jij hebt er al genoeg gehad vnadaagquote:
chillibonen, of gewoon in je beste Frans roepen dat je een bom hebtquote:Op zondag 30 december 2007 20:10 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Vertel ik ben benieuwd.
Staan er wel heel veel op om met PS weg te poetsen.
nou ja zegquote:
Die Yns is streng vandaagquote:
valt wel mee hoorquote:
Gewoon USB, het blijft tenslotte alleen maar een back-up drive. Ik heb er verder geen andere data (foto's) op staan die ik regelmatig moet/wil ophalen. Vooralsnog staan die allemaal op de interne drive en daar heb ik nog ruimte genoeg. Maar zodra dat te krap wordt dan is de FW400 met een aparte disk de volgende stapquote:Op zondag 30 december 2007 19:12 schreef Kremers het volgende:
[..]
Werken jullie met een USB of FireWire HD? Ik heb nu een WD My Book 250GB USB 2.0, maar zit er over te denken om de nieuwe WD Studio 500GB te halen (USB 2.0, FW 400/800, e-SATA).
Deze sluit ik dan aan via FW 400 op mijn MacBook.
Mag ik ook gokken?quote:Op zondag 30 december 2007 21:17 schreef PdeHoog het volgende:
Eens kijken hoe lang het duurt voor iemand deze poes herkent
[ afbeelding ]
aaah jij herkent je eigen poesquote:
Beetje tequote:
quote:Op zondag 30 december 2007 21:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Beetje te
En dat is al de hele dag zo
quote:Op zondag 30 december 2007 21:22 schreef Ynske het volgende:
Das Pien van Chanty?
Nee, want jij bent in een blauwe toestandquote:
Zekerquote:
Oh PdeHoog, mooie fotoquote:Op zondag 30 december 2007 21:17 schreef PdeHoog het volgende:
Eens kijken hoe lang het duurt voor iemand deze poes herkent
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 31 december 2007 09:25 schreef Chanty het volgende:
* Chanty gaat even tiramisu maken voor tien personen
Ik ga zo kruidenboter maken voor tien personen. Moet alleen nog verse knoflook halen...quote:Op maandag 31 december 2007 09:25 schreef Chanty het volgende:
Haal je meteen ook voor 10 personen "breathminds"quote:Op maandag 31 december 2007 09:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ga zo kruidenboter maken voor tien personen. Moet alleen nog verse knoflook halen...
Alternate.nl???quote:Op maandag 31 december 2007 09:53 schreef Yoni het volgende:
Ik ga zometeen op en neer naar Ridderkerk rijden om computerspullies op te halen (harddisk, dvd-brander, externe USB behuizing voor andere harddisk). Geen zin in nu natuurlijk, maar ik wilde de verzendkosten uitsparen
Welnee, met oudjaar / nieuwjaar heb je allemaal van dezelfde boter gegeten, dus merk je er niks van. The day after wil niemand je drie zoenen geven met een gelukkig nieuwjaarswens...quote:Op maandag 31 december 2007 09:55 schreef HMaster-II het volgende:
Haal je meteen ook voor 10 personen "breathminds"![]()
![]()
Nog tot 17 uur werken
Plaatselijke Dixonsquote:Op maandag 31 december 2007 10:05 schreef Yoni het volgende:
[..]
YupsAlsof er wat anders in Ridderkerk is
Ze hebben daar ook een sauna. Die is weliswaar gesloten in verband met legionella, maar ze hebben dus meer dan alleen Alternate.quote:Op maandag 31 december 2007 10:05 schreef Yoni het volgende:
YupsAlsof er wat anders in Ridderkerk is
Ah...dat moet ik ook hebbenquote:Op maandag 31 december 2007 10:09 schreef AirwiN het volgende:
The day after wil niemand je drie zoenen geven met een gelukkig nieuwjaarswens...
Ik zal een shotje voor je apart houden...quote:
Of ik jou ga zoenen......quote:Op maandag 31 december 2007 10:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Welnee, met oudjaar / nieuwjaar heb je allemaal van dezelfde boter gegeten, dus merk je er niks van. The day after wil niemand je drie zoenen geven met een gelukkig nieuwjaarswens...
Afgelopen weekend had je er anders ook geen problemen mee...quote:
Maar ik had je toen ook niet herkent. Jij in die Galajurk met je gezicht netjes in de Make-up. Je zag er ook uit als lekker wijfquote:Op maandag 31 december 2007 10:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Afgelopen weekend had je er anders ook geen problemen mee...
quote:Op maandag 31 december 2007 10:26 schreef HMaster-II het volgende:
Maar ik had je toen ook niet herkent. Jij in die Galajurk met je gezicht netjes in de Make-up. Je zag er ook uit als lekker wijf![]()
Da's niet genoeg hoor.quote:Op maandag 31 december 2007 09:25 schreef Chanty het volgende:
quote:Op maandag 31 december 2007 09:25 schreef Chanty het volgende:
Je had het ook kunnen om draaien dat was nog zwaarder geweest....quote:Op maandag 31 december 2007 11:32 schreef An24 het volgende:
[..]
![]()
(Best zwaar, twee uur trainen op de sportschool en vervolgens vier uur in de keuken staan)
Mjah, ik ga in ieder geval goed strak het nieuwe jaar inquote:Op maandag 31 december 2007 11:35 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Je had het ook kunnen om draaien dat was nog zwaarder geweest....
Nouuuu volgens mij moeten we het dan wel halen met de hapjesquote:Op maandag 31 december 2007 12:33 schreef Chanty het volgende:
Zowww twee grote schalen klaar
Gaat lekker snel als je met zn tweetjes sopt![]()
Hopen dat is smaakt
Beste wensen idd aan iedereen
gewoon beginnen met het toetje en iedereen is volquote:Op maandag 31 december 2007 12:44 schreef An24 het volgende:
[..]
Nouuuu volgens mij moeten we het dan wel halen met de hapjes
Maar goed dat ik van alles maar 1 heb gemaakt dan, zat serieus te twijfelen over twee preitaarten hahaquote:Op maandag 31 december 2007 12:47 schreef Chanty het volgende:
[..]
gewoon beginnen met het toetje en iedereen is vol
Kijkquote:Op maandag 31 december 2007 15:04 schreef Ynske het volgende:
Oeh iedereen gaat lekker eten vanaaf
hier blijkt mijn laaste opname om 8 uur te zijn, daarna lekker feesten met collega's
Dank jequote:
Jou kennende komen we niets te kort...quote:Op maandag 31 december 2007 13:10 schreef An24 het volgende:
[..]
Maar goed dat ik van alles maar 1 heb gemaakt dan, zat serieus te twijfelen over twee preitaarten haha
Sluitertijd van 1/5e is genoeg, maar probeer een lens te nemen die goed lichtsterk is.quote:Op maandag 31 december 2007 15:57 schreef OA het volgende:
Ik wil vanavond wat foto's van het vuurwerk maken.
Voorgaande jaren heb ik dit ook weleens geprobeerd, maar door het ontbreken van een goede camera lukte dit meestal niet echt...
Zijn er nog instellingen waar ik op moet letten?
Uiteraard een lange(re) sluitertijd nemen...
Oooooo, dan wil ik wel mee.quote:Op maandag 31 december 2007 16:08 schreef Babsie22 het volgende:
Gefeliciteerd P!
Ik heb net gesolliciteerd naar een afstudeerstage op een landgoed in de Dordogne.. Duim voor me!!![]()
Idem dito van mijquote:Op maandag 31 december 2007 16:24 schreef dutchie het volgende:
Mensen, alvast een fijne jaarwisseling!
1/5..quote:Op maandag 31 december 2007 16:03 schreef freud het volgende:
[..]
Sluitertijd van 1/5e is genoeg, maar probeer een lens te nemen die goed lichtsterk is.
Gezien mijn koffer-inpak-kwaliteiten gaat er geen ruimte meer in mn koffer zijn.. Ga nog wel ff verder zoeken. Het is natuurlijk lang niet zeker dat ze mij ook willen..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |