Jammer dat je longetjes het weinig uitmaakt...............ik ga volgend jaar 2 januari stoppen.........quote:Op zondag 30 december 2007 02:31 schreef tipsch het volgende:
[..]
Goed hoor![]()
Ik rook niet meer binnen, behalve met slecht weer, dan rook ik in een zijkamertje uit het raam -bevalt goed!
hij kan niet wachten joh.....quote:Op zondag 30 december 2007 02:30 schreef Varen het volgende:
Volgens mij wil Quintin weg
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 30 december 2007 02:33 schreef Varen het volgende:
Quintin komt misschien terug
Bijna 4 maanden gestoptquote:Op zondag 30 december 2007 02:29 schreef uniekhoorn het volgende:
Amanda is 3 maand gestopt met roken, roken is stom..
Ikke bijna 2 maanden, maar dan echt
ja, soft drugs zei ze toen! wat een dwaas, alcohol is hard drugs.quote:Op zondag 30 december 2007 02:32 schreef Varen het volgende:
Amanda vindt drank drugs
ik wens brian een groupie voor de nacht toequote:Op zondag 30 december 2007 02:37 schreef akveor het volgende:
Ik hoop dat Huub Quintin snel weer uitnodigd...... voor Amanda.
[ afbeelding ]
Je bent over je bandwijdte heen, de plaatjes doen het niet meer.quote:Op zondag 30 december 2007 02:37 schreef akveor het volgende:
Ik hoop dat Huub Quintin snel weer uitnodigd...... voor Amanda.
[ afbeelding ]
guppies?quote:Op zondag 30 december 2007 02:38 schreef mazaru het volgende:
Ik zit zo naar die beelden te kijken, en nou vraag ik me ineens af hoe die kleine visjes ook al weer heten. Die dingen die zich ergens muurvast aan vast kunnen zuigen?
Candida?quote:Op zondag 30 december 2007 02:38 schreef mazaru het volgende:
Ik zit zo naar die beelden te kijken, en nou vraag ik me ineens af hoe die kleine visjes ook al weer heten. Die dingen die zich ergens muurvast aan vast kunnen zuigen?
Straks noodgedwongen, zal niet lang meer duren.quote:Op zondag 30 december 2007 02:36 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Bijna 4 maanden gestopt
nu nog stoppen met DGK (al wel sterk geminderd)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |