De pen natuurlijkquote:Op zondag 30 december 2007 09:26 schreef ..bennie het volgende:
Hmm, moeilijke keuze, 1DsMkIII+85/1.2L of pen, daar zal ik even goed over na moeten denken.
Kom eens gauw met je blijdorp-foto'squote:
Niet de komende paar uurquote:Op zondag 30 december 2007 11:39 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Kom eens gauw met je blijdorp-foto's
Je zou dat gister al doen, prutserquote:
Hear Hear!quote:Op zondag 30 december 2007 11:42 schreef Kremers het volgende:
Zo, even mijn lightroom bibliotheek opgeruimdWat een hoop shit foto's stonden er nog tussen zeg
Scheelt ook weer het nodige ruimte op mijn hdd.
Time Machine in Leopard is geweldig trouwens, nooit meer handmatig backups maken van mijn foto's en bibliotheek bestanden
Zegt meneer die ze ook een keer snel gedaan heeftquote:Op zondag 30 december 2007 11:43 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je zou dat gister al doen, prutserIedereen zit te wachten op je
quote:
quote:Op zondag 30 december 2007 11:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zegt meneer die ze ook een keer snel gedaan heeft
quote:Op zondag 30 december 2007 18:02 schreef laBaguette het volgende:
[..]
Yep, dit kan ik alleen maar bevestigen. Time Machine is echt fantastisch. En zo simpel...
nee geen biertje.quote:
oehquote:Op zondag 30 december 2007 19:25 schreef PdeHoog het volgende:
Foto's uitgezocht van gisteravond. Ik heb een paar winnaarsNu eerst een Snickers Icecream
Daar zijn oplossingen voorquote:Op zondag 30 december 2007 19:53 schreef -Robbedoes- het volgende:
Nee hier geen ijs.
Ben bezig wat foto's uit te zoeken van Parijs.
Tis me niet gelukt om iets wat fotografisch aantrekkelijk was er zonder mensen op te krijgen.
Er liepen er gewoon te veel......
chilibonen etenquote:
Je bent welkom hoorquote:Op zondag 30 december 2007 19:27 schreef Ynske het volgende:
[..]
oeh
* Ynske gaat ff bij P een toetje eten
quote:
quote:
Als ik tijd heb en het mooi weer isquote:
quote:Op zondag 30 december 2007 20:07 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Als ik tijd heb en het mooi weer is
Vertel ik ben benieuwd.quote:
Ja lekkerquote:
jij hebt er al genoeg gehad vnadaagquote:
chillibonen, of gewoon in je beste Frans roepen dat je een bom hebtquote:Op zondag 30 december 2007 20:10 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Vertel ik ben benieuwd.
Staan er wel heel veel op om met PS weg te poetsen.
nou ja zegquote:
Die Yns is streng vandaagquote:
valt wel mee hoorquote:
Gewoon USB, het blijft tenslotte alleen maar een back-up drive. Ik heb er verder geen andere data (foto's) op staan die ik regelmatig moet/wil ophalen. Vooralsnog staan die allemaal op de interne drive en daar heb ik nog ruimte genoeg. Maar zodra dat te krap wordt dan is de FW400 met een aparte disk de volgende stapquote:Op zondag 30 december 2007 19:12 schreef Kremers het volgende:
[..]
Werken jullie met een USB of FireWire HD? Ik heb nu een WD My Book 250GB USB 2.0, maar zit er over te denken om de nieuwe WD Studio 500GB te halen (USB 2.0, FW 400/800, e-SATA).
Deze sluit ik dan aan via FW 400 op mijn MacBook.
Mag ik ook gokken?quote:Op zondag 30 december 2007 21:17 schreef PdeHoog het volgende:
Eens kijken hoe lang het duurt voor iemand deze poes herkent
[ afbeelding ]
aaah jij herkent je eigen poesquote:
Beetje tequote:
quote:Op zondag 30 december 2007 21:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Beetje te
En dat is al de hele dag zo
quote:Op zondag 30 december 2007 21:22 schreef Ynske het volgende:
Das Pien van Chanty?
Nee, want jij bent in een blauwe toestandquote:
Zekerquote:
Oh PdeHoog, mooie fotoquote:Op zondag 30 december 2007 21:17 schreef PdeHoog het volgende:
Eens kijken hoe lang het duurt voor iemand deze poes herkent
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |