quote:Op maandag 31 december 2007 09:25 schreef Chanty het volgende:
* Chanty gaat even tiramisu maken voor tien personen
Ik ga zo kruidenboter maken voor tien personen. Moet alleen nog verse knoflook halen...quote:Op maandag 31 december 2007 09:25 schreef Chanty het volgende:
Haal je meteen ook voor 10 personen "breathminds"quote:Op maandag 31 december 2007 09:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ga zo kruidenboter maken voor tien personen. Moet alleen nog verse knoflook halen...
Alternate.nl???quote:Op maandag 31 december 2007 09:53 schreef Yoni het volgende:
Ik ga zometeen op en neer naar Ridderkerk rijden om computerspullies op te halen (harddisk, dvd-brander, externe USB behuizing voor andere harddisk). Geen zin in nu natuurlijk, maar ik wilde de verzendkosten uitsparen
Welnee, met oudjaar / nieuwjaar heb je allemaal van dezelfde boter gegeten, dus merk je er niks van. The day after wil niemand je drie zoenen geven met een gelukkig nieuwjaarswens...quote:Op maandag 31 december 2007 09:55 schreef HMaster-II het volgende:
Haal je meteen ook voor 10 personen "breathminds"![]()
![]()
Nog tot 17 uur werken
Plaatselijke Dixonsquote:Op maandag 31 december 2007 10:05 schreef Yoni het volgende:
[..]
YupsAlsof er wat anders in Ridderkerk is
Ze hebben daar ook een sauna. Die is weliswaar gesloten in verband met legionella, maar ze hebben dus meer dan alleen Alternate.quote:Op maandag 31 december 2007 10:05 schreef Yoni het volgende:
YupsAlsof er wat anders in Ridderkerk is
Ah...dat moet ik ook hebbenquote:Op maandag 31 december 2007 10:09 schreef AirwiN het volgende:
The day after wil niemand je drie zoenen geven met een gelukkig nieuwjaarswens...
Ik zal een shotje voor je apart houden...quote:
Of ik jou ga zoenen......quote:Op maandag 31 december 2007 10:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Welnee, met oudjaar / nieuwjaar heb je allemaal van dezelfde boter gegeten, dus merk je er niks van. The day after wil niemand je drie zoenen geven met een gelukkig nieuwjaarswens...
Afgelopen weekend had je er anders ook geen problemen mee...quote:
Maar ik had je toen ook niet herkent. Jij in die Galajurk met je gezicht netjes in de Make-up. Je zag er ook uit als lekker wijfquote:Op maandag 31 december 2007 10:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Afgelopen weekend had je er anders ook geen problemen mee...
quote:Op maandag 31 december 2007 10:26 schreef HMaster-II het volgende:
Maar ik had je toen ook niet herkent. Jij in die Galajurk met je gezicht netjes in de Make-up. Je zag er ook uit als lekker wijf![]()
Da's niet genoeg hoor.quote:Op maandag 31 december 2007 09:25 schreef Chanty het volgende:
quote:Op maandag 31 december 2007 09:25 schreef Chanty het volgende:
Je had het ook kunnen om draaien dat was nog zwaarder geweest....quote:Op maandag 31 december 2007 11:32 schreef An24 het volgende:
[..]
![]()
(Best zwaar, twee uur trainen op de sportschool en vervolgens vier uur in de keuken staan)
Mjah, ik ga in ieder geval goed strak het nieuwe jaar inquote:Op maandag 31 december 2007 11:35 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Je had het ook kunnen om draaien dat was nog zwaarder geweest....
Nouuuu volgens mij moeten we het dan wel halen met de hapjesquote:Op maandag 31 december 2007 12:33 schreef Chanty het volgende:
Zowww twee grote schalen klaar
Gaat lekker snel als je met zn tweetjes sopt![]()
Hopen dat is smaakt
Beste wensen idd aan iedereen
gewoon beginnen met het toetje en iedereen is volquote:Op maandag 31 december 2007 12:44 schreef An24 het volgende:
[..]
Nouuuu volgens mij moeten we het dan wel halen met de hapjes
Maar goed dat ik van alles maar 1 heb gemaakt dan, zat serieus te twijfelen over twee preitaarten hahaquote:Op maandag 31 december 2007 12:47 schreef Chanty het volgende:
[..]
gewoon beginnen met het toetje en iedereen is vol
Kijkquote:Op maandag 31 december 2007 15:04 schreef Ynske het volgende:
Oeh iedereen gaat lekker eten vanaaf
hier blijkt mijn laaste opname om 8 uur te zijn, daarna lekker feesten met collega's
Dank jequote:
Jou kennende komen we niets te kort...quote:Op maandag 31 december 2007 13:10 schreef An24 het volgende:
[..]
Maar goed dat ik van alles maar 1 heb gemaakt dan, zat serieus te twijfelen over twee preitaarten haha
Sluitertijd van 1/5e is genoeg, maar probeer een lens te nemen die goed lichtsterk is.quote:Op maandag 31 december 2007 15:57 schreef OA het volgende:
Ik wil vanavond wat foto's van het vuurwerk maken.
Voorgaande jaren heb ik dit ook weleens geprobeerd, maar door het ontbreken van een goede camera lukte dit meestal niet echt...
Zijn er nog instellingen waar ik op moet letten?
Uiteraard een lange(re) sluitertijd nemen...
Oooooo, dan wil ik wel mee.quote:Op maandag 31 december 2007 16:08 schreef Babsie22 het volgende:
Gefeliciteerd P!
Ik heb net gesolliciteerd naar een afstudeerstage op een landgoed in de Dordogne.. Duim voor me!!![]()
Idem dito van mijquote:Op maandag 31 december 2007 16:24 schreef dutchie het volgende:
Mensen, alvast een fijne jaarwisseling!
1/5..quote:Op maandag 31 december 2007 16:03 schreef freud het volgende:
[..]
Sluitertijd van 1/5e is genoeg, maar probeer een lens te nemen die goed lichtsterk is.
Gezien mijn koffer-inpak-kwaliteiten gaat er geen ruimte meer in mn koffer zijn.. Ga nog wel ff verder zoeken. Het is natuurlijk lang niet zeker dat ze mij ook willen..quote:
in dat gat????quote:Op dinsdag 1 januari 2008 00:40 schreef Alexxxxx het volgende:
Wat posten hier veel mensen ik dacht dat iedereen in Dordrecht zat?
wat m,oeten we in dordrecht?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 00:40 schreef Alexxxxx het volgende:
Nou ik iig niet!quote:Op dinsdag 1 januari 2008 00:40 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik had begrepen dat de meeste vaste FOT users daar oud] en nieuw met elkaar vierdenquote:
Jij bent iig lekker dicht bij mijquote:
verkeerd begrepenquote:Op dinsdag 1 januari 2008 00:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik had begrepen dat de meeste vaste FOT users daar oud] en nieuw met elkaar vierden
[..]
Jij bent iig lekker dicht bij mij
dit zou je ook om kunnen draaienquote:Op dinsdag 1 januari 2008 00:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, of jij hebt het verkeerd begrpeen, dat ze je er niet bij wilden
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 00:52 schreef Ymke het volgende:
Dat iedereen maar plezierig mag werken vannacht![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Minder gezellig danquote:Op dinsdag 1 januari 2008 01:22 schreef Ymke het volgende:
Wek in de ggz als zuster , mensen zijn hier allemaal bang voor t vuurwerk , heb heel wat extra medicatie mogen delen
Lekker rustig verder danquote:Op dinsdag 1 januari 2008 01:24 schreef Ymke het volgende:
Ach , het is weer rustig nuTijd voor koffie
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 00:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik had begrepen dat de meeste vaste FOT users daar oud] en nieuw met elkaar vierden
[..]
En de terugreis was een grote ramp zegquote:Op dinsdag 1 januari 2008 04:39 schreef An24 het volgende:
De tien die hier zaten zijn rond een uur of drie weer naar huis gegaan.
Ga jij duiken, gaan wij wel foto's makenquote:Op dinsdag 1 januari 2008 11:18 schreef freud het volgende:
Terugreis was best leuk. An, enorm bedankt voor de goeie zorgen!! Maar serieus mensen, volgend jaar oliebollen, anders komen er rellen
![]()
...
Misschien weer eens een nieuwjaarsduikje plannen, meer FOTters er voor in?
HEppy Newyear mensjes....quote:Op dinsdag 1 januari 2008 04:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En de terugreis was een grote ramp zegEcht een zicht van max 50 meter op de snelweg en gewoon 50 rijden
Er waren oliebollenquote:Op dinsdag 1 januari 2008 11:18 schreef freud het volgende:
Terugreis was best leuk. An, enorm bedankt voor de goeie zorgen!! Maar serieus mensen, volgend jaar oliebollen, anders komen er rellen
![]()
...
Misschien weer eens een nieuwjaarsduikje plannen, meer FOTters er voor in?
Ik heb jou ook wel een beetje gemistquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |