En Huub geeft goed gas terug richting Liekequote:Op zondag 30 december 2007 17:42 schreef Marrije het volgende:
Zoooooo, Huub en zn meisjes gaan even over de tong, niet te zuinig. Amanda, Brian, Selene en Lieke geven er behoorlijk op af.
(heb geen geluid) En Huub zal wel alles met trots afwimpelen omdat hij er zoveel aan zijn paaltje kan rijgen ?quote:Op zondag 30 december 2007 17:42 schreef Marrije het volgende:
Zoooooo, Huub en zn meisjes gaan even over de tong, niet te zuinig. Amanda, Brian, Selene en Lieke geven er behoorlijk op af.
Ik begin me af te vragen of het hem geen populariteit gaat kosten.quote:Op zondag 30 december 2007 17:45 schreef Peter6000 het volgende:
Na het volgende optreden beleeft Huub vast nèt iets minder plezier aan zijn daaropvolgende neukpartij.
Als ze het zonder condoom hebben gedaan dan zijn ze niet goed bij hun hoofd. Aan de andere kant heeft iedereen recht op zijn eigen zelfmoord. Nog maar een keertje dan. '' Wat is er fout aan 2 mensen die vrijwillig sex met elkaar hebben????????? ''quote:Op zondag 30 december 2007 17:41 schreef riri het volgende:
tja...het gesprek wat Amanda en de anderen nu voeren over Huub heeft Huub zooooo aan zichzelf te danken...niet alleen zij denken zo... maar ook vele kijkers...hoe vies is het de ene na de andere meid die ie niet kent te bangen...hij weet niet eens met wie die meiden voor hem sex hebben gehad en ook doet hij het nog eens onbeschermd ook ...het is echt vies....
Heeft ze het over zichzelf of over Yvette?quote:Op zondag 30 december 2007 17:46 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Amanda zei net over Yvette dat ze eruit zag alsof ze 3x tegen straattegels was aan gevallen.
Lees de zin anders nog even over, het staat er echt duidelijk.quote:Op zondag 30 december 2007 17:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Heeft ze het over zichzelf of over Yvette?
[ afbeelding ]
hij zat er eerst niet bij, maar later wel en toen zei hij tegen Lieke dat hij het van haar goedkoop scoren vindt want hij deed hetzelfde voor hij wat met Lieke kreeg en toen had ze niet zoveel praatjes over hem.quote:Op zondag 30 december 2007 17:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
(heb geen geluid) En Huub zal wel alles met trots afwimpelen omdat hij er zoveel aan zijn paaltje kan rijgen ?
Amanda, das pas baggerkwaliteit. 3 Orgasmes in een jaar, dan ga je als man toch aan jezelf twijfelen. Of zou dat Brian geen ruk interesseren?quote:Op zondag 30 december 2007 17:49 schreef tipsch het volgende:
Was Yvette niet van goede kwaliteit? (Hoor ik Brian zeggen)
Hij heeft als volleerd pimp blijkbaar mogen uitkiezen wie er met Huub mee zou mogen gaan en heeft nu veel lol dat hij de lelijkste heeft uitgekozen.quote:Op zondag 30 december 2007 17:49 schreef tipsch het volgende:
Was Yvette niet van goede kwaliteit? (Hoor ik Brian zeggen)
Wat mij betreft helemaal nietsquote:Op zondag 30 december 2007 17:47 schreef Borga het volgende:
[..]
Als ze het zonder condoom hebben gedaan dan zijn ze niet goed bij hun hoofd. Aan de andere kant heeft iedereen recht op zijn eigen zelfmoord. Nog maar een keertje dan. '' Wat is er fout aan 2 mensen die vrijwillig sex met elkaar hebben????????? ''
Lieke is gewoon een achterbaks kut wijf.... Zij is degene met alleen maar goede intenties? Zij is een en al leugen en nep. Walgelijk dat wijf.quote:Op zondag 30 december 2007 17:46 schreef beequeen het volgende:
Lieke ook al heilig? Huub heeft gewoon een punt als hij zegt dat Lieke precies hetzelfde heeft gedaan om in dat hok te komen, neuken om binnen te komen. Lieke wist wat en wie Huub was, hij ging toen ook al met hoeren naar bed.
Verkeerd gegokt Lieke.
Over eigen zelfmoord is geen sprake als ze onbeschermd blijven rondneuken met anderenquote:Op zondag 30 december 2007 17:47 schreef Borga het volgende:
[..]
Als ze het zonder condoom hebben gedaan dan zijn ze niet goed bij hun hoofd. Aan de andere kant heeft iedereen recht op zijn eigen zelfmoord. Nog maar een keertje dan. '' Wat is er fout aan 2 mensen die vrijwillig sex met elkaar hebben????????? ''
Ik bedoel het ook sarcastisch, zie de cap van het verlopen hoofd van Amanda onder het mooie koppie van Yvette.quote:Op zondag 30 december 2007 17:50 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Lees de zin anders nog even over, het staat er echt duidelijk.
Nou ik vond die Yvette ook niet bepaald een beauty hoor, in de verste verte zelfs niet.quote:Op zondag 30 december 2007 17:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik bedoel het ook sarcastisch, zie de cap van het verlopen hoofd van Amanda onder het mooie koppie van Yvette.
Beetje vreemde zin:quote:Op zondag 30 december 2007 17:45 schreef Peter6000 het volgende:
Na het volgende optreden beleeft Huub vast nèt iets minder plezier aan zijn daaropvolgende neukpartij.
Omdat hij zich toch wel iets van al die kritiek zal aantrekken, en dat kan zijn plezier een klein beetje verminderen, lijkt me.quote:Op zondag 30 december 2007 17:55 schreef Borga het volgende:
[..]
Beetje vreemde zin:
'' Na het volgende optreden beleeft Huub vast nèt iets minder plezier aan zijn daaropvolgende neukpartij.''
maar waarom denk jij dat?
grappig om te zien hoe de meisjes al snel afdropen.quote:Op zondag 30 december 2007 17:44 schreef pullup het volgende:
[..]
En Huub geeft goed gas terug richting Lieke
Neuken doe je altijd minstens met 2 personenquote:Op zondag 30 december 2007 17:52 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Over eigen zelfmoord is geen sprake als ze onbeschermd blijven rondneuken met anderen
En toch zie ik nog een verschil met dit meisje, wat tussen het publiek haar vinger opstak, in een auto is gezet en naar Huub's bed is gereden.quote:Op zondag 30 december 2007 17:48 schreef akveor het volgende:
Precies Huub.... Lieke is gewoon goedkoop aan het scoren... Voor het gemal vergeet ze maar even hoe ze de villa in is gekomen. 3 keer neuken tijdens dat feestje en nu iemand veroordelen voor hetzelfde. Mevrouw oprecht en met d'r kut principes. Het is een groot vies nep wijf. Ook na de gesprekken van vannacht met haar vieze gore dubbele moraal.![]()
![]()
Bedoel dus dat je beter kunt spreken van moordquote:Op zondag 30 december 2007 17:58 schreef Borga het volgende:
[..]
Neuken doe je altijd minstens met 2 personen
Aha, ze sjoemelen weer met ceepees, was te verwachten toch? Het is echt niet meer te volgen dus ik heb het ook opgegeven.quote:Op zondag 30 december 2007 17:57 schreef Disana het volgende:
Ja, blijkbaar krijgt Amanda ook gratis bezoek. Brian zegt dat ze er op haar halfjaardag ook al een moest missen.
We hebben ons best gedaan.quote:Op zondag 30 december 2007 18:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Aha, ze sjoemelen weer met ceepees, was te verwachten toch? Het is echt niet meer te volgen dus ik heb het ook opgegeven.
Btw: Waarom douchen die 2 zich niet en blijven er als paupers bijzitten.
Reken er op dat Kindje van god Bwian zo jaloers als de pest is, hij zou maar wat graag met Huub willen ruilen. Hij wordt, net zoals Lieke van Huub, helemaal gek van zijn eigen ''dekkingsrelatie'' met Amanda. En nu ziet hij Huub precies doen wat hij zelf ook heel erg graag zou willen doen. Er lekker op los willen neuken. Dat valt niet mee voor hemquote:Op zondag 30 december 2007 17:52 schreef Dark het volgende:
[..]
Wat mij betreft helemaal niets
Dat A en B vroomser en heiliger dan de paus doen, dat vind ik echt genant!
A die iedereen aflebbert in de jacuzzi en B die het SOAboymeisje neemt - zonder condoom.
A en B zijn kort van memorie
Ik denk het niet. Held Huub vindt dit echt enorm stoerquote:Op zondag 30 december 2007 17:57 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Omdat hij zich toch wel iets van al die kritiek zal aantrekken, en dat kan zijn plezier een klein beetje verminderen, lijkt me.
Ach, bij A en B gaat het alleen maar over uiterlijk!quote:Op zondag 30 december 2007 17:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik bedoel het ook sarcastisch, zie de cap van het verlopen hoofd van Amanda onder het mooie koppie van Yvette.
Wat ik heb begrepen is dat ze gratis 2 bezoekers mogen uitnodigen van 20.00 uur tot 03.00 uur, wat er daarna gaat gebeuren.....geen idee.quote:Op zondag 30 december 2007 18:05 schreef Disana het volgende:
[..]
We hebben ons best gedaan.
Maar nu begrijp ik dat er niet voor alle bezoek betaald hoeft te worden. Brian zei dat het fijn was dat Netty nu niet op Kenneth hoefde te wachten. Helemaal snappen doe ik het niet.
Zolang alles uit vrije wil gebeurt zie ik weinig problemen,.quote:Op zondag 30 december 2007 17:59 schreef Py het volgende:
[..]
En toch zie ik nog een verschil met dit meisje, wat tussen het publiek haar vinger opstak, in een auto is gezet en naar Huub's bed is gereden.
En iedereen mag seks met elkaar hebben. Maar om deze manier van het totstandkomen van de deal, als norm te beschouwen, zover ben ik nog niet.
Nee ik bedoel dat je het gewoon niet moet doen zonder condoom. Je neukt toch met iemand anders... Die zou het dan ook gewoon niet zonder condoom moeten doen. Geen condoom geen geneuk. Enn als je wel neukt zonder condoom dan kies je daar toch echt zelf voor. Heeft Huub haar vastgebonden en toen tegen haar zin geneukt zonder een condoom?? Volgens mij niet... Ze hebben samen de gok genomen.. Snap jij het nu een beetje.quote:Op zondag 30 december 2007 18:00 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Bedoel dus dat je beter kunt spreken van moord
Beetje simplistisch om het alleen maar over zelfmoord te hebben
Daar heb je een punt!quote:Op zondag 30 december 2007 18:12 schreef akveor het volgende:
[..]
Zolang alles uit vrije wil gebeurt zie ik weinig problemen,.
Als het om moraal gaat vind ik dat die ligt bij de redaktie. Zij zoeken dat meisje uit en weten wat er kan gebeuren. Ik vind dan ook dat ze best rekening hadden kunnen houden met Katie en die pijpscene niet op de streams hadden hoeven zetten. Willens en wetens heeft de redaktie de nai"eve Katie beschadigd.
Ja ik snap dat ze elkaar met onveilige sex aan het uitmoorden zijnquote:Op zondag 30 december 2007 18:14 schreef Borga het volgende:
[..]
Nee ik bedoel dat je het gewoon niet moet doen zonder condoom. Je neukt toch met iemand anders... Die zou het dan ook gewoon niet zonder condoom moeten doen. Geen condoom geen geneuk. Enn als je wel neukt zonder condoom dan kies je daar toch echt zelf voor. Heeft Huub haar vastgebonden en toen tegen haar zin geneukt zonder een condoom?? Volgens mij niet... Ze hebben samen de gok genomen.. Snap jij het nu een beetje.
toen vond ze dat ook vies en was ze er ontzettend pissig over...quote:Op zondag 30 december 2007 17:57 schreef miesy het volgende:
[..]
grappig om te zien hoe de meisjes al snel afdropen.
lieke haar excuus, "ja maar toen was ik verliefd op je" dus toen maakte die hoertjes huub geen vies mannetje.
en nu het haar uitkomt is hij dat wel.
Precies. Het is een gore manier van tv maken. Huub kan ik wel begrijpen die loopt gewoon zijn pik achterna en als ik de kans had ik misschien wel hetzelfde gedaan. Waarom is de douchesnene niet uitgezonden? Precies, omdat er wannabees zij die beschadigd raken en waardoor het programma (lees geld) gevaar loopt.quote:Op zondag 30 december 2007 18:15 schreef Dark het volgende:
[..]
Daar heb je een punt!
De redactie zit om het minste of geringste met vingers aan de SLknop........en nu ineens niet?
Ik kan mij nog een scene herinneren dat ze laaiend op Huub was en dat ze bij de poort haudou zei, later is ze in de kooi gekomen en duurde het ff voordat Huub het goed kon maken.quote:Op zondag 30 december 2007 17:50 schreef schatje het volgende:
Ja, Lieke was anders ook niet vies van Huub toen ie het met Gaby deed.
Mooiquote:Op zondag 30 december 2007 18:16 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ja ik snap dat ze elkaar met onveilige sex aan het uitmoorden zijn
Er zijn ook geen problemen. Het is een heel gebruikelijk tafereeltje dat een meisje en een jongen elkaar onmoeten in de disco en na een avondje lol met elkaar wilde tienerseks hebben beneden op de bank, terwijl pa en ma boven slapen.quote:Op zondag 30 december 2007 18:12 schreef akveor het volgende:
[..]
Als het om moraal gaat vind ik dat die ligt bij de redaktie. Zij zoeken dat meisje uit en weten wat er kan gebeuren. Ik vind dan ook dat ze best rekening hadden kunnen houden met Katie en die pijpscene niet op de streams hadden hoeven zetten. Willens en wetens heeft de redaktie de nai"eve Katie beschadigd.
Speltechnisch ook zeer handigquote:Op zondag 30 december 2007 18:16 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Dat is helemaal juistquote:Op zondag 30 december 2007 18:21 schreef maril het volgende:
[..]
Ik kan mij nog een scene herinneren dat ze laaiend op Huub was en dat ze bij de poort haudou zei, later is ze in de kooi gekomen en duurde het ff voordat Huub het goed kon maken.
Zo naief was Katie niet, ze was helemaal fan van Huub en wist dondersgoed hoe het er aantoe gaat in de villa. t Kon dr gewoon niets schelen.quote:Op zondag 30 december 2007 18:12 schreef akveor het volgende:
[..]
Net alsof ik naar een aflevering van Keeping up Appearances zit te kijkenquote:
Toch moet Lieke zich daar niet mee bemoeien laat hem zijn eigen diepe kuil graven met een trapje erin en dan moet ze gewoon op een dag als Huub daar wederom bivakeert de trap daaruit halen , dag Huub.quote:Op zondag 30 december 2007 18:17 schreef riri het volgende:
[..]
toen vond ze dat ook vies en was ze er ontzettend pissig over...
ook is het is een feit...verliefdheid maakt blind
quote:Op zondag 30 december 2007 18:22 schreef Py het volgende:
[.KNIP.]
De redactie neem ik niets kwalijk. Zij zijn er voor de mooie beelden te schieten. Ieder is zelf verantwoordelijk om dat huis binnen te stappen en te doen wat ze willen.
Deze reactie had ik nog niet gezien toen ik reageerde, dat had me een reactie kunnen besparen.quote:Op zondag 30 december 2007 18:22 schreef Py het volgende:
[..]
Er zijn ook geen problemen. Het is een heel gebruikelijk tafereeltje dat een meisje en een jongen elkaar onmoeten in de disco en na een avondje lol met elkaar wilde tienerseks hebben beneden op de bank, terwijl pa en ma boven slapen.![]()
Maar hier kunnen we toch niet spreken van een geslaagde versierpoging van Huub.![]()
Meisje is vrijwillig meegegaan idd. Het enige wat mij verbaast, is dat als ze écht beseft dat ze in een tv programma gaat neuken: waarom?
Ik vermoed dan ook dat ze niet beseffen waar ze aan beginnen.
En ook Katie heeft vrijwillig haar mondje laten aftanken voor het oog van de natie. Het is niet zo dat ze eerst een donkere kamer is binnengestapt en daarna de camera's pas zijn opgehangen. Ik denk ook dat de avonturen met de twee Bossche Bollen minder spontaan waren dan we in eerste instantie dachten.
De redactie neem ik niets kwalijk. Zij zijn er voor de mooie beelden te schieten. Ieder is zelf verantwoordelijk om dat huis binnen te stappen en te doen wat ze willen.
Precies en de redaktie maakt daar dankbaar gebruik van. Walgelijk om dat dan toch op de streams te zetten.quote:Op zondag 30 december 2007 18:22 schreef Py het volgende:
[..]
Er zijn ook geen problemen. Het is een heel gebruikelijk tafereeltje dat een meisje en een jongen elkaar onmoeten in de disco en na een avondje lol met elkaar wilde tienerseks hebben beneden op de bank, terwijl pa en ma boven slapen.![]()
Maar hier kunnen we toch niet spreken van een geslaagde versierpoging van Huub.![]()
Meisje is vrijwillig meegegaan idd. Het enige wat mij verbaast, is dat als ze écht beseft dat ze in een tv programma gaat neuken: waarom?
En ook Katie heeft vrijwillig haar mondje laten aftanken voor het oog van de natie. Het is niet zo dat ze eerst een donkere kamer is binnengestapt en daarna de camera's pas zijn opgehangen. Ik denk ook dat de avonturen met de twee Bossche Bollen minder spontaan waren dan we in eerste instantie dachten.
quote:Op zondag 30 december 2007 18:24 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Net alsof ik naar een aflevering van Keeping up Appearances zit te kijken![]()
Alleen de biertjes missen op tafel.
Ja ze zou de eerste nacht naast Ámanda gaan slapen, maar sliep gelijk de eerste nacht al naast Huub, duurde idd ff.quote:Op zondag 30 december 2007 18:21 schreef maril het volgende:
[..]
Ik kan mij nog een scene herinneren dat ze laaiend op Huub was en dat ze bij de poort haudou zei, later is ze in de kooi gekomen en duurde het ff voordat Huub het goed kon maken.
Het is een schandequote:Op zondag 30 december 2007 18:27 schreef akveor het volgende:
[..]
Precies en de redaktie maakt daar dankbaar gebruik van. Walgelijk om dat dan toch op de streams te zetten.
quote:Op zondag 30 december 2007 18:24 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Net alsof ik naar een aflevering van Keeping up Appearances zit te kijken![]()
Alleen de biertjes missen op tafel.
Ik neem het de redactie wel kwalijk!quote:Op zondag 30 december 2007 18:22 schreef Py het volgende:
[..]
Moet ook zeggen dat ik het walgelijk van die redactie vindt, soms en vooral groupies moeten tegen zichzelf beschermd worden, en Huub moet niet zijn oor contunu naar de redactie laten hangen, want dat maakt hem een hoer en profiteur,zoiets van als ik mijn kwakkie maar kwijt ben.Ook hij moet zich realiseren dat dat meisje ook na de kooi iedereen kan aankijken.quote:Op zondag 30 december 2007 18:27 schreef akveor het volgende:
[..]
Precies en de redaktie maakt daar dankbaar gebruik van. Walgelijk om dat dan toch op de streams te zetten.
Maar er werd niet geneukt.quote:Op zondag 30 december 2007 18:27 schreef CHAOS_ het volgende:
[..]
Ja ze zou de eerste nacht naast Ámanda gaan slapen, maar sliep gelijk de eerste nacht al naast Huub, duurde idd ff.
Wie weet is Huub wel hermafrodiet en heeft 'ie OOK eicelletjesquote:Op zondag 30 december 2007 18:26 schreef Disana het volgende:
Huub heeft 200 miljoen eicellen per dag.
Zaadcellen...
ja zo werk dat... je neukt iemand: boem! dood! MOORDENAAR!quote:Op zondag 30 december 2007 18:16 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Je schrijft het op een toon alsof je dat wel ziet zittenquote:Op zondag 30 december 2007 18:34 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Wie weet is Huub wel hermafrodiet en heeft 'ie OOK eicelletjes
je bedoelt dus dat wij er aan meewerken.quote:Op zondag 30 december 2007 18:34 schreef rooie3 het volgende:
Het is maar goed ook dat Huub de meiden wipt.Anders hadden we hier niks meer om over te praten.
daar ging het niet om.quote:Op zondag 30 december 2007 18:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat hadden ze toch allang gedaan op het personeelsfeest?
helemaal mee eens. Als Brian maar beschermd wordt.quote:Op zondag 30 december 2007 18:29 schreef Dark het volgende:
[..]
Ik neem het de redactie wel kwalijk!
Mooie beelden kunnen ze ook schieten zonder dat het op stream te zien is.
Douche incident was in 1ste instantie niet op stream...........maar wel een willekeurig meisje beschadigen?
Dat ligt wel degelijk bij de redactie!
quote:Op zondag 30 december 2007 18:34 schreef rooie3 het volgende:
Het is maar goed ook dat Huub de meiden wipt.Anders hadden we hier niks meer om over te praten.
nu gebruikt ze het tegen hem om hem zwart te maken,quote:Op zondag 30 december 2007 18:17 schreef riri het volgende:
[..]
toen vond ze dat ook vies en was ze er ontzettend pissig over...
ook is het is een feit...verliefdheid maakt blind
Nee,ik bedoel dat er verder geen ene moer meer in die kooi gebeurd.Alleen over Huub krijgen we topics vol.Wat als Huub ook zo saai was als de rest.quote:Op zondag 30 december 2007 18:35 schreef maril het volgende:
[..]
je bedoelt dus dat wij er aan meewerken.
Klopt, dat hadden ze al gedaan op het Personeelsfeest, iets wat Lieke noooooooit zou doen in dat hok.quote:
willekeurig sletjequote:Op zondag 30 december 2007 18:29 schreef Dark het volgende:
[..]
Douche incident was in 1ste instantie niet op stream...........maar wel een willekeurig meisje beschadigen?
Ik ben het er ook niet mee eens dat het douche-incident is weggemoffeld. Dat vond ik vreselijk, het incident zelf en de doofpotreactie.quote:Op zondag 30 december 2007 18:29 schreef Dark het volgende:
[..]
Hij zou dan meer waardigheid hebben?Ik zou als ik hem was het niet meer doen en wat meer achter gaan klagen over de verhaallijnen die hij krijgt, ik kan mij nl niet voorstellen dat het echt zo,n etter is die de bloed onder mijn nagels vandaan haalt, zeker niet als je zo,n leuke broer hebtquote:Op zondag 30 december 2007 18:38 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nee,ik bedoel dat er verder geen ene moer meer in die kooi gebeurd.Alleen over Huub krijgen we topics vol.Wat als Huub ook zo saai was als de rest.
Ik plaats 'm graag nog een keer:quote:Op zondag 30 december 2007 17:41 schreef riri het volgende:
tja...het gesprek wat Amanda en de anderen nu voeren over Huub heeft Huub zooooo aan zichzelf te danken...niet alleen zij denken zo... maar ook vele kijkers...hoe vies is het de ene na de andere meid die ie niet kent te bangen...hij weet niet eens met wie die meiden voor hem sex hebben gehad
Jouw ouders hebben jou met condoom verwekt neem ik aan?quote:Op zondag 30 december 2007 17:41 schreef riri het volgende:
en ook doet hij het nog eens onbeschermd ook ...het is echt vies....
True!quote:Op zondag 30 december 2007 18:34 schreef rooie3 het volgende:
Weet niet of je mijn stuk vanmiddag heb gelezen.Zal even kijken of ik het nog kan vinden.quote:Op zondag 30 december 2007 18:40 schreef maril het volgende:
[..]
Hij zou dan meer waardigheid hebben?Ik zou als ik hem was het niet meer doen en wat meer achter gaan klagen over de verhaallijnen die hij krijgt, ik kan mij nl niet voorstellen dat het echt zo,n etter is die de bloed onder mijn nagels vandaan haalt, zeker niet als je zo,n leuke broer hebt
Off-Topic het was weer genieten in Venlo.....godverdegodverquote:Op zondag 30 december 2007 18:40 schreef Frasier het volgende:
[..]
Inderdaad. Ze gaat zelf mee en weet dan heel goed waar het op uit kan lopen.
quote:Op zondag 30 december 2007 18:43 schreef Borga het volgende:
[..]
Off-Topic het was weer genieten in Venlo.....godverdegodver
Deze afbeelding deed me gisteren ook al walgenquote:Op zondag 30 december 2007 18:40 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Ik plaats 'm graag nog een keer:
[ afbeelding ]
(de HOS patient heeft inmiddels plastische chirurgie ondergaan om herkenning te voorkomen)
[..]
Jouw ouders hebben jou met condoom verwekt neem ik aan?
![]()
Ik hoop dat je je realiseert hoe dom deze opmerking is.quote:Op zondag 30 december 2007 18:40 schreef IkWeetNiets het volgende:
Jouw ouders hebben jou met condoom verwekt neem ik aan?
![]()
Dit schreef ik vanmiddag terug aan ririquote:Op zondag 30 december 2007 18:40 schreef maril het volgende:
[..]
Hij zou dan meer waardigheid hebben?Ik zou als ik hem was het niet meer doen en wat meer achter gaan klagen over de verhaallijnen die hij krijgt, ik kan mij nl niet voorstellen dat het echt zo,n etter is die de bloed onder mijn nagels vandaan haalt, zeker niet als je zo,n leuke broer hebt
quote:Op zondag 30 december 2007 18:40 schreef Frasier het volgende:
[..]
Inderdaad. Ze gaat zelf mee en weet dan heel goed waar het op uit kan lopen.
Dat heet tv maken en scoren, zeker voor Brian. Denk terug aan het sollicitatiegesprek van afgelopen week, te walgelijk.quote:Op zondag 30 december 2007 18:43 schreef Disana het volgende:
Amanda en Selène geilen zichzelf op aan elkaar borsten onder het goedkeurende oog van Brian.
Daar wordt ik nou vrolijk vanquote:Op zondag 30 december 2007 18:47 schreef Borga het volgende:
[..]
http://nl.youtube.com/watch?v=Ft-tHW4bgVA![]()
![]()
![]()
Nou nee. Ik vind het geen lelijk ventje (beetje klein dat wel) maar ikquote:Op zondag 30 december 2007 18:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Je schrijft het op een toon alsof je dat wel ziet zitten
Nou ja, deal... noem het een toezegging. Er stond niets tegenover.quote:Op zondag 30 december 2007 18:49 schreef Varen het volgende:
Jaap heeft gisteren een dekkingsdeal met Lieke gemaakt voor januari.
Ik hoop het voor hem dat Joris er staat, dat denk ik trouwens wel.quote:Op zondag 30 december 2007 18:46 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dit schreef ik vanmiddag terug aan riri
Ben het met je eens.Huub denkt dat dit echt tv is en iedereen het prachtig vind.In feite jaagt hij iets na ,wat hem duur komt te staan.Hij is echt gek te maken door achter en later zal blijken dat de enige goede naaiers achter zijn.Huub is in zijn hart geen slechte jongen,maar zijn denkbeelden zijn verkeerd.Alles pakt hij verkeerd aan,zijn plaat had heel hoog kunnen eindigen,maar Huub dacht dat zijn fans het wel zouden regelen.Met een beetje meer inzet ,bijv door alle radiostations te benaderen en vooral de piraten had hij een kunnen staan.Maar Huub deed niks terwijl hij tijd zat had.Huub zal straks hard vallen als hij buiten is ,maar Joris kennende zal die wel voor hem klaar staan.
Live? Meer streamers lokken, misschien?quote:Op zondag 30 december 2007 18:49 schreef kissa het volgende:
Op oudejaarsavond is DGK live op tv van 23 u. tot 01.00 u. Misschien dat ze daarom mensen mogen uitnodigen?
Zie je. Riri haalt het beste in je naar boven.quote:Op zondag 30 december 2007 18:46 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dit schreef ik vanmiddag terug aan riri
Ben het met je eens.Huub denkt dat dit echt tv is en iedereen het prachtig vind.In feite jaagt hij iets na ,wat hem duur komt te staan.Hij is echt gek te maken door achter en later zal blijken dat de enige goede naaiers achter zijn.Huub is in zijn hart geen slechte jongen,maar zijn denkbeelden zijn verkeerd.Alles pakt hij verkeerd aan,zijn plaat had heel hoog kunnen eindigen,maar Huub dacht dat zijn fans het wel zouden regelen.Met een beetje meer inzet ,bijv door alle radiostations te benaderen en vooral de piraten had hij een kunnen staan.Maar Huub deed niks terwijl hij tijd zat had.Huub zal straks hard vallen als hij buiten is ,maar Joris kennende zal die wel voor hem klaar staan.
Dus minstens nog een hele maand Lieke ?quote:Op zondag 30 december 2007 18:49 schreef Varen het volgende:
Jaap heeft gisteren een dekkingsdeal met Lieke gemaakt voor januari.
Is dat niet dat feest van twee uur lang.quote:Op zondag 30 december 2007 18:49 schreef kissa het volgende:
Op oudejaarsavond is DGK live op tv van 23 u. tot 01.00 u. Misschien dat ze daarom mensen mogen uitnodigen?
Hij kan je misschien wel heel blij maken opdat je als jongetje geboren bent.quote:Op zondag 30 december 2007 18:50 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Nou nee. Ik vind het geen lelijk ventje (beetje klein dat wel) maar ik
denk dat ik HEEEEEL HEEEEEL HEEEEEEEL dronken moet zijn wil ik dat
kabouterkonijntje op me kunnen verdragen
Ik noteerde zijn woorden, maar hij zei al dat het weer kon veranderenquote:Op zondag 30 december 2007 18:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou ja, deal... noem het een toezegging. Er stond niets tegenover.
quote:Op zondag 30 december 2007 18:52 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Is dat niet dat feest van twee uur lang.
Ja, da's waar, je schreef alleen maar op hoe hij het nu noemde. Maar het stelde weinig voor, en Lieke vertrouwde het aan haar houding te zien ook niet helemaal.quote:Op zondag 30 december 2007 18:52 schreef Varen het volgende:
[..]
Ik noteerde zijn woorden, maar hij zei al dat het weer kon veranderen
Lijkt me wel. Ze gaan niet weer beginnen met drank, gasten en catering..........quote:Op zondag 30 december 2007 18:52 schreef rooie3 het volgende:
Is dat niet dat feest van twee uur lang.
Volgens mij was het toch echt iets anders wat ze aan het 'aftanken' wasquote:Op zondag 30 december 2007 18:22 schreef Py het volgende:
[..]
quote:Op zondag 30 december 2007 18:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Live? Meer streamers lokken, misschien?
En Jaap heeft verteld dat Brian en Lieke tijdens het DOB-dagjequote:Op zondag 30 december 2007 18:51 schreef Kaleddis het volgende:
Dus minstens nog een hele maand Lieke ?![]()
Dan maar jankend de poort uit !
Is zo, ik heb het gesprek gezien tussen Jaap en Lieke.quote:Op zondag 30 december 2007 18:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, da's waar, je schreef alleen maar op hoe hij het nu noemde. Maar het stelde weinig voor, en Lieke vertrouwde het aan haar houding te zien ook niet helemaal.
Waar heeft zuurmuts al die dekking aan verdiend?quote:Op zondag 30 december 2007 18:56 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
En Jaap heeft verteld dat Brian en Lieke tijdens het DOB-dagje
hebben afgesproken dat Brian tot maart Lieke erin houdt.
quote:Op zondag 30 december 2007 18:56 schreef kissa het volgende:
[..]
De oudejaars uitzending LIVE vanaf 23.00 uur
Nee, maar je wilt het me vast wel uitleggen.quote:Op zondag 30 december 2007 18:45 schreef maril het volgende:
[..]
Ik hoop dat je je realiseert hoe dom deze opmerking is.
Dankjewel. In mijn gids staat dat het een SPECIAL is, niet dat het LIVE is. Dat wordt dus gewoon dat feest dat al is geweest.quote:Op zondag 30 december 2007 18:56 schreef kissa het volgende:
[..]
De oudejaars uitzending LIVE vanaf 23.00 uur
Ik lach me kapot om die hond, vijver in vijver uit.........gaat heerlijk meuren dus.quote:Op zondag 30 december 2007 18:57 schreef tipsch het volgende:
Ah, Dilana doet lekker zwemmen in de vijver![]()
quote:Op zondag 30 december 2007 18:52 schreef noekje het volgende:
[..]
Hij kan je misschien wel heel blij maken opdat je als jongetje geboren bent.
Oh, ok...jij ook bedankt.quote:Op zondag 30 december 2007 18:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Dankjewel. In mijn gids staat dat het een SPECIAL is, niet dat het LIVE is. Dat wordt dus gewoon dat feest dat al is geweest.
quote:Op zondag 30 december 2007 18:56 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Volgens mij was het toch echt iets anders wat ze aan het 'aftanken' was
Is Dilana een rashond? Ze doet me erg denken aan een hond die ik ken waar ik superverliefd op benquote:Op zondag 30 december 2007 19:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik lach me kapot om die hond, vijver in vijver uit.........gaat heerlijk meuren dus.
Ik ben ook wel benieuwdquote:Op zondag 30 december 2007 18:58 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Nee, maar je wilt het me vast wel uitleggen.
(DOB-dag bij Arnhem op 6 december)quote:Op zondag 30 december 2007 18:58 schreef tipsch het volgende:
Waar heeft zuurmuts al die dekking aan verdiend?
Geen rashond als pup meegenomen uit Isreal, kruising volgens Mike, ierse wolfs hond en rottweiler, dacht ik gehoord te hebben, toen hij net binnen was.quote:Op zondag 30 december 2007 19:03 schreef tipsch het volgende:
[..]
Is Dilana een rashond? Ze doet me erg denken aan een hond die ik ken waar ik superverliefd op ben(Een kruising tussen een berner senne en een golden retriever)
Top... i8k dacht al dat ik het alleen moest uitzitten...quote:Op zondag 30 december 2007 18:49 schreef kissa het volgende:
(Water in overvloed)quote:Op zondag 30 december 2007 19:11 schreef CHAOS_ het volgende:
Geen rashond als pup meegenomen uit Isreal, kruising volgens Mike,
ierse wolfs hond en rottweiler, dacht ik gehoord te hebben, toen hij net binnen was.
dit ging over huub-yvette (iegenlijk huub-'sletje van de dag') en lieke-kwinten.quote:Op zondag 30 december 2007 04:49 schreef Prospera het volgende:
Huub tegen Lieke: je weet dat ik doe wat ik moet doen en ik hoop dat jij dat ook doet.
En die citeert.... niks. Geen linkje. Geen bronvermelding.quote:
quote:Op zondag 30 december 2007 19:23 schreef Guuskeee het volgende:
voor iedereen die denkt dat de uitzending op 31 december live is:![]()
![]()
![]()
![]()
zij jullie die ex porn star party vergeten??? waar iedereen aftelde tot nieuwjaar en daarna iedereen elkaar kuste en gelukkig nieuwjaar wenste? en iedereen zijn hoogtepunten uit 2007 moets opnoemen? en huub en lieke elkaar gelukkig nieuwjaar kuste?
wanneer denken jullie dat dat dan uitgezonden gaat worden? met carnaval?
Mij leek pasen wel een mooie datum!quote:Op zondag 30 december 2007 19:23 schreef Guuskeee het volgende:
![]()
![]()
![]()
zij jullie die ex porn star party vergeten??? waar iedereen aftelde tot nieuwjaar en daarna iedereen elkaar kuste en gelukkig nieuwjaar wenste? en iedereen zijn hoogtepunten uit 2007 moest opnoemen? en huub en lieke elkaar gelukkig nieuwjaar kuste?
Als die meiden het zo ongelofelijk makkelijk met Huub doen zonder condoom, zijn er zeker weten heel veel mannen voor Huub in hun liefdesgrotten geweest.quote:Op zondag 30 december 2007 17:41 schreef riri het volgende:
tja...het gesprek wat Amanda en de anderen nu voeren over Huub heeft Huub zooooo aan zichzelf te danken...niet alleen zij denken zo... maar ook vele kijkers...hoe vies is het de ene na de andere meid die ie niet kent te bangen...hij weet niet eens met wie die meiden voor hem sex hebben gehad en ook doet hij het nog eens onbeschermd ook ...het is echt vies....
Alaaf.quote:Op zondag 30 december 2007 19:23 schreef Guuskeee het volgende:
niet?quote:Op zondag 30 december 2007 19:23 schreef Guuskeee het volgende:
![]()
![]()
![]()
zij jullie die ex porn star party vergeten??? waar iedereen aftelde tot nieuwjaar en daarna iedereen elkaar kuste en gelukkig nieuwjaar wenste? en iedereen zijn hoogtepunten uit 2007 moest opnoemen? en huub en lieke elkaar gelukkig nieuwjaar kuste?
quote:Op zondag 30 december 2007 19:31 schreef tipsch het volgende:
Huub, slappe lul. Aanpakken die zuurmuts. Ligt niet allemaal aan jou
Ja, hij probeert haar nog steeds de baas te zijn...haha. Wat een naar trekje.quote:Op zondag 30 december 2007 19:35 schreef Py het volgende:
Huub probeert Lieke ergens de mond over te snoeren?
Ze mag ergens niet over doorgaan.
afgetrokken is hij zeker.quote:Op zondag 30 december 2007 19:30 schreef agter het volgende:
Huub heeft een beetje een wit afgetrokken hoofd.
een relatie met Lieke aangaan.quote:Op zondag 30 december 2007 19:37 schreef Py het volgende:
Wereldreiziger en Theo hebben Huub iets dringend afgeraden.
Huub zegt dat hij niet anders kon dan het toch doen.
Iemand?
Dat ging over het AIVD verhaal, hij ontraadde haar daar over door te gaanquote:Op zondag 30 december 2007 19:35 schreef Py het volgende:
Huub probeert Lieke ergens de mond over te snoeren?
Ze mag ergens niet over doorgaan.
Dan ben je lekker in evenwicht met jezelf, maar niet heus.quote:Op zondag 30 december 2007 19:41 schreef Py het volgende:
Huub: De persoon die ik wil zijn in de relatie botst met de persoon die ik wil zijn in de villa.
Nee, hij was weer bezig met dingen die hij niet mag noemen verantwoordelijk te stellen voor zijn gedrag.quote:Op zondag 30 december 2007 19:43 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dat ging over het AIVD verhaal, hij ontraadde haar daar over door te gaan
Dan heb je het niet goed gevolgdquote:Op zondag 30 december 2007 19:44 schreef Py het volgende:
[..]
Nee, hij was weer bezig met dingen die hij niet mag noemen verantwoordelijk te stellen voor zijn gedrag.
ben het helemaal met je eensquote:Op zondag 30 december 2007 17:52 schreef akveor het volgende:
[..]
Lieke is gewoon een achterbaks kut wijf.... Zij is degene met alleen maar goede intenties? Zij is een en al leugen en nep. Walgelijk dat wijf.
Hé, da's Beequeen haar discussietactiekquote:
Hij trok een vergelijking met haar om karaktereigenschappen te duiden, niet om eigen gedrag te rechtvaardigenquote:Op zondag 30 december 2007 19:48 schreef coldstar het volgende:
Tijdens het gesprek heeft Huub alle bewoners er bijgehaald om zijn gedrag te trechtvaardigen tegenover Lieke.
Wat lul je nou, hier geven we commentaar op streams niet op users.quote:Op zondag 30 december 2007 19:50 schreef Py het volgende:
[..]
Hé, da's Beequeen haar discussietactiek![]()
Zei ze dat? Nou dan is het ook een leugenaarstertje en actrice. en verkoopt ze zichzelf dus ook.quote:Op zondag 30 december 2007 19:44 schreef beequeen het volgende:
Huub kan geen rol spelen in dat hok, Lieke blijkbaar wel. Weer geeft ze aan dat ze maanden geleden al klaar was met Huub. Waarom toen de relaltie niet beëindigen....dekking toch?
(Oud&Nieuw)quote:Op zondag 30 december 2007 19:49 schreef tipsch het volgende:
Selene gaat een paar dagen weg. Ze viert O&N thuis in Amsterdam.
Ze vertrekt vanavond om 22:00.
Zie hoe je het zien wil, ik zie het anders. Huub is niet helemaal gek en weet heus wel wat hij nu allemaal uithaalt, niet echt normaal is. Hij probeerd nu echt weer alles recht te praten wat krom is. Gelukkig is Lieke een heel verstandige vrouw en laat zich geen knollen meer voor citroenen verkopen door hem. Dat doet hij maar weer als telefoonverkoper.....quote:Op zondag 30 december 2007 19:51 schreef tipsch het volgende:
[..]
Hij trok een vergelijking met haar om karaktereigenschappen te duiden, niet om eigen gedrag te rechtvaardigen
Hij was niet zozeer bezig zijn handelen te verklaren. Hij heeft er spijt van dat hij het AIVD verhaal naar buiten heeft gebracht en stelde voor het daar niet meer over te hebben. Lieke wilde daar toch nog even op in gaan. Huub stuurde erop aan om dat maar niet te doen.quote:Op zondag 30 december 2007 19:50 schreef Py het volgende:
[..]
Hé, da's Beequeen haar discussietactiek![]()
Verzin er zelf één.![]()
Hij begint over dingen van achter en het HELE verhaal wat niet genoemd mag worden maar wat wel zijn handelen verklaart. En toen wilde Lieke daar op door gaan en toen moest ze snel haar mond houden.
Terwijl hij daarnaast ook beweerd dat hij zelf zijn beslissingen neemt, tegen Wereldreiziger en zijn vader's advies in.
En wat heb jij gehoord?
Ik verdedigde je juist. Hij gebruikte jouw tactiek.quote:Op zondag 30 december 2007 19:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat lul je nou, hier geven we commentaar op streams niet op users.
Dien een klacht in bij een mod, misschien krijg ik wel een ban, zeikerd.
Hoe kom je daar toch bij. Hij zegt dat weet dat hij verschillende keren fout heeft gezeten. Die dingen worden concreet genoemd.quote:Op zondag 30 december 2007 19:55 schreef coldstar het volgende:
[..]
Zie hoe je het zien wil, ik zie het anders. Huub is niet helemaal gek en weet heus wel wat hij nu allemaal uithaalt, niet echt normaal is. Hij probeerd nu echt weer alles recht te praten wat krom is. Gelukkig is Lieke een heel verstandige vrouw en laat zich geen knollen meer voor citroenen verkopen door hem. Dat doet hij maar weer als telefoonverkoper.....
Ik was niet met een tactiek bezig. Vind het een beetje droevig hoe voorbarig je beschrijvingen in de COS zijn, soms. Daaruit maakte ik ook maar op dat je het gesprek niet hebt gevolgd.quote:Op zondag 30 december 2007 19:56 schreef Py het volgende:
[..]
Ik verdedigde je juist. Hij gebruikte jouw tactiek.
Ik zal je nog eens helpen
Ik gebruik geen tactiek, ik geef commentaar op streams, niks meer niks minder.quote:Op zondag 30 december 2007 19:56 schreef Py het volgende:
[..]
Ik verdedigde je juist. Hij gebruikte jouw tactiek.
Ik zal je nog eens helpen
Ja, zou kunnenquote:Op zondag 30 december 2007 19:55 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
(Oud&Nieuw)
Selene weer terug uit Amsterdan en Mike naar Amsterdam?
In de varagids staat van 23.00 tot 1.00quote:Op zondag 30 december 2007 19:20 schreef Gert het volgende:
[..]
En die citeert.... niks. Geen linkje. Geen bronvermelding.
Daarom is het topic vanmiddag ook al gesloten.
Heb nog even op de DGK-site gekeken, maar ook daar staat niets over een live-uitzending.
Begreep dat Mike dat zijn zus morgenavond komt. 26 jaar en 3 kids.quote:
Rot op met AIVD verhaal. Dat heb ik ook gehoord, is via NowLive overal terecht gekomen. Wat een zielige figuren allemaal. Dat NowLive geeft hele slechte informatie, wat afkomstig is van kennelijk de familie van Huub. Ik denk dat als je spitten gaat in iemand zijn/haar familie, dat er overal wel wat te vinden is.quote:Op zondag 30 december 2007 19:55 schreef tipsch het volgende:
[..]
Hij was niet zozeer bezig zijn handelen te verklaren. Hij heeft er spijt van dat hij het AIVD verhaal naar buiten heeft gebracht en stelde voor het daar niet meer over te hebben. Lieke wilde daar toch nog even op in gaan. Huub stuurde erop aan om dat maar niet te doen.
Gooi Jeroen er maar in.Wil wel weer dubbel liggen om gewoon zo,n iemand.Al dat gedoe met relaties en wippen is niet meer leuk.quote:Op zondag 30 december 2007 20:01 schreef ToughLove het volgende:
Ik hoop zoo dat Selene net als Luc wegblijft. Kunnen ze mooi Quintin erin gooien.
Dat is geen nieuws Day, hij heeft nog nooit anders gezegd, zelfs niet na heftige discussies.quote:Op zondag 30 december 2007 20:02 schreef Day het volgende:
Eindeloze discussies en de belangrijke dingen worden hier niet gemeld!
Huub deelt Lieke net mee dat hij haar er voorlopig niet uitstemt.
hier ook: http://www.tvgids.nl/zoeken/?trefwoord=Titel+of+trefwoord&station=31&genre=&dagdeel=1.0quote:Op zondag 30 december 2007 20:02 schreef maril het volgende:
[..]
In de varagids staat van 23.00 tot 1.00
Ok sorry dan. Ik waardeer je posts over het algemeen, hoewel we verschillende meningen hebben vaak.quote:Op zondag 30 december 2007 19:59 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik was niet met een tactiek bezig. Vind het een beetje droevig hoe voorbarig je beschrijvingen in de COS zijn, soms. Daaruit maakte ik ook maar op dat je het gesprek niet hebt gevolgd.
Jeroen was briljantquote:Op zondag 30 december 2007 20:05 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Gooi Jeroen er maar in.Wil wel weer dubbel liggen om gewoon zo,n iemand.Al dat gedoe met relaties en wippen is niet meer leuk.
Dat is wel een lekker reply, waarbij je compleet voorbij gaat aan waar het om gingquote:Op zondag 30 december 2007 20:04 schreef coldstar het volgende:
[..]
Rot op met AIVD verhaal. Dat heb ik ook gehoord, is via NowLive overal terecht gekomen. Wat een zielige figuren allemaal. Dat NowLive geeft hele slechte informatie, wat afkomstig is van kennelijk de familie van Huub. Ik denk dat als je spitten gaat in iemand zijn/haar familie, dat er overal wel wat te vinden is.
Moet je iemand die tig keer je vertrouwen heeft beschaamd bij de eerst de beste belofte aan je weer meteen gaan vertrouwen?quote:Op zondag 30 december 2007 20:04 schreef Day het volgende:
En Lieke reageert weer op z'n Liekes. Ze zegt niet: tof van je, thanks, maar gaat weer ouwe koeien uit de sloot halen.
Ik denk alleen dat het niet live is maar terugblikken bewoners.quote:Op zondag 30 december 2007 20:06 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
hier ook: http://www.tvgids.nl/zoeken/?trefwoord=Titel+of+trefwoord&station=31&genre=&dagdeel=1.0
Lieve Day, het heeft haast geen zin de uitspraken steeds te herhalen van Huub. straks zegt hij weer wat anders. Als hij zo de nodige alcohol weer op heeft veranderd alles weer.quote:Op zondag 30 december 2007 20:02 schreef Day het volgende:
Eindeloze discussies en de belangrijke dingen worden hier niet gemeld!
Huub deelt Lieke net mee dat hij haar er voorlopig niet uitstemt.
Als hij daar nu ook even over nadacht toen miky zijn rijbewijs kon krijgenquote:Op zondag 30 december 2007 20:07 schreef PeterNB het volgende:
Bwian: "Ik ben blij.....het lucht gewoon op als je iets voor iemand kan doen die het echt nodig heeft"
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nee het is het ex porn star party. dat was namelijk nieuwjaar in de kooi. zien enkele postst terug van me.quote:Op zondag 30 december 2007 20:10 schreef maril het volgende:
[..]
Ik denk alleen dat het niet live is maar terugblikken bewoners.
Neem aan dat hij niet slapend lag te neukenquote:Op zondag 30 december 2007 20:06 schreef coldstar het volgende:
Huub geeft aan dat hij twee nachten wakker gelegen heeft om te denken over de situatie tussen hun. Wat een neppert die Huub, hij heeft al twee nachten achter elkaar allleen maar liggen neuken en zegt nou dat hij er wakker van hebt gelegen DOMBO.
Geen probleem, mijn "tactische" reply op jou was ook niet fraai. Sorry, OK?quote:Op zondag 30 december 2007 20:06 schreef Py het volgende:
[..]
Ok sorry dan. Ik waardeer je posts over het algemeen, hoewel we verschillende meningen hebben vaak.![]()
Maar ik blijf erbij dat hij of iets anders verantwoordelijk stelt voor zijn eigen daden, of achteraf met sorry alles weer wegtovert. En dat deed hij daarnet in het gesprek ook.
Heck, da's wat hij altijd doet.
ja want zwervers komen nergens zonder horlogequote:Op zondag 30 december 2007 20:07 schreef PeterNB het volgende:
Bwian: "Ik ben blij.....het lucht gewoon op als je iets voor iemand kan doen die het echt nodig heeft"
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou echt niet, ik heb ook gehoord waar het om ging. maar boeit mij niet. Dit zijn zulke fabeltjes krant verhalen daar moet ik alleen maar om lachen...dus laat maar zittenquote:Op zondag 30 december 2007 20:08 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dat is wel een lekker reply, waarbij je compleet voorbij gaat aan waar het om ging
ja erg he, die goed brian geeft zomaar een horloge weg.quote:Op zondag 30 december 2007 20:11 schreef beequeen het volgende:
Brian gaat steeds aan Mike vragen hoe laat het is, dit om hem te herrineren aan het feit dat hij het horloge van hem heeft gekregen.![]()
![]()
Snap dat nou, die jongen heeft geneukt om zijn gedachte te verzetten.quote:Op zondag 30 december 2007 20:06 schreef coldstar het volgende:
Huub geeft aan dat hij twee nachten wakker gelegen heeft om te denken over de situatie tussen hun. Wat een neppert die Huub, hij heeft al twee nachten achter elkaar allleen maar liggen neuken en zegt nou dat hij er wakker van hebt gelegen DOMBO.
lieke woonde anti-kraak, dus helaasquote:Op zondag 30 december 2007 20:12 schreef blomst het volgende:
Kom Lieke je huis staat leeg, kan hij wel tijdelijk in.
die steelt bwian binnenkort als mikey ligt te slapen gewoon weer terugquote:Op zondag 30 december 2007 20:14 schreef blomst het volgende:
[..]
ja erg he, die goed brian geeft zomaar een horloge weg.
Ik neem aan dat hij het niet heeft over de nachten dat hij lag te neuken maar na zijn breuk met Lieke.quote:Op zondag 30 december 2007 20:14 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Neem aan dat hij niet slapend lag te neuken
quote:Op zondag 30 december 2007 20:14 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
bwian kan 'm net zo goed een staande lamp geven.
Alsof iemand vd straat geen kerkklok kan kijken/horenquote:Op zondag 30 december 2007 20:03 schreef beequeen het volgende:
De Barmhartige Samaritaan Brian geeft Mike zijn horloge, hoe nobel.
mikey kan dat horloge toch mooi verpatsen en er heroine of iets anders nuttigs voor kopen?quote:Op zondag 30 december 2007 20:17 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Alsof iemand vd straat geen kerkklok kan kijken/horen
Super onbelangrijk cadeautje voor iemand als Mike
Whèhèhèquote:Op zondag 30 december 2007 20:14 schreef tipsch het volgende:
[..]
Geen probleem, mijn "tactische" reply op jou was ook niet fraai. Sorry, OK?
Ik waardeer mijn posts ook over het algemeen![]()
Ja dat weet ik ook niet, ik was er niet bij. Zou dat wel zo geweest zijn dan zou zijn neukertje wel gevraagd hebben aan hem of het nog laat geworden was. Vervolgens denk ik, dat je slapend ook niet kan denken en wakker liggen.quote:Op zondag 30 december 2007 20:14 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Neem aan dat hij niet slapend lag te neuken
En staat er LIVE-UITZENDING?quote:Op zondag 30 december 2007 20:02 schreef maril het volgende:
[..]
In de varagids staat van 23.00 tot 1.00
Toch niet zo heel erg simpel want je quote de verkeerde met jouw repliekquote:Op zondag 30 december 2007 20:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik neem aan dat hij het niet heeft over de nachten dat hij lag te neuken maar na zijn breuk met Lieke.
Hoe simpel is het soms hè?
Dat ervaar ik heel andersquote:Op zondag 30 december 2007 20:19 schreef Py het volgende:
[..]
Whèhèhè![]()
Jouw ego zit je lekker in de weg![]()
quote:Huub zet zijn sentimentele muts op. “Ik hou nog steeds van jou. Ik vind het veel makkelijker om de irritante mother f*cker te zijn tegen mensen die ik niet mag”, vertelt hij Lieke. “Als ik zie dat jou iets raakt, raakt het mij ook”, gaat hij zachtjes verder. Lieke trekt een vies gezicht. “Ik vind het allemaal maar dubbel hoor. Met dat spugen, schold je me de huid nog vol. Huub bagatelliseert dat verhaal met het grootste gemak, maar Lieke trapt er niet in. Misschien moet je zo’n praatje tegen een jonge groupie houden, Huub. Die geloven je vast eerder dan Lieke!
Antikraakwoning midden in de Hilversumse bossen,quote:Op zondag 30 december 2007 20:12 schreef blomst het volgende:
Kom Lieke je huis staat leeg, kan hij wel tijdelijk in.
quote:Op zondag 30 december 2007 20:19 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
mikey kan dat horloge toch mooi verpatsen en er heroine of iets anders nuttigs voor kopen?
Ik dacht juist dat het mooi aansloot op jouw posts.quote:Op zondag 30 december 2007 20:20 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Toch niet zo heel erg simpel want je quote de verkeerde met jouw repliek
Hoor Huub nog roepen,we zijn in de meerderheid nooit meer surinaams etenquote:Op zondag 30 december 2007 20:19 schreef tipsch het volgende:
De miljonairs eten vanavond afhaal-Surinaams
quote:
Ik denk alleen dat het niet live is maar terugblikken bewoners.quote:Op zondag 30 december 2007 20:06 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
hier ook: http://www.tvgids.nl/zoeken/?trefwoord=Titel+of+trefwoord&station=31&genre=&dagdeel=1.0
Ze hadden hem beter een warme jas of goede schoenen kunnen geven.quote:Op zondag 30 december 2007 20:19 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
mikey kan dat horloge toch mooi verpatsen en er heroine of iets anders nuttigs voor kopen?
dat huis heeft ze toch nog steeds???quote:Op zondag 30 december 2007 20:14 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
lieke woonde anti-kraak, dus helaas
Welk horloge? Het relatiegeschenk van Dob, wat Dob ook weer gratis gekregen had?quote:Op zondag 30 december 2007 20:16 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
die steelt bwian binnenkort als mikey ligt te slapen gewoon weer terug
Een anti kraak woning dat leeg staat?quote:Op zondag 30 december 2007 20:22 schreef blomst het volgende:
[..]
dat huis heeft ze toch nog steeds???
quote:Op zondag 30 december 2007 20:14 schreef maril het volgende:
[..]
Snap dat nou, die jongen heeft geneukt om zijn gedachte te verzetten.
Zegt meer over jou dan over Brian dat je het 'zijn' zwerver noemtquote:Op zondag 30 december 2007 20:23 schreef Py het volgende:
Brian laat zich door zijn zwerver een lekkere Bordeaux aanreiken
Ging het over de afgelopen 2 nachten, of had hij er gewoon nachten van wakker gelegen?quote:Op zondag 30 december 2007 20:19 schreef coldstar het volgende:
[..]
Ja dat weet ik ook niet, ik was er niet bij. Zou dat wel zo geweest zijn dan zou zijn neukertje wel gevraagd hebben aan hem of het nog laat geworden was. Vervolgens denk ik, dat je slapend ook niet kan denken en wakker liggen.Lekker ingewikkeld
jij hebt de ex porn star party gemist, kan niet anders... als je mn post had terug gelezen zoals ik zei wist je nu hoe het zat.quote:Op zondag 30 december 2007 20:22 schreef maril het volgende:
[..]
[..]
Ik denk alleen dat het niet live is maar terugblikken bewoners.
Ja, simpel he. Jij snapt het ook nog steeds niet. Jou Huubje kan neuken en denken tegelijk. Jou Huubje moet op de kermis gaan staan, als stofzuigerslang. Zuigen 1 euro, kan hij de villa snel verlaten.quote:Op zondag 30 december 2007 20:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik neem aan dat hij het niet heeft over de nachten dat hij lag te neuken maar na zijn breuk met Lieke.
Wat zegt het over mij danquote:Op zondag 30 december 2007 20:25 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Zegt meer over jou dan over Brian dat je het 'zijn' zwerver noemt
En als je goed geluisterd had, zoals jij altijd zegt te doen, dan had je gehoord, dat hij het over de laatste twee nachten had.quote:Op zondag 30 december 2007 20:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
(31 december DGK op RTL 5----------Bron Varagids)quote:
Dat pokerblad is heel fraai, je kunt het in vieren dichtklappen. Ze hebben het al zo'n twee weken.quote:Op zondag 30 december 2007 20:27 schreef tipsch het volgende:
Sinds wanneer is de eettafel omgeturned tot een pokertafel?
Ik heb helemaal niet geluisterd, geen headset op, dus ik moet afgaan op wat ik hier lees, vandaar dat ik die vraag even stelde.quote:Op zondag 30 december 2007 20:30 schreef coldstar het volgende:
[..]
En als je goed geluisterd had, zoals jij altijd zegt te doen, dan had je gehoord, dat hij het over de laatste twee nachten had.
ik zeg alleen dat het in de varagids staat verder interessert het me niet of het wel of niet live is , ik kijk ergens anders na(Paul de Leeuw)quote:Op zondag 30 december 2007 20:27 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
jij hebt de ex porn star party gemist, kan niet anders... als je mn post had terug gelezen zoals ik zei wist je nu hoe het zat.
Moet je op vol doen daar lees ik ook altijd terug.quote:Op zondag 30 december 2007 20:32 schreef 2live het volgende:
Gezellig hier.![]()
Is het nog de moeite om iets terug te lezen van vannacht?
De titel van de COS #3105 nodigt toch wel uit?quote:Op zondag 30 december 2007 20:32 schreef 2live het volgende:
Gezellig hier.![]()
Is het nog de moeite om iets terug te lezen van vannacht?
Wokee. Is het een soort pokerplacemat die bovenop het tafelblad ligt?quote:Op zondag 30 december 2007 20:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat pokerblad is heel fraai, je kunt het in vieren dichtklappen. Ze hebben het al zo'n twee weken.
Om 22.00 uur!quote:Op zondag 30 december 2007 20:39 schreef Varen het volgende:
Wanneer gaat Selene weg om thuis Oud en Nieuw te vieren?
22.00 vanavondquote:Op zondag 30 december 2007 20:39 schreef Varen het volgende:
Wanneer gaat Selene weg om thuis Oud en Nieuw te vieren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |