Ben benieuwdquote:Op zaterdag 29 december 2007 13:01 schreef Yoni het volgende:
Nee, voor boven mijn bureau op die witte muur daar. In de eetkamer komen 'gewone' prints in een mooie lijst met passepartout.
Het wordt een collage van Parijs foto's. Niet eens zozeer alleen de allermooiste, maar wel eentje die, in mijn ogen, een echt Parijs' sfeertje heeft. Ik ga 'm alleen nog ietsje aanpassen heb ik besloten
Je hebt het gedaan! Tof! Ik ben erg benieuwd!!!quote:Op zaterdag 29 december 2007 13:01 schreef Yoni het volgende:
Nee, voor boven mijn bureau op die witte muur daar. In de eetkamer komen 'gewone' prints in een mooie lijst met passepartout.
Het wordt een collage van Parijs foto's. Niet eens zozeer alleen de allermooiste, maar wel eentje die, in mijn ogen, een echt Parijs' sfeertje heeft. Ik ga 'm alleen nog ietsje aanpassen heb ik besloten
Beterschapquote:Op zaterdag 29 december 2007 13:41 schreef Ynske het volgende:
Hier gewoon nog altijd niet in orde van mijn bijholteontsteking. Loop te kwakkelen als een oude hond.
Ik wilde net zeggen: erop letten dat ie geen erectie heeftquote:Op zaterdag 29 december 2007 14:32 schreef Ynske het volgende:
Thnx P & Chanty.
Mag ik meteen nog even gebruik maken van jullie gedachtengoed.
Als je de opdracht krijgt om een Intieme foto te maken van je dierbare. Waar denk je dan aan en waar let je op.
Probleem a. mijn dierbarewho tha fuck is dat
Er werd nadrukkelijk gezegd dat t niet om 'Intieme naakt' fotos moest gaan. Maar dat je doormiddel van de foto moet laten zien wat jij geeft om de persoon die erop staat...
vorige zomer in zandvoort geprobeerd, nog best lastig om op tijd op t knopje te duwenquote:Op zaterdag 29 december 2007 14:45 schreef Kremers het volgende:
Dit jaar mar eens proberen wat vuurwerk op de gevoelige plaat vast te leggenVoorheen is mij dat nooit gelukt.
quote:Op zaterdag 29 december 2007 14:57 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen: erop letten dat ie geen erectie heeftmaar geen naaktfoto's dus
geen restricties aan gegeven. Doen wat je goed lijkt... als de persoon er maar opstaat.quote:Een dierbare kan dus ook je vader moeder enz zijnbij intiem denk ik dan aan het tonen van een bepaalde emotie/ gedraging die je niet aan iedereen laat zien. Neem aan dat de persoon geheel in beeld moet zijn? aangezien het een cursus portretfotografie is
Anders denk ik ook nog aan handen namelijk. Maarja ik en mijn handenfetish, handen geven en nemen, hebben lief enz
![]()
quote:ik denk nog wel even verderal ik tot een briljante ingeving kom hoor je het nog wel
Nu ga ik naar de Ikea![]()
Wat Chanty al zei: je dierbare kan ook een van je ouders zijn of een van je beste vrienden etc. Iemand die je dierbaar is denk ik dan. En verder zou ik een portretfoto maken met een vrij nauwe crop, dus lekker dicht op iemand terwijl hij / zij iets doet (bijv. een vrouw die aan een bloem ruikt oid) en misschien in een subtiele duotone uitgevoerd.quote:Op zaterdag 29 december 2007 14:32 schreef Ynske het volgende:
Als je de opdracht krijgt om een Intieme foto te maken van je dierbare. Waar denk je dan aan en waar let je op.
Er werd nadrukkelijk gezegd dat t niet om 'Intieme naakt' fotos moest gaan. Maar dat je doormiddel van de foto moet laten zien wat jij geeft om de persoon die erop staat...
Kloptquote:Op zaterdag 29 december 2007 14:58 schreef Ynske het volgende:
[..]
vorige zomer in zandvoort geprobeerd, nog best lastig om op tijd op t knopje te duwen
succes ermee
Kan kloppen!quote:Op zaterdag 29 december 2007 17:23 schreef Chanty het volgende:
Mijn leven is nu zo verreikt![]()
Ik voel me een totaal anders mens
oh Xil: ik zag je tafel nog staan, en je bureau, en je bureaustoelmat en je stoelen zag ik geloof ik ook
zoals je het zo zegt.. dnek ik aan iemand die zijn opa of oma (die heel erg slecht ter been is bv) een kopje koffie geeft. (ik noem maar ff wat) en dat je dan van dat gezicht kan aflezen dat die persoon je dankbaar isquote:Op zaterdag 29 december 2007 14:32 schreef Ynske het volgende:
Thnx P & Chanty.
Mag ik meteen nog even gebruik maken van jullie gedachtengoed.
Jawel!quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:14 schreef prupke het volgende:
* prupke fluisterd zachtjes : HOI IS DAAR IEMAND???
Ga je schamenquote:
Nee hoor, het gaat een stuk rustiger worden weerquote:Op zondag 30 december 2007 00:32 schreef Xilantof het volgende:
't wordt nog gezellig druk zo op de late avond!
Er zit niets goeds bij?quote:Op zondag 30 december 2007 01:01 schreef Tommeh het volgende:
Ik ben al m'n fotos van vandaag aan het weggooien![]()
Ik ben vandaag voor het eerst met een dslr op pad gegaan en heb, zeg maar, nog wel wat oefening nodigquote:
Hmm, moeilijke keuze, 1DsMkIII+85/1.2L of pen, daar zal ik even goed over na moeten denkenquote:Op vrijdag 28 december 2007 22:29 schreef prupke het volgende:
[..]
eng is het niet hoor
http://www.stylophilesonline.com/images/09-06/09ser2.jpg
wel schadelijk voor je portomoniks
bovenstaande pennen kosten per stuk : ¤ 10.000,=
t zal dat laatste moeten worden aangezien ik mijn familie niet meer zie voor de volgende cursusdagquote:Op zaterdag 29 december 2007 22:42 schreef prupke het volgende:
[..]
zoals je het zo zegt.. dnek ik aan iemand die zijn opa of oma (die heel erg slecht ter been is bv) een kopje koffie geeft. (ik noem maar ff wat) en dat je dan van dat gezicht kan aflezen dat die persoon je dankbaar is
moet het je familie zijn of mogen het ook anderen mensen zijn die je niet kent?
De pen natuurlijkquote:Op zondag 30 december 2007 09:26 schreef ..bennie het volgende:
Hmm, moeilijke keuze, 1DsMkIII+85/1.2L of pen, daar zal ik even goed over na moeten denken.
Kom eens gauw met je blijdorp-foto'squote:
Niet de komende paar uurquote:Op zondag 30 december 2007 11:39 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Kom eens gauw met je blijdorp-foto's
Je zou dat gister al doen, prutserquote:
Hear Hear!quote:Op zondag 30 december 2007 11:42 schreef Kremers het volgende:
Zo, even mijn lightroom bibliotheek opgeruimdWat een hoop shit foto's stonden er nog tussen zeg
Scheelt ook weer het nodige ruimte op mijn hdd.
Time Machine in Leopard is geweldig trouwens, nooit meer handmatig backups maken van mijn foto's en bibliotheek bestanden
Zegt meneer die ze ook een keer snel gedaan heeftquote:Op zondag 30 december 2007 11:43 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je zou dat gister al doen, prutserIedereen zit te wachten op je
quote:
quote:Op zondag 30 december 2007 11:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zegt meneer die ze ook een keer snel gedaan heeft
quote:Op zondag 30 december 2007 18:02 schreef laBaguette het volgende:
[..]
Yep, dit kan ik alleen maar bevestigen. Time Machine is echt fantastisch. En zo simpel...
nee geen biertje.quote:
oehquote:Op zondag 30 december 2007 19:25 schreef PdeHoog het volgende:
Foto's uitgezocht van gisteravond. Ik heb een paar winnaarsNu eerst een Snickers Icecream
Daar zijn oplossingen voorquote:Op zondag 30 december 2007 19:53 schreef -Robbedoes- het volgende:
Nee hier geen ijs.
Ben bezig wat foto's uit te zoeken van Parijs.
Tis me niet gelukt om iets wat fotografisch aantrekkelijk was er zonder mensen op te krijgen.
Er liepen er gewoon te veel......
chilibonen etenquote:
Je bent welkom hoorquote:Op zondag 30 december 2007 19:27 schreef Ynske het volgende:
[..]
oeh
* Ynske gaat ff bij P een toetje eten
quote:
quote:
Als ik tijd heb en het mooi weer isquote:
quote:Op zondag 30 december 2007 20:07 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Als ik tijd heb en het mooi weer is
Vertel ik ben benieuwd.quote:
Ja lekkerquote:
jij hebt er al genoeg gehad vnadaagquote:
chillibonen, of gewoon in je beste Frans roepen dat je een bom hebtquote:Op zondag 30 december 2007 20:10 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Vertel ik ben benieuwd.
Staan er wel heel veel op om met PS weg te poetsen.
nou ja zegquote:
Die Yns is streng vandaagquote:
valt wel mee hoorquote:
Gewoon USB, het blijft tenslotte alleen maar een back-up drive. Ik heb er verder geen andere data (foto's) op staan die ik regelmatig moet/wil ophalen. Vooralsnog staan die allemaal op de interne drive en daar heb ik nog ruimte genoeg. Maar zodra dat te krap wordt dan is de FW400 met een aparte disk de volgende stapquote:Op zondag 30 december 2007 19:12 schreef Kremers het volgende:
[..]
Werken jullie met een USB of FireWire HD? Ik heb nu een WD My Book 250GB USB 2.0, maar zit er over te denken om de nieuwe WD Studio 500GB te halen (USB 2.0, FW 400/800, e-SATA).
Deze sluit ik dan aan via FW 400 op mijn MacBook.
Mag ik ook gokken?quote:Op zondag 30 december 2007 21:17 schreef PdeHoog het volgende:
Eens kijken hoe lang het duurt voor iemand deze poes herkent
[ afbeelding ]
aaah jij herkent je eigen poesquote:
Beetje tequote:
quote:Op zondag 30 december 2007 21:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Beetje te
En dat is al de hele dag zo
quote:Op zondag 30 december 2007 21:22 schreef Ynske het volgende:
Das Pien van Chanty?
Nee, want jij bent in een blauwe toestandquote:
Zekerquote:
Oh PdeHoog, mooie fotoquote:Op zondag 30 december 2007 21:17 schreef PdeHoog het volgende:
Eens kijken hoe lang het duurt voor iemand deze poes herkent
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |