Ohja, misschien heb ik dadelijk wel zin om die ff door photoshop te halen!quote:Op maandag 31 december 2007 10:54 schreef JDude het volgende:
Je had toenlaatst toch nog pheauteaux? Van de sneeuw die er niet was en zo?
:$quote:Op maandag 31 december 2007 10:54 schreef Kuukske het volgende:
Muis, MSN is de andere kant op.
En ze dan inplakken met van die tweezijdigklevende dingetjesquote:Op maandag 31 december 2007 10:56 schreef veldmuis het volgende:
Ohja, misschien heb ik dadelijk wel zin om die ff door photoshop te halen!
Waar is de tijd dat je gewoon met je rolletje naar de fotograaf op de hoek ging en na een uur terugkwam met vers afgedrukte foto's? Dat ging veel sneller eigenlijk
moet je een keigrote vuurwerkbom maken en die in z'n brievenbus stoppen!quote:Op maandag 31 december 2007 10:57 schreef fransbreda het volgende:
Mijn overbuurman heeft zich reduceert van 32 jarige vader tot vuurwerkafstekende jeugddelinquent en bestookt mijn tuin met kanonslagen.
quote:
Oud en Nieuw doet rare dingen met mensen.quote:Op maandag 31 december 2007 10:57 schreef fransbreda het volgende:
Mijn overbuurman heeft zich reduceert van 32 jarige vader tot vuurwerkafstekende jeugddelinquent en bestookt mijn tuin met kanonslagen.
Met van die gare hoekjes! Dat je het fotoalbum open doet en alle foto's losschieten :")quote:Op maandag 31 december 2007 10:57 schreef JDude het volgende:
[..]
En ze dan inplakken met van die tweezijdigklevende dingetjes.
Hier in de straat staat niemand vuurwerk af te stekenquote:Op maandag 31 december 2007 10:57 schreef fransbreda het volgende:
Ik heb zojuist mijn illegale vuurwerkhandelaar gebeld voor een lading.quote:Op maandag 31 december 2007 10:58 schreef veldmuis het volgende:
[..]
moet je een keigrote vuurwerkbom maken en die in z'n brievenbus stoppen!![]()
![]()
Pas wel op je handjes hè? Anders kun je geen reacties meer posten hier.quote:Op maandag 31 december 2007 10:59 schreef fransbreda het volgende:
Ik heb zojuist mijn illegale vuurwerkhandelaar gebeld voor een lading.
Hoe irritant is datquote:Op maandag 31 december 2007 10:58 schreef veldmuis het volgende:
Met van die gare hoekjes! Dat je het fotoalbum open doet en alle foto's losschieten :")
IK zal oppassen, wil jullie niet onthouden van mijn hoogstaand humoristische posts.quote:Op maandag 31 december 2007 10:59 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Pas wel op je handjes hè? Anders kun je geen reacties meer posten hier.
That's the spirit.quote:Op maandag 31 december 2007 11:00 schreef fransbreda het volgende:
IK zal oppassen, wil jullie niet onthouden van mijn hoogstaande humoristische posts.
Ik moest meer denken aan zo'n zijstraat van de speelhuislaan ofzoquote:Op maandag 31 december 2007 11:10 schreef DutchieBre het volgende:
dat lijkt de Piet Avontuur straat wel
Je piek staat scheef.quote:Op maandag 31 december 2007 11:11 schreef fransbreda het volgende:
Dat jullie mij eens complimenteren met mijn wonderschones kerstbaum.
Niks over mijn buurtje héquote:Op maandag 31 december 2007 11:16 schreef DutchieBre het volgende:
Ik zie ook een geest op die foto .. Wat een buurt woon jij zeg
Kalm aan, gek.quote:Op maandag 31 december 2007 11:35 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
die tering veldmuisjes zitten ook OVERAL !!
Laat Clauw het maar niet horen!quote:Op maandag 31 december 2007 12:20 schreef fransbreda het volgende:
Ik heb net de AH keihard gepwnd door 2 bakjes hollandse garnalen tussen de jupilers te stoppen.
"Het feit dat wij elke dag duizenden vaste klanten verwennen met onze koffie is voor ons een belangrijkere graadmeter voor kwaliteit, dan dat één persoon van het AD de koffie als 'slecht' kwalificeert". Aldus het hoofdkantoor.quote:Op maandag 31 december 2007 12:40 schreef veldmuis het volgende:
De smerigste koffie van Nederland aanbieden.
Téring, wat een chaos daar!quote:Op maandag 31 december 2007 11:02 schreef Kuukske het volgende:
Welnu, op naar het Valkeniersplein voor de terreur van 31 december.
Te voet, da's geen eind ookquote:Op maandag 31 december 2007 13:05 schreef JDude het volgende:
[..]
Téring, wat een chaos daar!
Mooi dat we te voet waren.
De oliebollenkraammevrouw pwnde haarzelf door te denken dat 4,50 + 3,60 = 7,10.quote:Op maandag 31 december 2007 12:20 schreef fransbreda het volgende:
Ik heb net de AH keihard gepwnd door 2 bakjes hollandse garnalen tussen de jupilers te stoppen.
Nah, de auto stond een paar straten verderop, waar we ook nog moesten zijn. Maar van hieraf is het ook niet ver lopen hoor.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |