Nog meer belastinggeld naar entertainment.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:25 schreef the_legend_killer het volgende:
Hopelijkw as dit het laatste jaar dat de mensen vuurwerk mochten afsteken
Laat de gemeente gewoon wat siervuurwerk afsteken, want dat geknal vanaf 10 uur s'morgens is gewoon kut
Dat bepaalt hij niet, dat lijkt me een feit, aangezien er dit jaar weer voor heel veel geld vuurwerk gekocht is.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 09:48 schreef FritsVanEgters het volgende:
Oh, dat bepaal jij. Nee, mooi.. dan weten we dat.
Dat zijn niet "de mensen". "De mensen" zijn alle mensen.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:40 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Dat bepaalt hij niet, dat lijkt me een feit, aangezien er dit jaar weer voor heel veel geld vuurwerk gekocht is.
O. De mensen minus jij. Ook goed.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:00 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Dat zijn niet "de mensen". "De mensen" zijn alle mensen.
En jij zeurt. Niet naar de letter maar naar de geest.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:08 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Je maakt jezelf belachelijk.
Dan zijn we het eens.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:28 schreef Ringo het volgende:
[..]
En jij zeurt. Niet naar de letter maar naar de geest.
Natuurlijk wel. Dingen die verboden zijn komen niet meer voor en dus zal er ook geen vandalisme meer zijn.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:33 schreef CasB het volgende:
Met een verbod los je het probleem van vandalisme niet op.
Net zoals het verbod op het dragen van vuur- en steekwapens.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:36 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Dingen die verboden zijn komen niet meer voor en dus zal er ook geen vandalisme meer zijn.
Kon je niet lekker uitslapen?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:25 schreef the_legend_killer het volgende:
Hopelijkw as dit het laatste jaar dat de mensen vuurwerk mochten afsteken
Laat de gemeente gewoon wat siervuurwerk afsteken, want dat geknal vanaf 10 uur s'morgens is gewoon kut
Er worden ook geen afschuwelijke illegale drugs gebruiktquote:Op zondag 4 januari 2009 00:11 schreef huhggh het volgende:
[..]
Net zoals het verbod op het dragen van vuur- en steekwapens.
Misdrijven met messen en vuurwapens komen daarom in Nederland ook simpelweg niet voor.
Onze criminelen doen dat allemaal met van die schattige zuurstokjes![]()
Allemaal vanwege het verbod op datsoort wapens.
Ik deel je punt. Dus daar is geen discussie over.quote:Op zondag 4 januari 2009 12:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Er worden ook geen afschuwelijke illegale drugs gebruikt
Ik heb niets tegen vuurwerk, ik heb wel iets tegen dat jongeren drie dagen voor oud-en-nieuw massaal door de buurt lopen om vuurwerk af te steken en vuurwerk te gooien naar toevallige passanten. En opruimen en/of schoonmaken, ho maar.quote:Op woensdag 31 december 2008 11:20 schreef ErikT het volgende:
Wat een gezeik joh. Vuurwerk is mooi, spannend en gezellig. Iedereen gaat naar buiten, dat is toch een mooie traditie. Dat Groen Links (mijn partij trouwens) hierover loopt te zeiken vind ik getuigen van een gebrek aan realisme en onderscheid van hoofd- en bijzaken. Als ik eens tijd heb schrijf ik wel een brief naar het blaadje.
Vergeleken met andere zaken valt de luchtvervuiling in het niet. En dit keer is het tenminste voor iets nuttigs: gezelligheid en sociale cohesie. Met de hele stad of het hele dorp of de hele straat maak je iets moois. Hoe is dat nou niet goed.
Zaken als vandalisme en gewonden liggen niet zozeer aan het vuurwerk zelf, maar aan de manier waarop mensen ermee omgaan. Die mensen zijn het probleem, niet het vuurwerk.
Goed puntquote:Op maandag 5 januari 2009 21:14 schreef weert-gilders het volgende:
Ik wil een verbod op groenlinks: XD
Wat dus al tientallen jaren verboden isquote:Op zondag 4 januari 2009 13:54 schreef Flumina het volgende:
[..]
Ik heb niets tegen vuurwerk, ik heb wel iets tegen dat jongeren drie dagen voor oud-en-nieuw massaal door de buurt lopen om vuurwerk af te steken en vuurwerk te gooien naar toevallige passanten. En opruimen en/of schoonmaken, ho maar.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |