Daarom is 't ook een oliebollenkraammevrouw en geen bedrijfslevenmevrouwquote:Op maandag 31 december 2007 13:07 schreef JDude het volgende:
[..]
De oliebollenkraammevrouw pwnde haarzelf door te denken dat 4,50 + 3,60 = 7,10.
Het mooie was nog dat er rekentabelletjes lagen voor "zes oliebollen maal 60 cent elk is 3,60", etcetera. Zelfde voor de appelbeignets die dan weer een andere prijs hebben. Die twee bedragen optellen deed haar echter de das om.quote:Op maandag 31 december 2007 14:09 schreef tha_rizzo het volgende:
Daarom is 't ook een oliebollenkraammevrouw en geen bedrijfslevenmevrouw
M.a.w., ze kan helemaal niet rekenenenquote:Op maandag 31 december 2007 14:11 schreef JDude het volgende:
[..]
Het mooie was nog dat er rekentabelletjes lagen voor "zes oliebollen maal 60 cent elk is 3,60", etcetera. Zelfde voor de appelbeignets die dan weer een andere prijs hebben. Die twee bedragen optellen deed haar echter de das om.
quote:Op maandag 31 december 2007 14:20 schreef JDude het volgende:
Overigens heb ik gewoon stiekem niets gezegd.
10,00 - 7,10 = 2,90 wisselgeld ging gelukkig wel goed.
Uyteraerdt. Vooral in de file voor de Albert Heijnquote:
Haha herkenbaar.. ben zelf ook bij de AH geweest vanochtendquote:Op maandag 31 december 2007 14:23 schreef JDude het volgende:
[..]
Uyteraerdt. Vooral in de file voor de Albert Heijn. Oh, en de kruitdampen willen ook niet echt meer weg.
quote:Op maandag 31 december 2007 14:30 schreef veldmuis het volgende:
WOON JE OOK IN BREDA OFZO ISDATZO
quote:Op maandag 31 december 2007 14:32 schreef JDude het volgende:
Niet zo gemeen, meldvuis!
Foei!quote:Op maandag 31 december 2007 12:20 schreef fransbreda het volgende:
Ik heb net de AH keihard gepwnd door 2 bakjes hollandse garnalen tussen de jupilers te stoppen.
Ohw, tof. En voor de hond is dat toch wel prettig, maar wie weet komt dat nog rond de klok van 12.quote:Op maandag 31 december 2007 18:49 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Mijn eerste oud en nieuw in Breda![]()
Moet zeggen dat het hier (centrum) erg rustig is, de hond is nog niet omhoog gesprongen en zelfs bij het uitlaten loopt ze rustig naast me mee.
goh..quote:Op maandag 31 december 2007 20:19 schreef veldmuis het volgende:
In het kader van BredaEO-nieuws: In Chaam heeft een 12-jarige boer een strijker afgestoken op z'n kamer. Toen hij hem uit wilde trappen trapte hij per ongeluk in een 10.000-klapper, die toen ook afging. En toen was het een zooitje in z'n kamer.
Wat een idioot
Goed!quote:Op maandag 31 december 2007 20:46 schreef Stofje het volgende:
Hihiihiiihihihi!!! Ik was vanavond eigenlijk een zielig wezentje zonder vrienden maar werd zojuist opgebeld. Ik ben ineens allemaal keivrolijk
.
Nadeel: Ik moet door dat tyfusvuurwerk fietsen.
Maar hoi! Hoe maken jullie het?.
Zometeen verhuizen we naar de TV.quote:Op maandag 31 december 2007 20:50 schreef Stofje het volgende:
Jullie blijven met z'n tweetjes thuis FOK!en of komt er nog wat actie in huize Dude?
Dat klinkt leuk.quote:Op maandag 31 december 2007 20:50 schreef Stofje het volgende:
huize Dude?
And proud of it.quote:Op maandag 31 december 2007 20:53 schreef Stofje het volgende:
Stelletje burgertrutten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |