Dus, beken maar! Wie keek dit wel eens? Deel die herinneringen.quote:Menno Buch, de menshatende broer van Boudewijn, creëerde in zijn programma Sex voor de Buch een podium voor idioten die hun sexuele fantasiën willen delen met heel Nederland. In dit fragment (de enige aflevering waar fragmenten uit vertoond mogen worden) laat een echtpaar zien wat zij met luipaarden hebben. De echtgenoot (kaal met snor en voorzien van pruik) geeft zich bloot voor de camera door zich als luipaard te laten bodypainten, waarna hij zijn vrouw onder luid gebrul bespringt. Als zij hem vervolgens te lijf gaat met de onvermijdelijke zweep, kan de pret beginnen. Het dieptepunt van de aflevering valt samen met het hoogtepunt van het stel, als de man met zijn tanden een kralenketting uit het anale kanaal van zijn vrouw trekt. Het toppunt van ranzigheid wordt in beeld gebracht als een ode aan de vrije liefde.
"ooh geile pop"quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:46 schreef mirelia het volgende:
die vent met die opblaaspop......super!!
Ohja, die.quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:14 schreef Adelante het volgende:
zijn er geen youtube fragmenten ofzo?
er staat me nog iets bij van een badkuip vol met bruine bonen
quote:Op donderdag 3 januari 2008 17:32 schreef Djeez het volgende:
Ik kan me de aflevering met die homo die het graag met een boer wilde doen nog helder voor de geest halen. En die vrouw, die zichzelf bevredigde met de hakken van hoge pumps en die vent met de piemelkijkdoos. "Pik zien?! Eén gulden!" Die vent had zijn lul in een schoenendoos gestopt en dan mochten vrouwen ernaar kijken voor een piekie. Maar iedereen weigerde...
Dat was toch die gast die uitlegde dat er verschillende soorten mensen zijn; hetero's, homo's en hij was zelf dan een hubo (die doen het zelfquote:Op vrijdag 28 december 2007 23:14 schreef Adelante het volgende:
Ik heb er niet veel van onthouden, maar waarom herinner ik me die nou weer wel.quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:14 schreef Adelante het volgende:
Die kwam bij mij uit het dorp.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 18:38 schreef Adfundum het volgende:
Kan me ook nog iets herinneren over een vent die geilde op glimmende sportbroekjes of zo. Die werd na de uitzending door zijn werkgever ontslagen...
Laat, tussen elf en twaalf begon het volgens mij. Niek heette die vent van de glimmende broekjes trouwens.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 02:37 schreef Xennia het volgende:
Ik zou het ook graag nog eens terug zien. Mij zijn die glimmende sportbroekjes inderdaad bij gebleven en die man die geilde op mannen in overall en die het uiteindelijk in een stal met allemaal koeien om hem heen deed ''oh, geil zo met die koein''. Ik weet niet meer of hij het met zichzelf deed of met een ander.
Wanneer kwam dit eigenlijk op tv want volgens mij was ik veel te jong om dit te kijken
Als ik me niet vergis is dat al gauw een jaar of 10 geleden.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 02:37 schreef Xennia het volgende:
Ik zou het ook graag nog eens terug zien. Mij zijn die glimmende sportbroekjes inderdaad bij gebleven en die man die geilde op mannen in overall en die het uiteindelijk in een stal met allemaal koeien om hem heen deed ''oh, geil zo met die koein''. Ik weet niet meer of hij het met zichzelf deed of met een ander.
Wanneer kwam dit eigenlijk op tv want volgens mij was ik veel te jong om dit te kijken
quote:Op donderdag 10 januari 2008 00:13 schreef Dragonwizard het volgende:
Vrouw, indiaan, tipi en een courget. Er was volgens mij ook zo'n reunie uitzending waarin alle freakshows elkaar tegen kwamen.
quote:Op zondag 13 januari 2008 18:39 schreef Mr-Coffee het volgende:
Zo kan ik me nog een wijf herrineren die geilde op telefoons.
Die zat zich dus met de hoorn van een telefoon in een telefooncel te bevredigen, tieten buiten d,r truitje.
En iedereen die voorbij liep echt zo reageren van WTF is die aan ,t doen, en gauw de andere kant op lopen, sommige stonden d,r bijna uit te lachen.
Hij staat al op usenet. Kan hem wel downloaden en uploaden, maar ik weet niet of dat wel helemaal legaal is.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:47 schreef Jackass_ het volgende:
Als iemand die nou koopt en ergens upload...
Op FOK! is het in ieder geval niet welkom.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:48 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Hij staat al op usenet. Kan hem wel downloaden en uploaden, maar ik weet niet of dat wel helemaal legaal is.
Dan moeten mensen hem zelf maar opzoeken op usenetquote:Op dinsdag 15 januari 2008 12:03 schreef Blight het volgende:
[..]
Op FOK! is het in ieder geval niet welkom.
Was dat die gozer met zijn psv petje? Staat mij iets bij van een gozer die sex met zijn vriendin op zijn scooter had ofzo, paar dagen na die uitzending was het psv - Ajax en stond hij vlak naast het uitvak ( waar ik stond) het duurde geloof ik 5 minuten voor iedereen in de gaten had wie die gozer was en hij was daarna ook heel snel weg na allerlei spreekkoren naar zijn hoofdquote:Op vrijdag 4 januari 2008 18:41 schreef J.A.N.A. het volgende:
Die jongen op z'n scooter die zo geil van het geluid werd dat zich zat te rukken en gas te geven, kansloos....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |