Hoi Riri, ik had je al gemistquote:Op zondag 30 december 2007 02:14 schreef riri het volgende:
de manier waarop Huub een relatie achter zich probeert te laten is natuurlijk rondut belachelijk...die loopt gewoon voor al zijn gevoel weg....
je ziet het aan zijn gezicht... dat hij heel veel met dingen zit maar zoals hij er mee omgaat is ziek
deze twee mensen die hier praten zijn echt volwassen...Huub is een kind
HuubHuubHuubHuubHuubHuubHuubHuubHuubHuubHuubHuubHuubHuubHuubHuubHuubHuubHuubHuubHuubquote:Op zondag 30 december 2007 02:14 schreef riri het volgende:
de manier waarop Huub een relatie achter zich probeert te laten is natuurlijk rondut belachelijk...die loopt gewoon voor al zijn gevoel weg....
je ziet het aan zijn gezicht... dat hij heel veel met dingen zit maar zoals hij er mee omgaat is ziek
Huub is samen met Brian naar een optreden om Lobasca te vermaken.quote:Op zondag 30 december 2007 02:14 schreef riri het volgende:
Bedankt voor deze fijne samenvatting.........quote:Op zondag 30 december 2007 02:14 schreef riri het volgende:
je vergat HUUBquote:Op zondag 30 december 2007 02:16 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
HuubHuubHuubHuubHuubHuubHuubHuubHuubHuubHuubHuubHuubHuubHuubHuubHuubHuubHuubHuubHuub
HuubHuubHuubHuubHuubHuubHuubHuubHuubHuubHuubHuubHuubHuubHuubHuubHuubHuubHuubHuubHuub
etc.etc.
Ben bang dat ook hij daar te camerageil voor isquote:Op zondag 30 december 2007 02:16 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
mijn hemel Lieke ! wat een doos
ik hoop voor die knul dat ie na vanavond nooit meer terug komt,
het is zó duidelijk dat Lieke een nieuwe verhaallijn nodig heeft en dat
hij daarbij moet helpen, hoop voor hem dat ie zich daar niet voor laat lenen.
Die bitch is het niet waard !!!!!!!!!!
trouwens ik val bijna in slaap bij dat gelul
Droom zachtquote:Op zondag 30 december 2007 02:16 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Mensen. Ik ga naar bed. Moet niet langer blijven. Straks droom ik nog zelfs over Huub![]()
Trusten
quote:Op zondag 30 december 2007 02:14 schreef riri het volgende:
ooooohhh verhaallijjjjnnnquote:Op zondag 30 december 2007 02:08 schreef akveor het volgende:
Amanda en Selene zitten in de chill. Amanda mist Brian. Ter herinnering heeft ze Prodigy's Smack my Bitch up gedraait.
Ze hebben het erg gezellig. Poster kunnen zich niet aan de indruk ontrekken dat Amanda Quintin ook wel leuk vind en misschien visa versa.
Ja viel me ook al op, die zijn echt zwaar mislukt tijdens de productie.quote:Op zondag 30 december 2007 02:16 schreef uniekhoorn het volgende:
Vreemde oren heeft Quintin..
ik zweer dat lieke vaker huub op een dag zegt als ditquote:Op zondag 30 december 2007 02:16 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
etc.etc.
Is toch niet moeilijk, je hoeft alleen Huub op te schrijvenquote:Op zondag 30 december 2007 02:17 schreef noekje het volgende:
Ik ga hier geen commentaar meer op geven.
![]()
Als Q haar shrink was geweest niet neequote:Op zondag 30 december 2007 02:18 schreef Day het volgende:
Zo verschrikkelijk is dit gesprek toch niet?
Het ging niet over Lieke maar iemand anders op dit forum die obsessed is van dat mannetjequote:Op zondag 30 december 2007 02:19 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
ik zweer dat lieke vaker huub op een dag zegt als dit
quote:Op zondag 30 december 2007 02:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als Q haar shrink was geweest niet nee
Dit is al weken bezig. Iedere keer hetzelfde verhaal, alleen het poppetje naast haar is soms anders.quote:Op zondag 30 december 2007 02:18 schreef Day het volgende:
Zo verschrikkelijk is dit gesprek toch niet?
Zelfs als ik er gemute naar kijk dan word ik al moequote:Op zondag 30 december 2007 02:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
jij hebt het ook niet makkelijk om steeds die zooi van lieke recht te lullenquote:Op zondag 30 december 2007 02:20 schreef riri het volgende:
Het kan zelfs zijn dat Quintin door zijn gesprekken met Lieke (dat ze iemand heeft waar ze echt mee kan spreken over alles wat haar dar is overkomen in die villa...altijd alleen heeft gestaan) ervoor kan zorgen dat ze weer samen kan werken met Huub zonder relatie......
Ze kan door hem een beetje de dingen die haar zijn overkomen een plekje geven,ze is de laatste dagen na het feest al veel relaxter geworden...
Quintin en zij kunnen goed praten met elkaar....
Ik hoor het hele gesprek niet, maar ik weet toch precies wat ze allemaal zegt.quote:Op zondag 30 december 2007 02:21 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Zelfs als ik er gemute naar kijk dan word ik al moe
Ben ik wel met je eens.quote:Op zondag 30 december 2007 02:20 schreef riri het volgende:
Het kan zelfs zijn dat Quintin door zijn gesprekken met Lieke (dat ze iemand heeft waar ze echt mee kan spreken over alles wat haar dar is overkomen in die villa...altijd alleen heeft gestaan) ervoor kan zorgen dat ze weer samen kan werken met Huub zonder relatie......
Ze kan door hem een beetje de dingen die haar zijn overkomen een plekje geven,ze is de laatste dagen na het feest al veel relaxter geworden...
Quintin en zij kunnen goed praten met elkaar....
quote:Op zondag 30 december 2007 02:19 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ja viel me ook al op, die zijn echt zwaar mislukt tijdens de productie.
ik weet al wie jaquote:Op zondag 30 december 2007 02:20 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Het ging niet over Lieke maar iemand anders op dit forum die obsessed is van dat mannetje
Praten over je ex is in het echte leven misschien not done, maar dit is wel even een andere situatie vind ik. En zo negatief was ze niet, ze vertelde gewoon hoe zij zich in de relatie voelde. En ze hebben het nu over motorrijden. Dus het is niet alleen maar Huub.quote:Op zondag 30 december 2007 02:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zal wel soort herkenning, adoratie of roeping zijnquote:Op zondag 30 december 2007 02:22 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
jij hebt het ook niet makkelijk om steeds die zooi van lieke recht te lullen
Wedden dat ze zo weer over Huub begint?quote:Op zondag 30 december 2007 02:23 schreef Day het volgende:
[..]
Praten over je ex is in het echte leven misschien not done, maar dit is wel even een andere situatie vind ik. En zo negatief was ze niet, ze vertelde gewoon hoe zij zich in de relatie voelde. En ze hebben het nu over motorrijden. Dus het is niet alleen maar Huub.
Ze heeft weer fijn over Huub lopen kletsen, dan vliegt de tijd voor haarquote:Op zondag 30 december 2007 02:27 schreef yellowfirst het volgende:
Lieke heeft ook wel weer humor als ze tegen Quintin zegt: "Time flies when you have fun."
iets wat niet krom is hoef ik niet recht te lullenquote:Op zondag 30 december 2007 02:22 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
jij hebt het ook niet makkelijk om steeds die zooi van lieke recht te lullen
quote:Op zondag 30 december 2007 02:14 schreef riri het volgende:
wie is huubquote:Op zondag 30 december 2007 02:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wedden dat ze zo weer over Huub begint?
Goed hoorquote:Op zondag 30 december 2007 02:29 schreef uniekhoorn het volgende:
Amanda is 3 maand gestopt met roken, roken is stom..
Ikke bijna 2 maanden, maar dan echt
je hoeft je absoluut niet te verantwoorden hoor!quote:Op zondag 30 december 2007 02:29 schreef riri het volgende:
[..]
iets wat niet krom is hoef ik niet recht te lullen
wat recht is lullen hier de haters van Lieke wel krom![]()
die zijn zelfs niet eens in staat naar een gesprek zonder vooroordelen te luisteren...beetje zielige personen mensen die zo in elkaar zitten...beetje natasia types...vast in hun vastgeroeste vooroordelen
Goedquote:Op zondag 30 december 2007 02:29 schreef uniekhoorn het volgende:
Huub is Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub,Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub,Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub,Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub,Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub,Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub,Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub,Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub,Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub,Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub,Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub,Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub,Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub,Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub,Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub,Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub,Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub,Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub,Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub,Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub.quote:
Jammer dat je longetjes het weinig uitmaakt...............ik ga volgend jaar 2 januari stoppen.........quote:Op zondag 30 december 2007 02:31 schreef tipsch het volgende:
[..]
Goed hoor![]()
Ik rook niet meer binnen, behalve met slecht weer, dan rook ik in een zijkamertje uit het raam -bevalt goed!
hij kan niet wachten joh.....quote:Op zondag 30 december 2007 02:30 schreef Varen het volgende:
Volgens mij wil Quintin weg
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 30 december 2007 02:33 schreef Varen het volgende:
Quintin komt misschien terug
Bijna 4 maanden gestoptquote:Op zondag 30 december 2007 02:29 schreef uniekhoorn het volgende:
ja, soft drugs zei ze toen! wat een dwaas, alcohol is hard drugs.quote:Op zondag 30 december 2007 02:32 schreef Varen het volgende:
Amanda vindt drank drugs
ik wens brian een groupie voor de nacht toequote:Op zondag 30 december 2007 02:37 schreef akveor het volgende:
Ik hoop dat Huub Quintin snel weer uitnodigd...... voor Amanda.
[ afbeelding ]
Je bent over je bandwijdte heen, de plaatjes doen het niet meer.quote:Op zondag 30 december 2007 02:37 schreef akveor het volgende:
Ik hoop dat Huub Quintin snel weer uitnodigd...... voor Amanda.
[ afbeelding ]
guppies?quote:Op zondag 30 december 2007 02:38 schreef mazaru het volgende:
Ik zit zo naar die beelden te kijken, en nou vraag ik me ineens af hoe die kleine visjes ook al weer heten. Die dingen die zich ergens muurvast aan vast kunnen zuigen?
Candida?quote:Op zondag 30 december 2007 02:38 schreef mazaru het volgende:
Ik zit zo naar die beelden te kijken, en nou vraag ik me ineens af hoe die kleine visjes ook al weer heten. Die dingen die zich ergens muurvast aan vast kunnen zuigen?
Straks noodgedwongen, zal niet lang meer duren.quote:Op zondag 30 december 2007 02:36 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Bijna 4 maanden gestopt
nu nog stoppen met DGK (al wel sterk geminderd)
Ja, en dan zeggen ze dat Lieke zeurt, ze hebben niet in de gaten dat ze zelf 10x meer zeuren dan Lieke.quote:Op zondag 30 december 2007 02:29 schreef riri het volgende:
[..]
iets wat niet krom is hoef ik niet recht te lullen
wat recht is lullen hier de haters van Lieke wel krom![]()
die zijn zelfs niet eens in staat naar een gesprek zonder vooroordelen te luisteren...beetje zielige personen mensen die zo in elkaar zitten...beetje natasia types...vast in hun vastgeroeste vooroordelen
bloedzuigersquote:Op zondag 30 december 2007 02:38 schreef mazaru het volgende:
Zwaar irritant, inderdaad!quote:Op zondag 30 december 2007 02:39 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Triest. Japio ruiklt de kans op TV te komen en verziekt een leuk moment weer helemaal. Heel jammer dat we iedere keer die 170+ kilo in beeld krijgen ........
[ afbeelding ]
ja,ja, paps en mams kunnen weer trots zijn hun dochter heeft d't centjes weerquote:Op zondag 30 december 2007 02:40 schreef neehe het volgende:
[..]
Ja, en dan zeggen ze dat Lieke zeurt, ze hebben niet in de gaten dat ze zelf 10x meer zeuren dan Lieke.
Het is maar Lieke dit en Lieke dat, Lieke Lieke Lieke Lieke ke Lieke Lieke Lieke ke Lieke Lieke Lieke ke Lieke Lieke Lieke
ke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke ke Lieke Lieke Lieke ke Lieke Lieke Lieke ke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke ke Lieke Lieke Lieke ke Lieke Lieke Lieke ke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke ke Lieke Lieke Lieke ke Lieke Lieke Lieke ke Lieke Lieke Lieke
Lieke Lieke ke Lieke Lieke Lieke ke Lieke Lieke Lieke ke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke ke Lieke Lieke Lieke ke Lieke Lieke Lieke ke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke ke Lieke Lieke Lieke ke Lieke Lieke Lieke ke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke ke Lieke Lieke Lieke ke Lieke Lieke Lieke ke Lieke Lieke Lieke.
Oja, en niet te vergeten Lieke.
Ik zag het... ben geswitched naar mijn andere account...quote:Op zondag 30 december 2007 02:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Je bent over je bandwijdte heen, de plaatjes doen het niet meer.
wat een sukkel... stond lieke te tongen met kwinten hoor je die tv-geile vet-homp "slechte camerahoek!" roepen...quote:Op zondag 30 december 2007 02:39 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Triest. Japio ruiklt de kans op TV te komen en verziekt een leuk moment weer helemaal. Heel jammer dat we iedere keer die 170+ kilo in beeld krijgen ........
[ afbeelding ]
ah, hoh, die jongen komt toch niet terug, hij had zo ongeveer 35 smoesenquote:Op zondag 30 december 2007 02:42 schreef lorence1 het volgende:
moet lieke niet iets met jaap bespreken over zijn bedplaatsje in de masterbedroom die ze weggegeven heeft
misschien wil die op die manier zijn dgk-bonus wat opschroeven voor dit scriptquote:Op zondag 30 december 2007 02:43 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ah, hoh, die jongen komt toch niet terug, hij had zo ongeveer 35 smoesen
Katies?quote:Op zondag 30 december 2007 02:38 schreef mazaru het volgende:
... ook al weer heten. Die dingen die zich ergens muurvast aan vast kunnen zuigen?
hij wil zijn prijs opdrijven voor de feboquote:Op zondag 30 december 2007 02:43 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ah, hoh, die jongen komt toch niet terug, hij had zo ongeveer 35 smoesen
kwinten gaat eerst ff uitgebreid naar de hoerenquote:Op zondag 30 december 2007 02:46 schreef Varen het volgende:
Lieke vraagt of Jaap naast Mike wil gaan liggen, als Quintin om 5.30 uur terug komt
ach, lieke lieke lieke, huub huub huub.....quote:Op zondag 30 december 2007 02:40 schreef neehe het volgende:
[..]
Ja, en dan zeggen ze dat Lieke zeurt, ze hebben niet in de gaten dat ze zelf 10x meer zeuren dan Lieke.
Het is maar Lieke dit en Lieke dat, Lieke Lieke Lieke Lieke ke Lieke Lieke Lieke ke Lieke Lieke Lieke ke Lieke Lieke Lieke
ke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke ke Lieke Lieke Lieke ke Lieke Lieke Lieke ke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke ke Lieke Lieke Lieke ke Lieke Lieke Lieke ke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke ke Lieke Lieke Lieke ke Lieke Lieke Lieke ke Lieke Lieke Lieke
Lieke Lieke ke Lieke Lieke Lieke ke Lieke Lieke Lieke ke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke ke Lieke Lieke Lieke ke Lieke Lieke Lieke ke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke ke Lieke Lieke Lieke ke Lieke Lieke Lieke ke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke ke Lieke Lieke Lieke ke Lieke Lieke Lieke ke Lieke Lieke Lieke.
Oja, en niet te vergeten Lieke.
Selene heeft haar excuses gemaakt en gezegd dat ze niet hoeven te vragen of ze naast Selene mogen slapen maar dat gewoon moeten doen.quote:Op zondag 30 december 2007 02:49 schreef Varen het volgende:
Jaap heeft geen zin om naast Mike te gaan liggen.
Selene heeft birch gedaan tegen een van de danseressen. Daarom willen ze niet naast Selene liggen.
Jaap en Mike gaan boven slapen, dat wil Jaap wel
Het "WAS" geen gekke taktiek, maar het "IS" imiddels een te vervelende en een te saaie taktiek. Niet iedereen wil ieder moment die vet-homp aanhoren en aanzien ....... En hij valt alleen maar in herhaling.quote:Op zondag 30 december 2007 02:46 schreef Mika25 het volgende:
Tactiek van Jaap:
Alle tv momentjes van de andere bewoners verpesten zodat ze uiteindelijk allemaal getoneelhaakt kunnen worden. Op zich niet zo`n heel erg gekke tactiek...
quote:Op zondag 30 december 2007 02:16 schreef akveor het volgende:
[..]
Huub is samen met Brian naar een optreden om Lobasca te vermaken.
Ik was voor Huub maar de laatste tijd vindt ik het een vervelend mannetje.quote:Op zondag 30 december 2007 02:49 schreef miesy het volgende:
[..]
ach, lieke lieke lieke, huub huub huub.....
volgens mij was jij toch een soort van anti-huub?
daar doe jij dus ook aan mee, dus wat is het verschil?
zeiken is zeiken, maakt niet uit met z'n hoevelen of over wie het gaat.
Dan gok ik dat die mensen "gemiddelde nederlanders" zijnquote:Op zondag 30 december 2007 03:02 schreef neehe het volgende:
Dan vraag ik me toch af hoe die mensen zijn die zoveel negatiefs te melden hebben.
quote:Op zondag 30 december 2007 03:05 schreef akveor het volgende:
Lieke: Amanda en Brian zitten super...
Nou trek je conclusie en maak hun af ipv elkaar...
Amanda proeft de alcohol en Huub tankt, zei zequote:Op zondag 30 december 2007 03:03 schreef Prospera het volgende:
Amanda ligt stomdronken in bed:
Selenen wat voor filmpjes zijn er van mij op het internet?
[ afbeelding ]
Blijf je bij me slapen?
Selene: no way dan ga je sex hebben naast me.
Brian weg en Amanda heeft geen controle meer over haar alcoholgebruik.
Ok, dus de cijfers van de herhaling mag je dus niet zomaar optellen bij de reguliere uitzending. Das nu dus vrij duidelijkquote:Op zondag 30 december 2007 03:02 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio : "Bij 700.000 kijkers blijven we zeker op de zender"
Lieke : "We zitten nu rond 500.000"
Japio : "Is dat zo ?"
...... <telefoon> ...... Einde gesprek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |