Ik dacht er net over om daar ook eens mee te beginnen, maar dat is niet meer nodig.quote:Op zondag 30 december 2007 00:42 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Die luistert tenminste, anders krijgt ie klappen
Dan moet je krabbenquote:Op zondag 30 december 2007 00:44 schreef MadMaster het volgende:
Hemel, kriebel aan m'n pemel...
Ja leuk, ben benieuwd. Het clipje is krankzinnig leuk.quote:
quote:Op zondag 30 december 2007 00:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik dacht er net over om daar ook eens mee te beginnen, maar dat is niet meer nodig.
Doe je best!!!! We staan achter je.quote:Op zondag 30 december 2007 00:46 schreef nipeng het volgende:
Ik even weg. ff op IRC kont schoppen.
Hopelijk heeft ze lange nagelsquote:Op zondag 30 december 2007 00:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je kent die parodie toch wel?
Maar ik zal ook mijn wederhelft inschakelen...
Hoe heet het dan tegenwoordig ??quote:Op zondag 30 december 2007 00:47 schreef qonmann het volgende:
Bombay heet ook al weer anders -- niets is meer hetzelfde![]()
In dit geval mag het niet.... modjes gaan altijd voorop en hebben meer rechten....quote:Op zondag 30 december 2007 00:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Da's laf, je moet voorop in de strijd gaan...
Bespaar je de moeite MM... dat doet ze toch niet...quote:Op zondag 30 december 2007 00:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Da's laf, je moet voorop in de strijd gaan...
Nee, niet specifiek om die reden....quote:
quote:Op zondag 30 december 2007 00:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, soms wel lange tenen, maar dat schijnt een vrouwentrekje te zijn...
Het is pas dit jaar uitgebracht.quote:
Mumbai oidquote:Op zondag 30 december 2007 00:48 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Hoe heet het dan tegenwoordig ??
Mumbai (officieel)quote:Op zondag 30 december 2007 00:48 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Hoe heet het dan tegenwoordig ??
Modderbloedjes???? Mijn God.. zeker in het Nederlands gelezenquote:Op zondag 30 december 2007 00:50 schreef Diaan73 het volgende:
Trouwens als ik het woord modjes zie of typ, moet ik altijd aan de modderbloedjes denken uit de boeken over Harry Potter, maar dit geheel terzijde en ik ga maar even wat drinken.
Dit is Paul McCartney Tong... misschien ken je hem van het bandje de Beatles.. die hebben een aantal hitjes gehad.... geloof ik....quote:
Hij blijft eeuwig jongquote:Op zondag 30 december 2007 00:50 schreef nipeng het volgende:
Ik vind 'm niet oud klinken.
ik nederlands en engelsquote:Op zondag 30 december 2007 00:51 schreef peaceman het volgende:
[..]
Modderbloedjes???? Mijn God.. zeker in het Nederlands gelezen
Ja van Mull of Kynteyer. Ook zon geweldif nummerquote:Op zondag 30 december 2007 00:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dit is Paul McCartney Tong... misschien ken je hem van het bandje de Beatles.. die hebben een aantal hitjes gehad.... geloof ik....
And I am proud of it!!!!quote:Op zondag 30 december 2007 00:51 schreef peaceman het volgende:
[..]
Modderbloedjes???? Mijn God.. zeker in het Nederlands gelezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |