Weet ik veel, ik krijg de poli in het ziekenhuis steeds niet te pakken, ik bel al twee dagen :|quote:
Dat meen je niet.quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik krijg de poli in het ziekenhuis steeds niet te pakken, ik bel al twee dagen :|
Prutsersquote:Op zaterdag 29 december 2007 21:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik krijg de poli in het ziekenhuis steeds niet te pakken, ik bel al twee dagen :|
Kopen, ik ga niet in een oliebollenbaklucht staan. Ik ben meer van de japanse keukenstijl, ik heb niet eens een frituur of zoquote:Op zaterdag 29 december 2007 21:35 schreef Bengeltje het volgende:
Zelf gemaakt of gekocht ?
Mja, donderdag en vrijdag geprobeerd, steeds in een wachtmuziekje. Nu hebben ze die buikgriepgolf daar, dus daar zal het wel aan liggenquote:
meuslibollen vind ik ook niet lekker, hou niet van die grote noten er tussen doorquote:
De oliebollen vind ik vanuit de winkels niet te pruimen.quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kopen, ik ga niet in een oliebollenbaklucht staan. Ik ben meer van de japanse keukenstijl, ik heb niet eens een frituur of zo
En ik wil er nog 1 om tempura te maken
Ik heb dan ook geen oliebollen gekocht, alleen beignetsquote:Op zaterdag 29 december 2007 21:44 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
De oliebollen vind ik vanuit de winkels niet te pruimen.![]()
Even gaat google op tempura.
O sorry.quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:43 schreef BrandX het volgende:
[..]
meuslibollen vind ik ook niet lekker, hou niet van die grote noten er tussen door
En met krentebollen bedoel ik die oliekrentebollen natuurlijk
quote:
Goede smaak.quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:45 schreef Pheno het volgende:
Ik heb dan ook geen oliebollen gekocht, alleen beignets
Dat is toch nog steeds geen reden om de rest niet te helpen...?quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, donderdag en vrijdag geprobeerd, steeds in een wachtmuziekje. Nu hebben ze die buikgriepgolf daar, dus daar zal het wel aan liggen
Hoe komt het dat je zo weinig geslapen hebt?quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:51 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
gewerkt van 9-18 met 4uurtjes slaapen het was zo druk
Oeh groenten tempuraquote:Op zaterdag 29 december 2007 21:48 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
[..]
Goede smaak.
weet nu ook wat tempura is.
Als de nieren vanavond blijven etteren weet ik de weg naar spoedeisende hulp. Ik krijg er de schijt van (en niet door laxeermiddelquote:Op zaterdag 29 december 2007 21:51 schreef OA het volgende:
[..]
Dat is toch nog steeds geen reden om de rest niet te helpen...?![]()
"O, uw been is gebroken en het bot steekt eruit? Komt u 4 januari even terug..."
Echt superspul. En in Japan best goedkoop te krijgenquote:Op zaterdag 29 december 2007 21:56 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Oeh groenten tempura
Ookal zo heerlijk!
daar moet je niet te lang mee door blijven hobbelen hoor...quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als de nieren vanavond blijven etteren weet ik de weg naar spoedeisende hulp. Ik krijg er de schijt van (en niet door laxeermiddel)
Ik krijg het idee dat alles bij jou van binnen aan een grondige opknapbeurt toe is...quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als de nieren vanavond blijven etteren weet ik de weg naar spoedeisende hulp. Ik krijg er de schijt van (en niet door laxeermiddel)
Ik drink me al suf.quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:00 schreef buzzer het volgende:
[..]
daar moet je niet te lang mee door blijven hobbelen hoor...
Mannenquote:Op zaterdag 29 december 2007 21:55 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hoe komt het dat je zo weinig geslapen hebt?
Een keer zelf gemaakt, maar ik heb geen frietpan dus moest het in een pan met olie en dan stinkt je huis zoquote:Op zaterdag 29 december 2007 21:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Echt superspul. En in Japan best goedkoop te krijgenOf van die jumbo garnalen. En dan heb ik het niet over die zogenaamde jumbogarnalen die je hier haalt,m aar echt JUMBO
De darmen zagen er anders schoon uit op het teeveetje. Ik heb zelf wel een vermoeden wat ik heb, gezien mijn urine belletjes vertoont. Ze hebben het al eens getest, maar ik vermoed echt een blaasontsteking. Of een fistel tussen darm en blaas, maar dat is wel erg zeldzaam. De CT scan zal uitkomst bieden, neem ik aan.quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:00 schreef OA het volgende:
[..]
Ik krijg het idee dat alles bij jou van binnen aan een grondige opknapbeurt toe is...
Ook maar even gegoogled wat tempura is....quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Echt superspul. En in Japan best goedkoop te krijgenOf van die jumbo garnalen. En dan heb ik het niet over die zogenaamde jumbogarnalen die je hier haalt,m aar echt JUMBO
Ja, dat is mijn reden ook dat ik het niet zelf maak. Oliebollen bakken vind ik ook zo'n stinkbedoening. En frituren kan ik dus niet bij gebrek aan frituurquote:Op zaterdag 29 december 2007 22:01 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Een keer zelf gemaakt, maar ik heb geen frietpan dus moest het in een pan met olie en dan stinkt je huis zo
Maar niet moeilijk te maken hoor
En heerlijk idd
Ken hier ook een lekker restaurantje dat eht heeft
Dus je mag door de scan? Hoop ook voor je dat er wat te zien is...quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
De darmen zagen er anders schoon uit op het teeveetje. Ik heb zelf wel een vermoeden wat ik heb, gezien mijn urine belletjes vertoont. Ze hebben het al eens getest, maar ik vermoed echt een blaasontsteking. Of een fistel tussen darm en blaas, maar dat is wel erg zeldzaam. De CT scan zal uitkomst bieden, neem ik aan.
11 januari hoor ik wanneer ik pas mag. Eens kijken of ik inderdaad geheel verrot ben van binnen.quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:04 schreef OA het volgende:
[..]
Dus je mag door de scan? Hoop ook voor je dat er wat te zien is...
Ik heb wel een frituurpan, maar die wordt zelden gebruikt...quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:04 schreef liefie_ het volgende:
Ik ga ook gewoon geen frituurpan kopen
Anders word het veel te makkelijk dingen te frituren en word ik nog ronder
Dat bedoel ik dus....quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
11 januari hoor ik wanneer ik pas mag. Eens kijken of ik inderdaad geheel verrot ben van binnen.
quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:06 schreef Pheno het volgende:
Nee
Ligt er wellicht ook aan wat je mankeert... Maar het blijft raar dat er meestal op aangedrongen moet worden en dat het vrij lang duurt voordat er daadwerkelijk iets gebeurt...quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:09 schreef Pheno het volgende:
Nah, dat gaat bij mij nog vrij snel, ik dring er gewoon erg op aan. Als het aan de huisarts had gelegen had ik in oktober bloedvergiftiging gehad omdat hij dacht dat er niets aan de hand was. Ik zeur gewoon zo lang als nodig door.
Geef hem met de pollepel.quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:00 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Mannen![]()
beetje ruzie gehad enzo
Tss, waarom zijn de meeste vrouwen dan aan de Sonja Bakker? Omdat ze zo mager zijn?quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:20 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Geef hem met de pollepel.soms moet je mannen hard aanpakken, die hebben dikke harses.
quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tss, waarom zijn de meeste vrouwen dan aan de Sonja Bakker? Omdat ze zo mager zijn?
Eensquote:
Sonja Bakker.quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tss, waarom zijn de meeste vrouwen dan aan de Sonja Bakker? Omdat ze zo mager zijn?
Eierkoeken??? Waar zijn die goed voor?quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:41 schreef Pheno het volgende:
Ik ben bang van niet, de eierkoeken vliegen uit de winkelsDat was laatst op het nieuws
Rijst is een dikmaker. als er iets is wat ik juist niet moet eten is het rijstquote:Op zaterdag 29 december 2007 22:46 schreef Pheno het volgende:
Het schijnt aanbevolen te zijn door die trut. En dan dit, sushi is slecht maar rijst met vis mag wel. De logica
je bent een heldquote:Op zondag 30 december 2007 01:15 schreef buzzer het volgende:
Ik was van plan om vanavond gezellig langs te komen hier, maar een heleboel gedoe gooide roet in het eten
Maar goed, ik ben fulltime met het forum bezig geweest in ieder geval
tnxquote:Op zondag 30 december 2007 01:19 schreef BrandX het volgende:
[..]
je bent een held![]()
neem nog een glas van mij aan:
[ afbeelding ]
gunsquote:Op zondag 30 december 2007 01:44 schreef BrandX het volgende:
oh enneh PeZu:
I don't need your civil war
It feeds the rich while it buries the poor
Your power hungry sellin' soldiers
In a human grocery store