderdoen ofzo?quote:Op maandag 31 december 2007 15:39 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
'Wij' worden nogal eens een paar maanden stil gelegd
En er gaan meer mensen met de trein, dan dat er mensen een Apple hebben natuurlijk. Ow ja en ik zie hier alleen maar 'inhoudelijke' posts.quote:Op maandag 31 december 2007 15:39 schreef Swetsenegger het volgende:
'Wij' worden nogal eens een paar maanden stil gelegd
Succes, zoiets heeft een kliekje uit LIF (*kuch*) juist oa in GAM gedaan, nadat de LIF-SC gesloten wasquote:Op maandag 31 december 2007 15:49 schreef tony_clifton- het volgende:
[..]
Gingen jullie dan nooit ergens in't geniep verderdoen ofzo?
In LIF een iets openen genaamd 'Het grote topic voor amateur-mandenvlechters' lijkt mij best een goeie dekmantel?
Bij mij lekker nietquote:Op maandag 31 december 2007 16:39 schreef Mr.Noodle het volgende:
Het nieuwe jaar begint met AppleCare bellen...
Paar keer klikken . Een keer doen en je weet 't . Mits je een goede site hebt die wel de goede informatie geeft.quote:Op maandag 31 december 2007 14:51 schreef tony_clifton- het volgende:
[..]
Echt gemakkelijk gaat 't precies toch nog niet
Op de voet van de iMac staat hoe je het verwisseld en zelf halen is inderdaad veel goedkoper. De geheugen prijzen op de Apple Store zou ik dan ook niet serieus overwegen.quote:Op maandag 31 december 2007 17:06 schreef HenkBenzinetank het volgende:
omg rekent apple serieus 800 euro voor 2x 2gb geheugen in je iMac?
4 GB 667 MHz DDR2 SDRAM - 2x2 GB [+ Eur 800,00]
82 euro voor 2*2Gb, inclusief bezorgkosten bij 4launch.nlquote:Op maandag 31 december 2007 17:06 schreef HenkBenzinetank het volgende:
omg rekent apple serieus 800 euro voor 2x 2gb geheugen in je iMac?
4 GB 667 MHz DDR2 SDRAM - 2x2 GB [+ Eur 800,00]
Weet ik wel. Maar ik wist niet dat ze 800 fucking euro's durven te vragen voor iets dat miscshien krap 70 euro kost..quote:Op maandag 31 december 2007 17:22 schreef elcastel het volgende:
[..]
Op de voet van de iMac staat hoe je het verwisseld en zelf halen is inderdaad veel goedkoper. De geheugen prijzen op de Apple Store zou ik dan ook niet serieus overwegen.
Als ik dan die andere 10 miljoen maar te pakken heb wens ik je een fijne jaarwisseling.quote:Op maandag 31 december 2007 18:13 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Mannen en chicks: tot volgend jaar. Ik ga me vreselijk misdragen op mijn laatste avond als niet-miljonair
quote:A Mac sub-notebook is indeed expected to be coming at the Macworld and, as rumored, will not coming with an internal optical drive. This omission is presumably due to Apple's ongoing efforts to reduce the size of their laptops. Instead, Apple is said to be including an external optical drive with the sub-notebook. This detachable external drive would allow customers to read/write from CDs or DVDs as usual, but would allow users to leave this extra bulk at home when on the road.
Apple is also said to be introducing more than one notebook revision at Macworld. What combination of Sub-Notebook, MacBook or MacBook Pro remains unknown, but we've heard that at least one of these new notebooks will incorporate a multi-touch trackpad. The possibility of a multi-touch trackpad has been suggested by both rumors and published patent applications but has not previously been explicitly confirmed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |