Alleen jammer dat je er als luisteraar geen invloed op hebt.quote:Op maandag 27 december 2010 13:51 schreef trolololo het volgende:
Top2000 is gewoon baas en beter dan die wannabevers eies zoals top1000 top500 top333 top100 top5000 top3500 etc.
gitaren soms ook.quote:
Is die lijst niet samengesteld door mensen die gestemd hebben?quote:Op maandag 27 december 2010 13:52 schreef peaceman het volgende:
[..]
Alleen jammer dat je er als luisteraar geen invloed op hebt.
Ben jij er ook al zo eentje?quote:Op maandag 27 december 2010 13:54 schreef afcajos het volgende:
OF IS HET EEN COMPLOT VAN DE BAZEN VAN RADIO2
Dat is zeer de vraag: http://www.ed.nl/regio/ei(...)=1&sort=asc#reaktiesquote:Op maandag 27 december 2010 13:53 schreef afcajos het volgende:
[..]
Is die lijst niet samengesteld door mensen die gestemd hebben?
Nope, ga er namelijk niet vanuit dat mensen topics uit 2007 terug halenquote:Op maandag 27 december 2010 13:52 schreef Gunner het volgende:
[..]
Al naar de datum van de door jou gequote post gekeken?
quote:het is al jaren bekend dat de stemmen die mensen uitbrengen niet eens geteld worden. Dat kan ook niet, daar hebben ze geeneens tijd en mensen voor. Bovendien loopt men dan het risico dat echt goede muziek (lees niet Radio 2 muziek) in de lijst komt en dat wil men niet, want dan verliest men luisteraars. Het is algemeen bekend dat het gros van het NL publiek slechts 5% van de platen uit de lijst kent. Het is een marketingtruc. De lijst is al ver voor december klaar en wordt op basis van airplay door R2 samengesteld
quote:Op maandag 27 december 2010 12:36 schreef friekin_ het volgende:
Toch wel bij 1000 plaatjes pret in mijn slipje. Dan bijt ik wel door de bagger heen.
Heb je het artikel gelezen?quote:
Ja. Maar geloof er weinig van. Waarom zou radio2 dit doenquote:
Omdat er al eerder bewijs is geweest.. http://www.radio.nl/porta(...)f/2003/12/85362.htmlquote:Op maandag 27 december 2010 14:02 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ja. Maar geloof er weinig van. Waarom zou radio2 dit doenNet of er massaal wordt weggestemd als er een nummertje van AC/DC wordt gedraaid.
Hmm oke dat ziet er niet helemaal correct uitquote:Op maandag 27 december 2010 14:03 schreef peaceman het volgende:
[..]
Omdat er al eerder bewijs is geweest.. http://www.radio.nl/porta(...)f/2003/12/85362.html
En vooral omdat Radio 2 er ook niet op reageert, zoals ze nooit op welke kritische opmerking dan ook reageren.
Precies. Neemt niet weg dat het op zich wel een mooi fenomeen is, maar ik vind wel dat radio 2 eerlijk moet zijn en dus alle stemmen moet tellen.quote:Op maandag 27 december 2010 14:06 schreef afcajos het volgende:
[..]
Hmm oke dat ziet er niet helemaal correct uit
So truequote:Op maandag 27 december 2010 14:11 schreef Loohcs het volgende:
Dat je een week lang niet 4 tot 10 keer per dag hetzelfde hype-hitje hoort is al heel wat, maar die 'verhalen' van luisteraars zijn idd echt te erg en voor mij een reden om niet te luisteren: "Ik moet met de familie rumikubben, maar dat doe ik alleen als de top2000 aan mag blijven staan!" "Ik woon in Amerika en heb door het hele huis internetradio's staan om maar geen seconde te missen" Eerder in het topic staan nog 'betere' voorbeelden van zulke zeikverhalen.
Ach. Het is maar waar je je druk om kan maken. Zet de muziek dan thuis aan.quote:Op maandag 27 december 2010 14:07 schreef peaceman het volgende:
[..]
Precies. Neemt niet weg dat het op zich wel een mooi fenomeen is, maar ik vind wel dat radio 2 eerlijk moet zijn en dus alle stemmen moet tellen.
Vorig jaar had ik er en column over geschreven: http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
Ja, je kunt er inderdaad ook gewoon genoegen mee nemen dat miljoenen stemmers belazerd worden.quote:Op maandag 27 december 2010 14:26 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ach. Het is maar waar je je druk om kan maken. Zet de muziek dan thuis aan.
op de radio, tv of internetquote:
op het werk als je een andere functie neemt.quote:
Ik ben wel fanatiek, maar niet zo fanatiek als deze...quote:Op maandag 27 december 2010 16:30 schreef dubidub het volgende:
Rond half 1 hoorde ik weer zo'n klapjosti, die had gemaild naar de dj dat ie vanaf eerste kerstdag al wakker was om maar niets van het feest der herkenning te mogen missen. Hij ging nu toch maar slapen, om vannacht de draad weer op te pakken. Wat een kutleven heb je dan.
De scheidingslijn tussen fanatiek en kansloos is een dunne, in dit geval.quote:Op maandag 27 december 2010 16:36 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik ben wel fanatiek, maar niet zo fanatiek als deze...
Ik moet nog degene tegenkomen die 6,5 dag wakker blijft en dan nog in leven blijft.quote:Op zondag 30 december 2007 00:08 schreef ruud.nl het volgende:
En slapen ze dan ook een dag of 5 niet?
Ze zijn er. Overigens met zware psychische problemen, waar je niet echt hier op doelt denk ik.quote:Op donderdag 29 december 2011 01:59 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik moet nog degene tegenkomen die 6,5 dag wakker blijft en dan nog in leven blijft.
Ben blij dat ik geen Top2000 meer luister, nu kan ik weer gezond slapen.
Tijdens het lezen van de OP kwam het radio in de badkamer dus douchen is geen probleem meer mailtje net voorbijquote:Op vrijdag 27 december 2013 12:11 schreef Paul het volgende:
De overdrijfverhalen zijn weer begonnen op de radio
'Dit nummer heeft me geïnspireerd om mijn leven te veranderen. Ik vroeg me af wat ik zou doen als ik nog maar 1 dag te leven had en besloot toen het roer om te gooien.'quote:Op vrijdag 27 december 2013 12:11 schreef Paul het volgende:
De overdrijfverhalen zijn weer begonnen op de radio
Al jaren statisch, best jammer.quote:Op vrijdag 27 december 2013 18:06 schreef the_legend_killer het volgende:
de top filter lijst zullen ze bedoelen
Nou mooi toch, dan weet je in ieder geval dat het eerlijk is. Nouja nog steeds niet echt. Maaruh ik bedoel als ze alleen maar radio 2 muziek zouden draaien was het sowieso niet echt en hadden ze het zelf samengesteldquote:Op vrijdag 27 december 2013 18:18 schreef Zaktabak het volgende:
De Top2000 is al jaren niet meer wat het geweest is. Onderandere Katy Perry, One Direction en vele anderen heb ik al gehoord. Op Radio fucking 2. Radio. 2!
Joe.
Dat dus. En net kwamen Bruno Mars en Keen ook nog voorbij.quote:Op vrijdag 27 december 2013 18:18 schreef Zaktabak het volgende:
De Top2000 is al jaren niet meer wat het geweest is. Onderandere Katy Perry, One Direction en vele anderen heb ik al gehoord. Op Radio fucking 2. Radio. 2!
Joe.
quote:Op vrijdag 27 december 2013 18:56 schreef Dark_Angelus het volgende:
Dit topic blijft altijd actueel.
twitter:mwijnberger twitterde op zondag 29-12-2013 om 03:13:51#top2000 luisteren tijdens nachtvoeding en schone luier geven aan onze zoon (1 maand oud). Het helpt je de nacht door ! #radio2 reageer retweet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |