Het ging niet over Lieke maar iemand anders op dit forum die obsessed is van dat mannetjequote:Op zondag 30 december 2007 02:19 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
ik zweer dat lieke vaker huub op een dag zegt als dit
quote:Op zondag 30 december 2007 02:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als Q haar shrink was geweest niet nee
Dit is al weken bezig. Iedere keer hetzelfde verhaal, alleen het poppetje naast haar is soms anders.quote:Op zondag 30 december 2007 02:18 schreef Day het volgende:
Zo verschrikkelijk is dit gesprek toch niet?
Zelfs als ik er gemute naar kijk dan word ik al moequote:Op zondag 30 december 2007 02:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
jij hebt het ook niet makkelijk om steeds die zooi van lieke recht te lullenquote:Op zondag 30 december 2007 02:20 schreef riri het volgende:
Het kan zelfs zijn dat Quintin door zijn gesprekken met Lieke (dat ze iemand heeft waar ze echt mee kan spreken over alles wat haar dar is overkomen in die villa...altijd alleen heeft gestaan) ervoor kan zorgen dat ze weer samen kan werken met Huub zonder relatie......
Ze kan door hem een beetje de dingen die haar zijn overkomen een plekje geven,ze is de laatste dagen na het feest al veel relaxter geworden...
Quintin en zij kunnen goed praten met elkaar....
Ik hoor het hele gesprek niet, maar ik weet toch precies wat ze allemaal zegt.quote:Op zondag 30 december 2007 02:21 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Zelfs als ik er gemute naar kijk dan word ik al moe
Ben ik wel met je eens.quote:Op zondag 30 december 2007 02:20 schreef riri het volgende:
Het kan zelfs zijn dat Quintin door zijn gesprekken met Lieke (dat ze iemand heeft waar ze echt mee kan spreken over alles wat haar dar is overkomen in die villa...altijd alleen heeft gestaan) ervoor kan zorgen dat ze weer samen kan werken met Huub zonder relatie......
Ze kan door hem een beetje de dingen die haar zijn overkomen een plekje geven,ze is de laatste dagen na het feest al veel relaxter geworden...
Quintin en zij kunnen goed praten met elkaar....
quote:Op zondag 30 december 2007 02:19 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ja viel me ook al op, die zijn echt zwaar mislukt tijdens de productie.
ik weet al wie jaquote:Op zondag 30 december 2007 02:20 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Het ging niet over Lieke maar iemand anders op dit forum die obsessed is van dat mannetje
Praten over je ex is in het echte leven misschien not done, maar dit is wel even een andere situatie vind ik. En zo negatief was ze niet, ze vertelde gewoon hoe zij zich in de relatie voelde. En ze hebben het nu over motorrijden. Dus het is niet alleen maar Huub.quote:Op zondag 30 december 2007 02:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zal wel soort herkenning, adoratie of roeping zijnquote:Op zondag 30 december 2007 02:22 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
jij hebt het ook niet makkelijk om steeds die zooi van lieke recht te lullen
Wedden dat ze zo weer over Huub begint?quote:Op zondag 30 december 2007 02:23 schreef Day het volgende:
[..]
Praten over je ex is in het echte leven misschien not done, maar dit is wel even een andere situatie vind ik. En zo negatief was ze niet, ze vertelde gewoon hoe zij zich in de relatie voelde. En ze hebben het nu over motorrijden. Dus het is niet alleen maar Huub.
Ze heeft weer fijn over Huub lopen kletsen, dan vliegt de tijd voor haarquote:Op zondag 30 december 2007 02:27 schreef yellowfirst het volgende:
Lieke heeft ook wel weer humor als ze tegen Quintin zegt: "Time flies when you have fun."
iets wat niet krom is hoef ik niet recht te lullenquote:Op zondag 30 december 2007 02:22 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
jij hebt het ook niet makkelijk om steeds die zooi van lieke recht te lullen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |