quote:Op zondag 30 december 2007 02:14 schreef riri het volgende:
de manier waarop Huub een relatie achter zich probeert te laten is natuurlijk rondut belachelijk...die loopt gewoon voor al zijn gevoel weg....
je ziet het aan zijn gezicht... dat hij heel veel met dingen zit maar zoals hij er mee omgaat is ziek
deze twee mensen die hier praten zijn echt volwassen...Huub is een kind
wie is huubquote:Op zondag 30 december 2007 02:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wedden dat ze zo weer over Huub begint?
Goed hoorquote:Op zondag 30 december 2007 02:29 schreef uniekhoorn het volgende:
Amanda is 3 maand gestopt met roken, roken is stom..
Ikke bijna 2 maanden, maar dan echt
je hoeft je absoluut niet te verantwoorden hoor!quote:Op zondag 30 december 2007 02:29 schreef riri het volgende:
[..]
iets wat niet krom is hoef ik niet recht te lullen
wat recht is lullen hier de haters van Lieke wel krom![]()
die zijn zelfs niet eens in staat naar een gesprek zonder vooroordelen te luisteren...beetje zielige personen mensen die zo in elkaar zitten...beetje natasia types...vast in hun vastgeroeste vooroordelen
Goedquote:Op zondag 30 december 2007 02:29 schreef uniekhoorn het volgende:
Huub is Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub,Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub,Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub,Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub,Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub,Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub,Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub,Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub,Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub,Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub,Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub,Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub,Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub,Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub,Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub,Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub,Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub,Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub,Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub,Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub.quote:
Jammer dat je longetjes het weinig uitmaakt...............ik ga volgend jaar 2 januari stoppen.........quote:Op zondag 30 december 2007 02:31 schreef tipsch het volgende:
[..]
Goed hoor![]()
Ik rook niet meer binnen, behalve met slecht weer, dan rook ik in een zijkamertje uit het raam -bevalt goed!
hij kan niet wachten joh.....quote:Op zondag 30 december 2007 02:30 schreef Varen het volgende:
Volgens mij wil Quintin weg
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 30 december 2007 02:33 schreef Varen het volgende:
Quintin komt misschien terug
Bijna 4 maanden gestoptquote:Op zondag 30 december 2007 02:29 schreef uniekhoorn het volgende:
ja, soft drugs zei ze toen! wat een dwaas, alcohol is hard drugs.quote:Op zondag 30 december 2007 02:32 schreef Varen het volgende:
Amanda vindt drank drugs
ik wens brian een groupie voor de nacht toequote:Op zondag 30 december 2007 02:37 schreef akveor het volgende:
Ik hoop dat Huub Quintin snel weer uitnodigd...... voor Amanda.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |