En Huub geeft goed gas terug richting Liekequote:Op zondag 30 december 2007 17:42 schreef Marrije het volgende:
Zoooooo, Huub en zn meisjes gaan even over de tong, niet te zuinig. Amanda, Brian, Selene en Lieke geven er behoorlijk op af.
(heb geen geluid) En Huub zal wel alles met trots afwimpelen omdat hij er zoveel aan zijn paaltje kan rijgen ?quote:Op zondag 30 december 2007 17:42 schreef Marrije het volgende:
Zoooooo, Huub en zn meisjes gaan even over de tong, niet te zuinig. Amanda, Brian, Selene en Lieke geven er behoorlijk op af.
Ik begin me af te vragen of het hem geen populariteit gaat kosten.quote:Op zondag 30 december 2007 17:45 schreef Peter6000 het volgende:
Na het volgende optreden beleeft Huub vast nèt iets minder plezier aan zijn daaropvolgende neukpartij.
Als ze het zonder condoom hebben gedaan dan zijn ze niet goed bij hun hoofd. Aan de andere kant heeft iedereen recht op zijn eigen zelfmoord. Nog maar een keertje dan. '' Wat is er fout aan 2 mensen die vrijwillig sex met elkaar hebben????????? ''quote:Op zondag 30 december 2007 17:41 schreef riri het volgende:
tja...het gesprek wat Amanda en de anderen nu voeren over Huub heeft Huub zooooo aan zichzelf te danken...niet alleen zij denken zo... maar ook vele kijkers...hoe vies is het de ene na de andere meid die ie niet kent te bangen...hij weet niet eens met wie die meiden voor hem sex hebben gehad en ook doet hij het nog eens onbeschermd ook ...het is echt vies....
Heeft ze het over zichzelf of over Yvette?quote:Op zondag 30 december 2007 17:46 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Amanda zei net over Yvette dat ze eruit zag alsof ze 3x tegen straattegels was aan gevallen.
Lees de zin anders nog even over, het staat er echt duidelijk.quote:Op zondag 30 december 2007 17:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Heeft ze het over zichzelf of over Yvette?
[ afbeelding ]
hij zat er eerst niet bij, maar later wel en toen zei hij tegen Lieke dat hij het van haar goedkoop scoren vindt want hij deed hetzelfde voor hij wat met Lieke kreeg en toen had ze niet zoveel praatjes over hem.quote:Op zondag 30 december 2007 17:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
(heb geen geluid) En Huub zal wel alles met trots afwimpelen omdat hij er zoveel aan zijn paaltje kan rijgen ?
Amanda, das pas baggerkwaliteit. 3 Orgasmes in een jaar, dan ga je als man toch aan jezelf twijfelen. Of zou dat Brian geen ruk interesseren?quote:Op zondag 30 december 2007 17:49 schreef tipsch het volgende:
Was Yvette niet van goede kwaliteit? (Hoor ik Brian zeggen)
Hij heeft als volleerd pimp blijkbaar mogen uitkiezen wie er met Huub mee zou mogen gaan en heeft nu veel lol dat hij de lelijkste heeft uitgekozen.quote:Op zondag 30 december 2007 17:49 schreef tipsch het volgende:
Was Yvette niet van goede kwaliteit? (Hoor ik Brian zeggen)
Wat mij betreft helemaal nietsquote:Op zondag 30 december 2007 17:47 schreef Borga het volgende:
[..]
Als ze het zonder condoom hebben gedaan dan zijn ze niet goed bij hun hoofd. Aan de andere kant heeft iedereen recht op zijn eigen zelfmoord. Nog maar een keertje dan. '' Wat is er fout aan 2 mensen die vrijwillig sex met elkaar hebben????????? ''
Lieke is gewoon een achterbaks kut wijf.... Zij is degene met alleen maar goede intenties? Zij is een en al leugen en nep. Walgelijk dat wijf.quote:Op zondag 30 december 2007 17:46 schreef beequeen het volgende:
Lieke ook al heilig? Huub heeft gewoon een punt als hij zegt dat Lieke precies hetzelfde heeft gedaan om in dat hok te komen, neuken om binnen te komen. Lieke wist wat en wie Huub was, hij ging toen ook al met hoeren naar bed.
Verkeerd gegokt Lieke.
Over eigen zelfmoord is geen sprake als ze onbeschermd blijven rondneuken met anderenquote:Op zondag 30 december 2007 17:47 schreef Borga het volgende:
[..]
Als ze het zonder condoom hebben gedaan dan zijn ze niet goed bij hun hoofd. Aan de andere kant heeft iedereen recht op zijn eigen zelfmoord. Nog maar een keertje dan. '' Wat is er fout aan 2 mensen die vrijwillig sex met elkaar hebben????????? ''
Ik bedoel het ook sarcastisch, zie de cap van het verlopen hoofd van Amanda onder het mooie koppie van Yvette.quote:Op zondag 30 december 2007 17:50 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Lees de zin anders nog even over, het staat er echt duidelijk.
Nou ik vond die Yvette ook niet bepaald een beauty hoor, in de verste verte zelfs niet.quote:Op zondag 30 december 2007 17:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik bedoel het ook sarcastisch, zie de cap van het verlopen hoofd van Amanda onder het mooie koppie van Yvette.
Beetje vreemde zin:quote:Op zondag 30 december 2007 17:45 schreef Peter6000 het volgende:
Na het volgende optreden beleeft Huub vast nèt iets minder plezier aan zijn daaropvolgende neukpartij.
Omdat hij zich toch wel iets van al die kritiek zal aantrekken, en dat kan zijn plezier een klein beetje verminderen, lijkt me.quote:Op zondag 30 december 2007 17:55 schreef Borga het volgende:
[..]
Beetje vreemde zin:
'' Na het volgende optreden beleeft Huub vast nèt iets minder plezier aan zijn daaropvolgende neukpartij.''
maar waarom denk jij dat?
grappig om te zien hoe de meisjes al snel afdropen.quote:Op zondag 30 december 2007 17:44 schreef pullup het volgende:
[..]
En Huub geeft goed gas terug richting Lieke
Neuken doe je altijd minstens met 2 personenquote:Op zondag 30 december 2007 17:52 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Over eigen zelfmoord is geen sprake als ze onbeschermd blijven rondneuken met anderen
En toch zie ik nog een verschil met dit meisje, wat tussen het publiek haar vinger opstak, in een auto is gezet en naar Huub's bed is gereden.quote:Op zondag 30 december 2007 17:48 schreef akveor het volgende:
Precies Huub.... Lieke is gewoon goedkoop aan het scoren... Voor het gemal vergeet ze maar even hoe ze de villa in is gekomen. 3 keer neuken tijdens dat feestje en nu iemand veroordelen voor hetzelfde. Mevrouw oprecht en met d'r kut principes. Het is een groot vies nep wijf. Ook na de gesprekken van vannacht met haar vieze gore dubbele moraal.![]()
![]()
Bedoel dus dat je beter kunt spreken van moordquote:Op zondag 30 december 2007 17:58 schreef Borga het volgende:
[..]
Neuken doe je altijd minstens met 2 personen
Aha, ze sjoemelen weer met ceepees, was te verwachten toch? Het is echt niet meer te volgen dus ik heb het ook opgegeven.quote:Op zondag 30 december 2007 17:57 schreef Disana het volgende:
Ja, blijkbaar krijgt Amanda ook gratis bezoek. Brian zegt dat ze er op haar halfjaardag ook al een moest missen.
We hebben ons best gedaan.quote:Op zondag 30 december 2007 18:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Aha, ze sjoemelen weer met ceepees, was te verwachten toch? Het is echt niet meer te volgen dus ik heb het ook opgegeven.
Btw: Waarom douchen die 2 zich niet en blijven er als paupers bijzitten.
Reken er op dat Kindje van god Bwian zo jaloers als de pest is, hij zou maar wat graag met Huub willen ruilen. Hij wordt, net zoals Lieke van Huub, helemaal gek van zijn eigen ''dekkingsrelatie'' met Amanda. En nu ziet hij Huub precies doen wat hij zelf ook heel erg graag zou willen doen. Er lekker op los willen neuken. Dat valt niet mee voor hemquote:Op zondag 30 december 2007 17:52 schreef Dark het volgende:
[..]
Wat mij betreft helemaal niets
Dat A en B vroomser en heiliger dan de paus doen, dat vind ik echt genant!
A die iedereen aflebbert in de jacuzzi en B die het SOAboymeisje neemt - zonder condoom.
A en B zijn kort van memorie
Ik denk het niet. Held Huub vindt dit echt enorm stoerquote:Op zondag 30 december 2007 17:57 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Omdat hij zich toch wel iets van al die kritiek zal aantrekken, en dat kan zijn plezier een klein beetje verminderen, lijkt me.
Ach, bij A en B gaat het alleen maar over uiterlijk!quote:Op zondag 30 december 2007 17:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik bedoel het ook sarcastisch, zie de cap van het verlopen hoofd van Amanda onder het mooie koppie van Yvette.
Wat ik heb begrepen is dat ze gratis 2 bezoekers mogen uitnodigen van 20.00 uur tot 03.00 uur, wat er daarna gaat gebeuren.....geen idee.quote:Op zondag 30 december 2007 18:05 schreef Disana het volgende:
[..]
We hebben ons best gedaan.
Maar nu begrijp ik dat er niet voor alle bezoek betaald hoeft te worden. Brian zei dat het fijn was dat Netty nu niet op Kenneth hoefde te wachten. Helemaal snappen doe ik het niet.
Zolang alles uit vrije wil gebeurt zie ik weinig problemen,.quote:Op zondag 30 december 2007 17:59 schreef Py het volgende:
[..]
En toch zie ik nog een verschil met dit meisje, wat tussen het publiek haar vinger opstak, in een auto is gezet en naar Huub's bed is gereden.
En iedereen mag seks met elkaar hebben. Maar om deze manier van het totstandkomen van de deal, als norm te beschouwen, zover ben ik nog niet.
Nee ik bedoel dat je het gewoon niet moet doen zonder condoom. Je neukt toch met iemand anders... Die zou het dan ook gewoon niet zonder condoom moeten doen. Geen condoom geen geneuk. Enn als je wel neukt zonder condoom dan kies je daar toch echt zelf voor. Heeft Huub haar vastgebonden en toen tegen haar zin geneukt zonder een condoom?? Volgens mij niet... Ze hebben samen de gok genomen.. Snap jij het nu een beetje.quote:Op zondag 30 december 2007 18:00 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Bedoel dus dat je beter kunt spreken van moord
Beetje simplistisch om het alleen maar over zelfmoord te hebben
Daar heb je een punt!quote:Op zondag 30 december 2007 18:12 schreef akveor het volgende:
[..]
Zolang alles uit vrije wil gebeurt zie ik weinig problemen,.
Als het om moraal gaat vind ik dat die ligt bij de redaktie. Zij zoeken dat meisje uit en weten wat er kan gebeuren. Ik vind dan ook dat ze best rekening hadden kunnen houden met Katie en die pijpscene niet op de streams hadden hoeven zetten. Willens en wetens heeft de redaktie de nai"eve Katie beschadigd.
Ja ik snap dat ze elkaar met onveilige sex aan het uitmoorden zijnquote:Op zondag 30 december 2007 18:14 schreef Borga het volgende:
[..]
Nee ik bedoel dat je het gewoon niet moet doen zonder condoom. Je neukt toch met iemand anders... Die zou het dan ook gewoon niet zonder condoom moeten doen. Geen condoom geen geneuk. Enn als je wel neukt zonder condoom dan kies je daar toch echt zelf voor. Heeft Huub haar vastgebonden en toen tegen haar zin geneukt zonder een condoom?? Volgens mij niet... Ze hebben samen de gok genomen.. Snap jij het nu een beetje.
toen vond ze dat ook vies en was ze er ontzettend pissig over...quote:Op zondag 30 december 2007 17:57 schreef miesy het volgende:
[..]
grappig om te zien hoe de meisjes al snel afdropen.
lieke haar excuus, "ja maar toen was ik verliefd op je" dus toen maakte die hoertjes huub geen vies mannetje.
en nu het haar uitkomt is hij dat wel.
Precies. Het is een gore manier van tv maken. Huub kan ik wel begrijpen die loopt gewoon zijn pik achterna en als ik de kans had ik misschien wel hetzelfde gedaan. Waarom is de douchesnene niet uitgezonden? Precies, omdat er wannabees zij die beschadigd raken en waardoor het programma (lees geld) gevaar loopt.quote:Op zondag 30 december 2007 18:15 schreef Dark het volgende:
[..]
Daar heb je een punt!
De redactie zit om het minste of geringste met vingers aan de SLknop........en nu ineens niet?
Ik kan mij nog een scene herinneren dat ze laaiend op Huub was en dat ze bij de poort haudou zei, later is ze in de kooi gekomen en duurde het ff voordat Huub het goed kon maken.quote:Op zondag 30 december 2007 17:50 schreef schatje het volgende:
Ja, Lieke was anders ook niet vies van Huub toen ie het met Gaby deed.
Mooiquote:Op zondag 30 december 2007 18:16 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ja ik snap dat ze elkaar met onveilige sex aan het uitmoorden zijn
Er zijn ook geen problemen. Het is een heel gebruikelijk tafereeltje dat een meisje en een jongen elkaar onmoeten in de disco en na een avondje lol met elkaar wilde tienerseks hebben beneden op de bank, terwijl pa en ma boven slapen.quote:Op zondag 30 december 2007 18:12 schreef akveor het volgende:
[..]
Als het om moraal gaat vind ik dat die ligt bij de redaktie. Zij zoeken dat meisje uit en weten wat er kan gebeuren. Ik vind dan ook dat ze best rekening hadden kunnen houden met Katie en die pijpscene niet op de streams hadden hoeven zetten. Willens en wetens heeft de redaktie de nai"eve Katie beschadigd.
Speltechnisch ook zeer handigquote:Op zondag 30 december 2007 18:16 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Dat is helemaal juistquote:Op zondag 30 december 2007 18:21 schreef maril het volgende:
[..]
Ik kan mij nog een scene herinneren dat ze laaiend op Huub was en dat ze bij de poort haudou zei, later is ze in de kooi gekomen en duurde het ff voordat Huub het goed kon maken.
Zo naief was Katie niet, ze was helemaal fan van Huub en wist dondersgoed hoe het er aantoe gaat in de villa. t Kon dr gewoon niets schelen.quote:Op zondag 30 december 2007 18:12 schreef akveor het volgende:
[..]
Net alsof ik naar een aflevering van Keeping up Appearances zit te kijkenquote:
Toch moet Lieke zich daar niet mee bemoeien laat hem zijn eigen diepe kuil graven met een trapje erin en dan moet ze gewoon op een dag als Huub daar wederom bivakeert de trap daaruit halen , dag Huub.quote:Op zondag 30 december 2007 18:17 schreef riri het volgende:
[..]
toen vond ze dat ook vies en was ze er ontzettend pissig over...
ook is het is een feit...verliefdheid maakt blind
quote:Op zondag 30 december 2007 18:22 schreef Py het volgende:
[.KNIP.]
De redactie neem ik niets kwalijk. Zij zijn er voor de mooie beelden te schieten. Ieder is zelf verantwoordelijk om dat huis binnen te stappen en te doen wat ze willen.
Deze reactie had ik nog niet gezien toen ik reageerde, dat had me een reactie kunnen besparen.quote:Op zondag 30 december 2007 18:22 schreef Py het volgende:
[..]
Er zijn ook geen problemen. Het is een heel gebruikelijk tafereeltje dat een meisje en een jongen elkaar onmoeten in de disco en na een avondje lol met elkaar wilde tienerseks hebben beneden op de bank, terwijl pa en ma boven slapen.![]()
Maar hier kunnen we toch niet spreken van een geslaagde versierpoging van Huub.![]()
Meisje is vrijwillig meegegaan idd. Het enige wat mij verbaast, is dat als ze écht beseft dat ze in een tv programma gaat neuken: waarom?
Ik vermoed dan ook dat ze niet beseffen waar ze aan beginnen.
En ook Katie heeft vrijwillig haar mondje laten aftanken voor het oog van de natie. Het is niet zo dat ze eerst een donkere kamer is binnengestapt en daarna de camera's pas zijn opgehangen. Ik denk ook dat de avonturen met de twee Bossche Bollen minder spontaan waren dan we in eerste instantie dachten.
De redactie neem ik niets kwalijk. Zij zijn er voor de mooie beelden te schieten. Ieder is zelf verantwoordelijk om dat huis binnen te stappen en te doen wat ze willen.
Precies en de redaktie maakt daar dankbaar gebruik van. Walgelijk om dat dan toch op de streams te zetten.quote:Op zondag 30 december 2007 18:22 schreef Py het volgende:
[..]
Er zijn ook geen problemen. Het is een heel gebruikelijk tafereeltje dat een meisje en een jongen elkaar onmoeten in de disco en na een avondje lol met elkaar wilde tienerseks hebben beneden op de bank, terwijl pa en ma boven slapen.![]()
Maar hier kunnen we toch niet spreken van een geslaagde versierpoging van Huub.![]()
Meisje is vrijwillig meegegaan idd. Het enige wat mij verbaast, is dat als ze écht beseft dat ze in een tv programma gaat neuken: waarom?
En ook Katie heeft vrijwillig haar mondje laten aftanken voor het oog van de natie. Het is niet zo dat ze eerst een donkere kamer is binnengestapt en daarna de camera's pas zijn opgehangen. Ik denk ook dat de avonturen met de twee Bossche Bollen minder spontaan waren dan we in eerste instantie dachten.
quote:Op zondag 30 december 2007 18:24 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Net alsof ik naar een aflevering van Keeping up Appearances zit te kijken![]()
Alleen de biertjes missen op tafel.
Ja ze zou de eerste nacht naast Ámanda gaan slapen, maar sliep gelijk de eerste nacht al naast Huub, duurde idd ff.quote:Op zondag 30 december 2007 18:21 schreef maril het volgende:
[..]
Ik kan mij nog een scene herinneren dat ze laaiend op Huub was en dat ze bij de poort haudou zei, later is ze in de kooi gekomen en duurde het ff voordat Huub het goed kon maken.
Het is een schandequote:Op zondag 30 december 2007 18:27 schreef akveor het volgende:
[..]
Precies en de redaktie maakt daar dankbaar gebruik van. Walgelijk om dat dan toch op de streams te zetten.
quote:Op zondag 30 december 2007 18:24 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Net alsof ik naar een aflevering van Keeping up Appearances zit te kijken![]()
Alleen de biertjes missen op tafel.
Ik neem het de redactie wel kwalijk!quote:Op zondag 30 december 2007 18:22 schreef Py het volgende:
[..]
Moet ook zeggen dat ik het walgelijk van die redactie vindt, soms en vooral groupies moeten tegen zichzelf beschermd worden, en Huub moet niet zijn oor contunu naar de redactie laten hangen, want dat maakt hem een hoer en profiteur,zoiets van als ik mijn kwakkie maar kwijt ben.Ook hij moet zich realiseren dat dat meisje ook na de kooi iedereen kan aankijken.quote:Op zondag 30 december 2007 18:27 schreef akveor het volgende:
[..]
Precies en de redaktie maakt daar dankbaar gebruik van. Walgelijk om dat dan toch op de streams te zetten.
Maar er werd niet geneukt.quote:Op zondag 30 december 2007 18:27 schreef CHAOS_ het volgende:
[..]
Ja ze zou de eerste nacht naast Ámanda gaan slapen, maar sliep gelijk de eerste nacht al naast Huub, duurde idd ff.
Wie weet is Huub wel hermafrodiet en heeft 'ie OOK eicelletjesquote:Op zondag 30 december 2007 18:26 schreef Disana het volgende:
Huub heeft 200 miljoen eicellen per dag.
Zaadcellen...
ja zo werk dat... je neukt iemand: boem! dood! MOORDENAAR!quote:Op zondag 30 december 2007 18:16 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Je schrijft het op een toon alsof je dat wel ziet zittenquote:Op zondag 30 december 2007 18:34 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Wie weet is Huub wel hermafrodiet en heeft 'ie OOK eicelletjes
je bedoelt dus dat wij er aan meewerken.quote:Op zondag 30 december 2007 18:34 schreef rooie3 het volgende:
Het is maar goed ook dat Huub de meiden wipt.Anders hadden we hier niks meer om over te praten.
daar ging het niet om.quote:Op zondag 30 december 2007 18:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat hadden ze toch allang gedaan op het personeelsfeest?
helemaal mee eens. Als Brian maar beschermd wordt.quote:Op zondag 30 december 2007 18:29 schreef Dark het volgende:
[..]
Ik neem het de redactie wel kwalijk!
Mooie beelden kunnen ze ook schieten zonder dat het op stream te zien is.
Douche incident was in 1ste instantie niet op stream...........maar wel een willekeurig meisje beschadigen?
Dat ligt wel degelijk bij de redactie!
quote:Op zondag 30 december 2007 18:34 schreef rooie3 het volgende:
Het is maar goed ook dat Huub de meiden wipt.Anders hadden we hier niks meer om over te praten.
nu gebruikt ze het tegen hem om hem zwart te maken,quote:Op zondag 30 december 2007 18:17 schreef riri het volgende:
[..]
toen vond ze dat ook vies en was ze er ontzettend pissig over...
ook is het is een feit...verliefdheid maakt blind
Nee,ik bedoel dat er verder geen ene moer meer in die kooi gebeurd.Alleen over Huub krijgen we topics vol.Wat als Huub ook zo saai was als de rest.quote:Op zondag 30 december 2007 18:35 schreef maril het volgende:
[..]
je bedoelt dus dat wij er aan meewerken.
Klopt, dat hadden ze al gedaan op het Personeelsfeest, iets wat Lieke noooooooit zou doen in dat hok.quote:
willekeurig sletjequote:Op zondag 30 december 2007 18:29 schreef Dark het volgende:
[..]
Ik neem het de redactie wel kwalijk!
Mooie beelden kunnen ze ook schieten zonder dat het op stream te zien is.
Douche incident was in 1ste instantie niet op stream...........maar wel een willekeurig meisje beschadigen?
Dat ligt wel degelijk bij de redactie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |