bronquote:At the trials in New Zealand, contenders have a total of six kilometers to perform. This breaks down to two kilometers to accelerate, two kilometers to maintain constant speed, and two kilometers to decelerate. Keep in mind, this contest is held on a country road infested with potholes. A 1,360hp engine and six-speed sequential transmission provide plenty of power and torque to accelerate the GT-R in the first two kilometers.
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:13 schreef PeuRac het volgende:
oeh, k kwam een canadees meisje tegen vandaag, die werd helemaal gek toen ik vertelde dat ik een Alfa had en dr weer een ga kopen
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Herm mag dan een domme mongool zijn, dit keer heeft ie wel gelijk
Moet je de schroefjes wel goed aandraaien.quote:Op zondag 30 december 2007 23:03 schreef M5 het volgende:
[..]
Als je hem in elkaar zet en er normaal mee omgaat ook.
anders krijg je een TF-Polo?quote:Op zondag 30 december 2007 23:03 schreef M5 het volgende:
[..]
Als je hem in elkaar zet en er normaal mee omgaat ook.
nog niet.quote:Op zondag 30 december 2007 23:35 schreef ijsmeis het volgende:
Gelukkig nieuwjaar.
Duitsquote:Op zondag 30 december 2007 22:29 schreef M5 het volgende:
tijd voor wat degelijke duitse techniek uit mijn vorige auto
[ link | afbeelding ]
kleine ratel hoort erbijquote:
breng m eens bij de Seat dealert. Die schijnen meer service te leveren en niet met een houding van "onze auto's kunnen niet kapot gaan, dat moet u zelf gedaan hebben"quote:Op maandag 31 december 2007 06:54 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
kleine ratel hoort erbij![]()
me pa wil nu rechtstreeks naar pon want weg gaat dat geluid nog steeds niet
arbeiderquote:
Ja aan de "nieuwe" auto die ik ga kopen eind van de week.quote:Op maandag 31 december 2007 11:39 schreef lipje het volgende:
[..]
arbeider
Ben je al aan het bedenken waar je je extra verdiende centen van deze week aan gaat uitgeven?
^^ wat hij zegt.. kan niet eens rustig uitslapen in m'n vakantie omdat er een of andere lul zo nodig om 7:00 al moet gaan knallen... kansloosquote:
gewoon ff tegen een muur aan rossen.. dan drukt het weer wat in elkaar en stopt het ff met rammelen.quote:Op maandag 31 december 2007 11:56 schreef Fugie het volgende:
die gare opel gaat steeds meer geluiden makenOf het is gewoon de kou waardoor het niet allemaal even goed klinkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |