quote:De Top 2000 is een radioprogramma van het Nederlandse station Radio 2 en wordt sinds 1999 uitgezonden aan het eind van elk jaar. De uitzending begint om 0:00 uur op tweede Kerstdag en gaat non-stop door tot 0:00 uur op Oudjaarsnacht. Bovendien worden alle nummers het hele volgende jaar in wisselende volgorde via het DAB- en Internetkanaal Top 2000 uitgezonden.
Tussen kerst en oud en nieuw worden de 2000 populairste platen aller tijden gedraaid. Wat de populairste platen zijn wordt door de luisteraars bepaald, door middel van een stemming op internet. De nummer 1 was tussen 1999 en 2004 het nummer Bohemian Rhapsody van Queen. In 2005 stond het nummer 'Avond' van Boudewijn de Groot op nummer 1, maar in 2006 heeft Queen de nummer 1 positie herwonnen.
Tuurlijk welquote:Op zondag 30 december 2007 00:31 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik kan die katten toch moeliijk wijn inschenken![]()
Zal ik es vervelend zijn . . .quote:Op zondag 30 december 2007 00:32 schreef Diaan73 het volgende:
mag het ook malibu zijn? Over Malibu gesproken... mn glas is leeg.
Mijn bier is ook opquote:Op zondag 30 december 2007 00:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
mag het ook malibu zijn? Over Malibu gesproken... mn glas is leeg.
Wat zitten we allemaal in over mijn wederhelftquote:Op zondag 30 december 2007 00:37 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Tuurlijk wel
Levert leuke taferelen op . . .
Maar waar is je wederheflt dan ??
[..]
Zal ik es vervelend zijn . . .
Genoeg reden om hem te dumpen...quote:Op zondag 30 december 2007 00:38 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wat zitten we allemaal in over mijn wederhelft![]()
Tis een schatje, maar helaas heeft ie een slechte muzieksmaak
ah dat zit in de familie daar?quote:Op zondag 30 december 2007 00:38 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Tis een schatje, maar helaas heeft ie een slechte muzieksmaak
Dont think so, zit lekker onder dekentje op de bank met laptop op mn schoot en jij zit dichterbij de keuken....quote:Op zondag 30 december 2007 00:38 schreef peaceman het volgende:
[..]
Mijn bier is ook op![]()
In de benen schatje
quote:
Maar ik ben ziekjesquote:Op zondag 30 december 2007 00:39 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dont think so, zit lekker onder dekentje op de bank met laptop op mn schoot en jij zit dichterbij de keuken....
Heb je Lepra? Nee? Nou, lopen dan!quote:
Nee, da's geen Frankrijkquote:Op zondag 30 december 2007 00:40 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ben nog nooit op vakantie geweest naar Frankrijk. Alleen maar in Parijs en Disneyland gweest...
ZEG! Bevelen doe je maar tegen dat a-muzikale mannetje van jequote:Op zondag 30 december 2007 00:40 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Heb je Lepra? Nee? Nou, lopen dan!
Ik lekker wel, maar nooit in Parijs en Disneylandquote:Op zondag 30 december 2007 00:40 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ben nog nooit op vakantie geweest naar Frankrijk. Alleen maar in Parijs en Disneyland gweest...
Nou ja geen vakantie.... in de zin van 14 dagen. Een weekendje tel ik niet als vakantie.quote:
Die luistert tenminste, anders krijgt ie klappenquote:Op zondag 30 december 2007 00:41 schreef peaceman het volgende:
[..]
ZEG! Bevelen doe je maar tegen dat a-muzikale mannetje van je
quote:Op zondag 30 december 2007 00:38 schreef Ingetje79 het volgende:
Tis een schatje, maar helaas heeft ie een slechte muzieksmaak![]()
Eerst heropvoeden, werkt dat niet dan pas dumpen . . .quote:
Nee hoor.... ik ben wel aan de beterende hand... dat wel....quote:Op zondag 30 december 2007 00:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Tuurlijk... als het je uitkomt.....
Dus zijn we ook niet in Italie en Griekenland geweest....quote:Op zondag 30 december 2007 00:42 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nou ja geen vakantie.... in de zin van 14 dagen. Een weekendje tel ik niet als vakantie.
Je verzaakt, tong.quote:Op zondag 30 december 2007 00:42 schreef tong80 het volgende:
Sorrey ik was even in slaap gevallen. Nu de band met de man met de grote bril
quote:Op zondag 30 december 2007 00:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nee hoor.... ik ben wel aan de beterende hand... dat wel....
ik zal wel weer met de hand over mijn hart strijken....
Dan doet 'ie eindelijk es wat nuttigs, want naar de top 2000 luisteren doet 'ie toch niet . . .quote:Op zondag 30 december 2007 00:41 schreef peaceman het volgende:
ZEG! Bevelen doe je maar tegen dat a-muzikale mannetje van je![]()
Ik dacht er net over om daar ook eens mee te beginnen, maar dat is niet meer nodig.quote:Op zondag 30 december 2007 00:42 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Die luistert tenminste, anders krijgt ie klappen
Dan moet je krabbenquote:Op zondag 30 december 2007 00:44 schreef MadMaster het volgende:
Hemel, kriebel aan m'n pemel...
Ja leuk, ben benieuwd. Het clipje is krankzinnig leuk.quote:
quote:Op zondag 30 december 2007 00:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik dacht er net over om daar ook eens mee te beginnen, maar dat is niet meer nodig.
Doe je best!!!! We staan achter je.quote:Op zondag 30 december 2007 00:46 schreef nipeng het volgende:
Ik even weg. ff op IRC kont schoppen.
Hopelijk heeft ze lange nagelsquote:Op zondag 30 december 2007 00:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je kent die parodie toch wel?
Maar ik zal ook mijn wederhelft inschakelen...
Hoe heet het dan tegenwoordig ??quote:Op zondag 30 december 2007 00:47 schreef qonmann het volgende:
Bombay heet ook al weer anders -- niets is meer hetzelfde![]()
In dit geval mag het niet.... modjes gaan altijd voorop en hebben meer rechten....quote:Op zondag 30 december 2007 00:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Da's laf, je moet voorop in de strijd gaan...
Bespaar je de moeite MM... dat doet ze toch niet...quote:Op zondag 30 december 2007 00:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Da's laf, je moet voorop in de strijd gaan...
Nee, niet specifiek om die reden....quote:
quote:Op zondag 30 december 2007 00:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, soms wel lange tenen, maar dat schijnt een vrouwentrekje te zijn...
Het is pas dit jaar uitgebracht.quote:
Mumbai oidquote:Op zondag 30 december 2007 00:48 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Hoe heet het dan tegenwoordig ??
Mumbai (officieel)quote:Op zondag 30 december 2007 00:48 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Hoe heet het dan tegenwoordig ??
Modderbloedjes???? Mijn God.. zeker in het Nederlands gelezenquote:Op zondag 30 december 2007 00:50 schreef Diaan73 het volgende:
Trouwens als ik het woord modjes zie of typ, moet ik altijd aan de modderbloedjes denken uit de boeken over Harry Potter, maar dit geheel terzijde en ik ga maar even wat drinken.
Dit is Paul McCartney Tong... misschien ken je hem van het bandje de Beatles.. die hebben een aantal hitjes gehad.... geloof ik....quote:
Hij blijft eeuwig jongquote:Op zondag 30 december 2007 00:50 schreef nipeng het volgende:
Ik vind 'm niet oud klinken.
ik nederlands en engelsquote:Op zondag 30 december 2007 00:51 schreef peaceman het volgende:
[..]
Modderbloedjes???? Mijn God.. zeker in het Nederlands gelezen
Ja van Mull of Kynteyer. Ook zon geweldif nummerquote:Op zondag 30 december 2007 00:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dit is Paul McCartney Tong... misschien ken je hem van het bandje de Beatles.. die hebben een aantal hitjes gehad.... geloof ik....
And I am proud of it!!!!quote:Op zondag 30 december 2007 00:51 schreef peaceman het volgende:
[..]
Modderbloedjes???? Mijn God.. zeker in het Nederlands gelezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |