Ik ben het er ook niet mee eens dat het douche-incident is weggemoffeld. Dat vond ik vreselijk, het incident zelf en de doofpotreactie.quote:Op zondag 30 december 2007 18:29 schreef Dark het volgende:
[..]
Ik neem het de redactie wel kwalijk!
Mooie beelden kunnen ze ook schieten zonder dat het op stream te zien is.
Douche incident was in 1ste instantie niet op stream...........maar wel een willekeurig meisje beschadigen?
Dat ligt wel degelijk bij de redactie!
Hij zou dan meer waardigheid hebben?Ik zou als ik hem was het niet meer doen en wat meer achter gaan klagen over de verhaallijnen die hij krijgt, ik kan mij nl niet voorstellen dat het echt zo,n etter is die de bloed onder mijn nagels vandaan haalt, zeker niet als je zo,n leuke broer hebtquote:Op zondag 30 december 2007 18:38 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nee,ik bedoel dat er verder geen ene moer meer in die kooi gebeurd.Alleen over Huub krijgen we topics vol.Wat als Huub ook zo saai was als de rest.
Ik plaats 'm graag nog een keer:quote:Op zondag 30 december 2007 17:41 schreef riri het volgende:
tja...het gesprek wat Amanda en de anderen nu voeren over Huub heeft Huub zooooo aan zichzelf te danken...niet alleen zij denken zo... maar ook vele kijkers...hoe vies is het de ene na de andere meid die ie niet kent te bangen...hij weet niet eens met wie die meiden voor hem sex hebben gehad
Jouw ouders hebben jou met condoom verwekt neem ik aan?quote:Op zondag 30 december 2007 17:41 schreef riri het volgende:
en ook doet hij het nog eens onbeschermd ook ...het is echt vies....
True!quote:Op zondag 30 december 2007 18:34 schreef rooie3 het volgende:
Het is maar goed ook dat Huub de meiden wipt.Anders hadden we hier niks meer om over te praten.
Weet niet of je mijn stuk vanmiddag heb gelezen.Zal even kijken of ik het nog kan vinden.quote:Op zondag 30 december 2007 18:40 schreef maril het volgende:
[..]
Hij zou dan meer waardigheid hebben?Ik zou als ik hem was het niet meer doen en wat meer achter gaan klagen over de verhaallijnen die hij krijgt, ik kan mij nl niet voorstellen dat het echt zo,n etter is die de bloed onder mijn nagels vandaan haalt, zeker niet als je zo,n leuke broer hebt
Off-Topic het was weer genieten in Venlo.....godverdegodverquote:Op zondag 30 december 2007 18:40 schreef Frasier het volgende:
[..]
Inderdaad. Ze gaat zelf mee en weet dan heel goed waar het op uit kan lopen.
quote:Op zondag 30 december 2007 18:43 schreef Borga het volgende:
[..]
Off-Topic het was weer genieten in Venlo.....godverdegodver
Deze afbeelding deed me gisteren ook al walgenquote:Op zondag 30 december 2007 18:40 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Ik plaats 'm graag nog een keer:
[ afbeelding ]
(de HOS patient heeft inmiddels plastische chirurgie ondergaan om herkenning te voorkomen)
[..]
Jouw ouders hebben jou met condoom verwekt neem ik aan?
![]()
Ik hoop dat je je realiseert hoe dom deze opmerking is.quote:Op zondag 30 december 2007 18:40 schreef IkWeetNiets het volgende:
Jouw ouders hebben jou met condoom verwekt neem ik aan?
![]()
Dit schreef ik vanmiddag terug aan ririquote:Op zondag 30 december 2007 18:40 schreef maril het volgende:
[..]
Hij zou dan meer waardigheid hebben?Ik zou als ik hem was het niet meer doen en wat meer achter gaan klagen over de verhaallijnen die hij krijgt, ik kan mij nl niet voorstellen dat het echt zo,n etter is die de bloed onder mijn nagels vandaan haalt, zeker niet als je zo,n leuke broer hebt
quote:Op zondag 30 december 2007 18:40 schreef Frasier het volgende:
[..]
Inderdaad. Ze gaat zelf mee en weet dan heel goed waar het op uit kan lopen.
Dat heet tv maken en scoren, zeker voor Brian. Denk terug aan het sollicitatiegesprek van afgelopen week, te walgelijk.quote:Op zondag 30 december 2007 18:43 schreef Disana het volgende:
Amanda en Selène geilen zichzelf op aan elkaar borsten onder het goedkeurende oog van Brian.
Daar wordt ik nou vrolijk vanquote:Op zondag 30 december 2007 18:47 schreef Borga het volgende:
[..]
http://nl.youtube.com/watch?v=Ft-tHW4bgVA![]()
![]()
![]()
Nou nee. Ik vind het geen lelijk ventje (beetje klein dat wel) maar ikquote:Op zondag 30 december 2007 18:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Je schrijft het op een toon alsof je dat wel ziet zitten
Nou ja, deal... noem het een toezegging. Er stond niets tegenover.quote:Op zondag 30 december 2007 18:49 schreef Varen het volgende:
Jaap heeft gisteren een dekkingsdeal met Lieke gemaakt voor januari.
Ik hoop het voor hem dat Joris er staat, dat denk ik trouwens wel.quote:Op zondag 30 december 2007 18:46 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dit schreef ik vanmiddag terug aan riri
Ben het met je eens.Huub denkt dat dit echt tv is en iedereen het prachtig vind.In feite jaagt hij iets na ,wat hem duur komt te staan.Hij is echt gek te maken door achter en later zal blijken dat de enige goede naaiers achter zijn.Huub is in zijn hart geen slechte jongen,maar zijn denkbeelden zijn verkeerd.Alles pakt hij verkeerd aan,zijn plaat had heel hoog kunnen eindigen,maar Huub dacht dat zijn fans het wel zouden regelen.Met een beetje meer inzet ,bijv door alle radiostations te benaderen en vooral de piraten had hij een kunnen staan.Maar Huub deed niks terwijl hij tijd zat had.Huub zal straks hard vallen als hij buiten is ,maar Joris kennende zal die wel voor hem klaar staan.
Live? Meer streamers lokken, misschien?quote:Op zondag 30 december 2007 18:49 schreef kissa het volgende:
Op oudejaarsavond is DGK live op tv van 23 u. tot 01.00 u. Misschien dat ze daarom mensen mogen uitnodigen?
Zie je. Riri haalt het beste in je naar boven.quote:Op zondag 30 december 2007 18:46 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dit schreef ik vanmiddag terug aan riri
Ben het met je eens.Huub denkt dat dit echt tv is en iedereen het prachtig vind.In feite jaagt hij iets na ,wat hem duur komt te staan.Hij is echt gek te maken door achter en later zal blijken dat de enige goede naaiers achter zijn.Huub is in zijn hart geen slechte jongen,maar zijn denkbeelden zijn verkeerd.Alles pakt hij verkeerd aan,zijn plaat had heel hoog kunnen eindigen,maar Huub dacht dat zijn fans het wel zouden regelen.Met een beetje meer inzet ,bijv door alle radiostations te benaderen en vooral de piraten had hij een kunnen staan.Maar Huub deed niks terwijl hij tijd zat had.Huub zal straks hard vallen als hij buiten is ,maar Joris kennende zal die wel voor hem klaar staan.
Dus minstens nog een hele maand Lieke ?quote:Op zondag 30 december 2007 18:49 schreef Varen het volgende:
Jaap heeft gisteren een dekkingsdeal met Lieke gemaakt voor januari.
Is dat niet dat feest van twee uur lang.quote:Op zondag 30 december 2007 18:49 schreef kissa het volgende:
Op oudejaarsavond is DGK live op tv van 23 u. tot 01.00 u. Misschien dat ze daarom mensen mogen uitnodigen?
Hij kan je misschien wel heel blij maken opdat je als jongetje geboren bent.quote:Op zondag 30 december 2007 18:50 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Nou nee. Ik vind het geen lelijk ventje (beetje klein dat wel) maar ik
denk dat ik HEEEEEL HEEEEEL HEEEEEEEL dronken moet zijn wil ik dat
kabouterkonijntje op me kunnen verdragen
Ik noteerde zijn woorden, maar hij zei al dat het weer kon veranderenquote:Op zondag 30 december 2007 18:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou ja, deal... noem het een toezegging. Er stond niets tegenover.
quote:Op zondag 30 december 2007 18:52 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Is dat niet dat feest van twee uur lang.
Ja, da's waar, je schreef alleen maar op hoe hij het nu noemde. Maar het stelde weinig voor, en Lieke vertrouwde het aan haar houding te zien ook niet helemaal.quote:Op zondag 30 december 2007 18:52 schreef Varen het volgende:
[..]
Ik noteerde zijn woorden, maar hij zei al dat het weer kon veranderen
Lijkt me wel. Ze gaan niet weer beginnen met drank, gasten en catering..........quote:Op zondag 30 december 2007 18:52 schreef rooie3 het volgende:
Is dat niet dat feest van twee uur lang.
Volgens mij was het toch echt iets anders wat ze aan het 'aftanken' wasquote:Op zondag 30 december 2007 18:22 schreef Py het volgende:
[..]
Er zijn ook geen problemen. Het is een heel gebruikelijk tafereeltje dat een meisje en een jongen elkaar onmoeten in de disco en na een avondje lol met elkaar wilde tienerseks hebben beneden op de bank, terwijl pa en ma boven slapen.![]()
Maar hier kunnen we toch niet spreken van een geslaagde versierpoging van Huub.![]()
Meisje is vrijwillig meegegaan idd. Het enige wat mij verbaast, is dat als ze écht beseft dat ze in een tv programma gaat neuken: waarom?
Ik vermoed dan ook dat ze niet beseffen waar ze aan beginnen.
En ook Katie heeft vrijwillig haar mondje laten aftanken voor het oog van de natie. Het is niet zo dat ze eerst een donkere kamer is binnengestapt en daarna de camera's pas zijn opgehangen. Ik denk ook dat de avonturen met de twee Bossche Bollen minder spontaan waren dan we in eerste instantie dachten.
De redactie neem ik niets kwalijk. Zij zijn er voor de mooie beelden te schieten. Ieder is zelf verantwoordelijk om dat huis binnen te stappen en te doen wat ze willen.
quote:Op zondag 30 december 2007 18:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Live? Meer streamers lokken, misschien?
En Jaap heeft verteld dat Brian en Lieke tijdens het DOB-dagjequote:Op zondag 30 december 2007 18:51 schreef Kaleddis het volgende:
Dus minstens nog een hele maand Lieke ?![]()
Dan maar jankend de poort uit !
Is zo, ik heb het gesprek gezien tussen Jaap en Lieke.quote:Op zondag 30 december 2007 18:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, da's waar, je schreef alleen maar op hoe hij het nu noemde. Maar het stelde weinig voor, en Lieke vertrouwde het aan haar houding te zien ook niet helemaal.
Waar heeft zuurmuts al die dekking aan verdiend?quote:Op zondag 30 december 2007 18:56 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
En Jaap heeft verteld dat Brian en Lieke tijdens het DOB-dagje
hebben afgesproken dat Brian tot maart Lieke erin houdt.
quote:Op zondag 30 december 2007 18:56 schreef kissa het volgende:
[..]
De oudejaars uitzending LIVE vanaf 23.00 uur
Nee, maar je wilt het me vast wel uitleggen.quote:Op zondag 30 december 2007 18:45 schreef maril het volgende:
[..]
Ik hoop dat je je realiseert hoe dom deze opmerking is.
Dankjewel. In mijn gids staat dat het een SPECIAL is, niet dat het LIVE is. Dat wordt dus gewoon dat feest dat al is geweest.quote:Op zondag 30 december 2007 18:56 schreef kissa het volgende:
[..]
De oudejaars uitzending LIVE vanaf 23.00 uur
Ik lach me kapot om die hond, vijver in vijver uit.........gaat heerlijk meuren dus.quote:Op zondag 30 december 2007 18:57 schreef tipsch het volgende:
Ah, Dilana doet lekker zwemmen in de vijver![]()
quote:Op zondag 30 december 2007 18:52 schreef noekje het volgende:
[..]
Hij kan je misschien wel heel blij maken opdat je als jongetje geboren bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |