quote:Dusseldorf Parijs,Charles de Gaulle AF 1007 01/11 07:20 08:35
Parijs,Charles de Gaulle Mumbai, mh AF 134 01/11 10:30 23:30
Mumbai, mh Bangalore, ka 9W 2411 02/11 03:00 05:20 (02/11)
Selecteer een terugvlucht
Bangalore, ka Parijs,Charles de Gaulle AF 191 25/11 02:25 08:25
Parijs,Charles de Gaulle Dusseldorf AF 1606 25/11 09:45 11:00
Je hebt je er toch wel geschoren toch.. Anders heb je er zometeen van die kale plekken als je je slipje uitdoet..quote:Op vrijdag 28 december 2007 13:12 schreef IJsmuts het volgende:
jaah! nu plakt mn slipje helemaal aan mn schaamstreek
ik heb daar nog niks om te scherenquote:Op vrijdag 28 december 2007 13:34 schreef ursel het volgende:
[..]
Je hebt je er toch wel geschoren toch.. Anders heb je er zometeen van die kale plekken als je je slipje uitdoet..
quote:Op vrijdag 28 december 2007 13:43 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ik heb daar nog niks meer om te scheren
Verander je het bandje toch ff..quote:Op vrijdag 28 december 2007 14:31 schreef diamondvoodoo het volgende:
Jezus, rete drukBelt heel nederland voor het einde van het jaar ofzo
Kuthola's
Ja "schenk ondertussen even wat te drinken in"quote:Op vrijdag 28 december 2007 14:36 schreef ursel het volgende:
[..]
Verander je het bandje toch ff..
"Alle medewerkers zijn momenteel aan het FOK!ken. Probeert u het over een half uurtje nogmaals."
Nee,quote:Op vrijdag 28 december 2007 14:42 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Ja "schenk ondertussen even wat te drinken in"
quote:Op vrijdag 28 december 2007 14:31 schreef diamondvoodoo het volgende:
Jezus, rete drukBelt heel nederland voor het einde van het jaar ofzo
Kuthola's
En dan vragen om die springende kat..quote:Op vrijdag 28 december 2007 15:04 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
![]()
srry!
![]()
Kon je geen vrij krijgen dan? Of is het een eigen keuze dat je tussen kerst en oud en nieuw gaat werken?
*Baus zal straks ook even bellen, met wat vreselijke kutvragen.. Welke stroom bijvoorbeeld het beste is voor je koelkast als ie volgetrapt zit met FristiEneco was het toch?
![]()
Gewoon lekker flauw tijd verneuken
quote:Op vrijdag 28 december 2007 15:04 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
![]()
srry!
![]()
Kon je geen vrij krijgen dan? Of is het een eigen keuze dat je tussen kerst en oud en nieuw gaat werken?
*Baus zal straks ook even bellen, met wat vreselijke kutvragen.. Welke stroom bijvoorbeeld het beste is voor je koelkast als ie volgetrapt zit met FristiEneco was het toch?
![]()
Gewoon lekker flauw tijd verneuken
quote:Op vrijdag 28 december 2007 15:22 schreef Mr_Baus het volgende:
"Eneco, goedemiddag"
-"Ja hallo, ken ik Diamond3d ff spreken?"
"Pardon?"
-"Of ik Diamond3d ff kan spreken?"
"euh.. met wie spreek ik, en wat bedoeld u?"
-"Ja, met Friesland, ik wil Diamond3d ff spreken, je weet wel.. die Fristi hoer!"
quote:Op vrijdag 28 december 2007 15:22 schreef Mr_Baus het volgende:
"Eneco, goedemiddag"
-"Ja hallo, ken ik Diamond3d ff spreken?"
"Pardon?"
-"Of ik Diamond3d ff kan spreken?"
"euh.. met wie spreek ik, en wat bedoeld u?"
-"Ja, met Friesland, ik wil Diamond3d ff spreken, je weet wel.. die Fristi hoer!"
dat ga niet passuhhquote:Op vrijdag 28 december 2007 15:30 schreef staticdata het volgende:
[..]
![]()
Hij zou hem zo als Sig kunnen gebruiken
Ik volg de link niet met Friesland??? Ivm passen??quote:Op vrijdag 28 december 2007 15:47 schreef staticdata het volgende:
hmmm ok.
Doe je wel friesland de groeten van me. Smsen mag ze zeker niet meer van je
hee slikker!quote:Op vrijdag 28 december 2007 15:54 schreef -chiel- het volgende:
Hee rukkers!
Hey kerel!, alles goed?quote:Op vrijdag 28 december 2007 15:54 schreef -chiel- het volgende:
Hee rukkers!
Beste wensen en have fun, gayboyquote:Op vrijdag 28 december 2007 16:21 schreef Stefan740 het volgende:
Chiel![]()
Ik ga de jaarwisseling in de alpen meemakenSnowboard is al ingepakt
![]()
Beste wensen homo's
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
het kwaad
vorig jaar naar toe geweest geweldige show
Narf!
Battlefield2quote:Op vrijdag 28 december 2007 20:55 schreef ursel het volgende:
Hey.. wanneer gaan we weer eens met z'n allen ouderwets knallen op een BF2 server??
eigenlijk wel weer eens zin in..
he wat is dat BF2 ?quote:Op vrijdag 28 december 2007 20:55 schreef ursel het volgende:
Hey.. wanneer gaan we weer eens met z'n allen ouderwets knallen op een BF2 server??
zondag? TS erbij?quote:Op vrijdag 28 december 2007 20:55 schreef ursel het volgende:
zondag hoe laat?quote:Op vrijdag 28 december 2007 21:46 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
zondag? TS erbij?
Ik ben er wel voor inZat er toevallig vanmiddag nog aan te denken... Weer ff lekker leuk met een groepie op TS, ouderwets doen enzo
Al sla je me dood dan weet ik het nog nietquote:Op vrijdag 28 december 2007 21:52 schreef dekkered het volgende:
[..]
zondag hoe laat?
(zal BF2 ff uit de oude doos halen en dan zondag proberen te installeren)wat is de nieuwste update? gelijk ook ff downloaden
count me inquote:Op vrijdag 28 december 2007 21:46 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
zondag? TS erbij?
Ik ben er wel voor inZat er toevallig vanmiddag nog aan te denken... Weer ff lekker leuk met een groepie op TS, ouderwets doen enzo
1.41quote:Op vrijdag 28 december 2007 21:52 schreef dekkered het volgende:
[..]
zondag hoe laat?
(zal BF2 ff uit de oude doos halen en dan zondag proberen te installeren)wat is de nieuwste update? gelijk ook ff downloaden
quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:11 schreef ursel het volgende:
14:00 ??Sickert Baus Ursel BugWorks Dekkered
2007-07-10 19:41:00quote:
BugWorks-NLquote:Op vrijdag 28 december 2007 22:20 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
2007-07-10 19:41:00
beat this
Whehequote:Op zaterdag 29 december 2007 12:04 schreef diamondvoodoo het volgende:![]()
![]()
http://www.google.com/translate_t?langpair=es|en
+
Nintendo Wii
=
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 28% gewijzigd door Sickert op 29-12-2007 18:46:23 ]Narf!
alleen de eerste telt (bugwerk nl dus)quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:32 schreef BugWorks het volgende:
[..]
BugWorks-NL
22/09/2007, 5:47 pm
BugWorks
19/09/2007, 2:06 pm
FickyMouse
20/06/2006, 3:57 pm
![]()
liever niequote:Op zaterdag 29 december 2007 22:36 schreef ursel het volgende:
Ik heb alleen maar pure BF2..
Maar ik heb ook een afspraak morgen middag hoor ik zojuist.. kunnen we het doorschuiven naar 20:00 ??
wat mij betreft ook goedquote:Op zaterdag 29 december 2007 22:36 schreef ursel het volgende:
Ik heb alleen maar pure BF2..
Maar ik heb ook een afspraak morgen middag hoor ik zojuist.. kunnen we het doorschuiven naar 20:00 ??
patch zit op de cd van sfquote:Op zaterdag 29 december 2007 22:09 schreef dekkered het volgende:
als het ook SF is heeft iemand daar ook nog een link voor een patch
o kutquote:Op zondag 30 december 2007 13:07 schreef Sickert het volgende:
[..]
patch zit op de cd van sf1.12 dacht ik
als je dan 1.41 er overheen mikt is zowel vanilla als sf gepatcht
quote:Op zondag 30 december 2007 13:26 schreef dekkered het volgende:
[..]
o kut
dus nu meot ik eerst 1.12 weer der over doen en dan nog een keer 1.41?
je mist mijquote:Op zondag 30 december 2007 15:25 schreef ursel het volgende:
Net terug uit de stad.. inkopen gedaan voor Aaron z'n verjaardag..
Heerlijk om dan zulks mooi nieuws te lezen dat ook a..x punten laat liggen in venlo..
Als je dan ook leest dat Feyenoord voor staat ziet de zondag er tot nog toe rooskleurig uit..
Vanavond lekker knallen..
IigUrsel Sickert Droopie
Sluit de rest ook aan..
Zal ik zometeen ff kijken of TS nog steeds draait..
Dat was ook echt verrassend..quote:Op zondag 30 december 2007 21:38 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik vermaak me prima hier en ik dacht ik laat even een berichtje achter.
Ik zie trouwens dat PSV toch winterkampioen is en niet Feyenoord
Goed nu ga ik weer wat pints drinken
Alvast goeie jaarwisseling
Droopiequote:Op zondag 30 december 2007 22:55 schreef dekkered het volgende:
zo was weer leuk dat BF2 met ursel en johan (wie dat is weet ik niet op fok maarja)
Best gelachen, weinig eer behaald verder..quote:Op zondag 30 december 2007 22:55 schreef dekkered het volgende:
zo was weer leuk dat BF2 met ursel en johan (wie dat is weet ik niet op fok maarja)
quote:Op maandag 31 december 2007 10:18 schreef ursel het volgende:
Is er dan echt nog niemand wakker joh..
Ga je Oud & Nieuw niet met familie en/of vrienden vierenquote:Op maandag 31 december 2007 10:54 schreef Mr_Baus het volgende:ff een feessie bouwuh!
![]()
iets met oudejaarsdag ofzo, moet zo dus ff bier halen..
En moet het nog opdrinken ook![]()
Moet ook nog ff een kratje terugzetten op me werkDaar had ik ff bier "gekocht" op 2e kerstdag
![]()
![]()
Wordt een mooie dag vandaagVanavond ff beetje Rambo spelen
![]()
Zit nog een beetje te bedenken of, maar vooral hoe, ik een paar supervlinders veilig synchroon kan laten klappen aan een 2.5 liter blik met MEK
Ik ga niet echt iets bijzonders doen idd.. Zal vanavond waarschijnlijk wel op de bank wat cabaret kijken met paps en mams, misschien dat die nog visite krijgen ofzo.. weet ik eigenlijk niet.quote:Op maandag 31 december 2007 10:57 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ga je Oud & Nieuw niet met familie en/of vrienden vieren
Ik vrees dat we op korte termijn van iemand afscheid moeten gaan nemen..quote:Op maandag 31 december 2007 10:54 schreef Mr_Baus het volgende:ff een feessie bouwuh!
![]()
iets met oudejaarsdag ofzo, moet zo dus ff bier halen..
En moet het nog opdrinken ook![]()
Moet ook nog ff een kratje terugzetten op me werkDaar had ik ff bier "gekocht" op 2e kerstdag
![]()
![]()
Wordt een mooie dag vandaagVanavond ff beetje Rambo spelen
![]()
Zit nog een beetje te bedenken of, maar vooral hoe, ik een paar supervlinders veilig synchroon kan laten klappen aan een 2.5 liter blik met MEK
Dan nog.. Mensen die met zulks soort dingen spelen kan het nooit veilig zijn..quote:Op maandag 31 december 2007 11:12 schreef Mr_Baus het volgende:
oi, er staat toch veilig?![]()
Het zal er toch niet van komen hoor.. of ik moet nog ergens een 12v RC-servo vinden ofzo. Je weet toch, beetje Mcguyver'en en je hersens gebruiken. Denk dat ik vandaag helemaal nix bouw
Af en toe ben je best een vreemde vogelquote:Op maandag 31 december 2007 11:04 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Ik ga niet echt iets bijzonders doen idd.. Zal vanavond waarschijnlijk wel op de bank wat cabaret kijken met paps en mams, misschien dat die nog visite krijgen ofzo.. weet ik eigenlijk niet.
Ik zal wel wat héén en weer zwerven tussen area 1337 en de huiskamer ofzo en af en toe ff een bommetje naar buiten tosse.
En dat doe ik dan allemaal samen met mijn beste vriend.. BLIK BIER, YOU'RE BEAUTIFUL!!
Jij bent dan ook een pappa, en ik ben een wildebras met varens op zijn hoofdquote:
quote:Op maandag 31 december 2007 11:56 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Jij bent dan ook een pappa, en ik ben een wildebras met varens op zijn hoofd![]()
Nee joh, ik ben een beetje gek maar nog niet volledig gestoord hoor.. Was nog niet van plan om KIA te gaan![]()
Gaat er nog iemand iets bijzonders doen vanavond? Parachutespringen ofzo?
Een beetje vreemd.. maar wel lekker!quote:Op maandag 31 december 2007 11:52 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Af en toe ben je best een vreemde vogel![]()
Ik ga vanavond 23.55 Fierljeppenquote:Op maandag 31 december 2007 11:56 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Jij bent dan ook een pappa, en ik ben een wildebras met varens op zijn hoofd![]()
Nee joh, ik ben een beetje gek maar nog niet volledig gestoord hoor.. Was nog niet van plan om KIA te gaan![]()
9 januari.. dan kan ik legaal en ongegeneert met het volgende gaan spelen.. :quote:Op maandag 31 december 2007 11:56 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
en de overige 4 minutenquote:Op maandag 31 december 2007 11:58 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Ik ga vanavond 23.55 Fierljeppen
quote:Op maandag 31 december 2007 14:07 schreef RudyCarell het volgende:
Welke gangsters zijn er nog meer aan het werk?
quote:Op maandag 31 december 2007 14:08 schreef jpjedi het volgende:
5 sprongetjes..![]()
Gun dat meisje nou ook eens haar lolletje en denk eens niet alleen aan jezelf.![]()
Goed...das het niveau dus van vandaag?
Ik ben net langs me werk gereden, vond ik eigenlijk wel genoeg zoquote:Op maandag 31 december 2007 14:07 schreef RudyCarell het volgende:
Welke gangsters zijn er nog meer aan het werk?
quote:
Ben jij eigenlijk wel 100%?quote:Op maandag 31 december 2007 15:35 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
![]()
Heb nog een mooi verhaal waarom ik gisteravond niet met mijn PKM mijn vechtende BoF! maten kon ondersteunen..![]()
Rambo Baus werd namelijk opgeroepen voor een speciale specop missie. Intelligence had uit "betrouwbare bron" vernomen dat Osama Bin Laden zich in een grot schuil zou houden.
En daar werd ik dus op afgestuurd, in mijn ééntje mét mijn PKM en Support-tas om die grot te verkennen en een eventuele Terroristen Cel te belagen met mijn Unlimited Ammo.
Het was best wel een benauwde grot, klam.. vochtig, een zware missie.. Die grot was ook best groot! Kon ik gvd urenlang in mijn uppie die grot doorgronden, en dat met die loodzware PKM continu paraat heh.. ik geef het je te doen.
Uiteindelijk helemaal geen Osama of Terroristen Cel gevonden, toen heb ik maar wat in het rond geschoten met mijn PKM.. tja, moest toch wat spanning kwijt.
De De-Briefing was dan ook erg saai..., ben ik bij in slaap gevallen![]()
quote:Op maandag 31 december 2007 16:01 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ben jij eigenlijk wel 100%?![]()
Ga gewoon langs je maten wat pokeren tot 12 uur en dan tot een uur of 6 in de kroeg hangen. Neem een wijf mee naar huis en ga daar je varens maar eens insteken.
Oke dan aan je piel trekken tot 12 uur voor mijn part. Maar je gaat toch niet als volwassen kerel met je ouders thuis op de bank hangen op oudejaarsavond of op je kamertje lopen zuipen achter internet.quote:Op maandag 31 december 2007 16:18 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
![]()
Statistisch gezien zelfs +- 120%
![]()
En pokeren is jouw hobby, niet de mijne..
ik wil wel langs komenquote:Op maandag 31 december 2007 16:18 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
![]()
Statistisch gezien zelfs +- 120%
![]()
En pokeren is jouw hobby, niet de mijne..
Ach joh, ik ben gewoon uberhaupt al helemaal niet zo burgelijk.. Voor veel mensen niet te begrijpen, maar kerst of oudejaarsavond zegt mij dus gewoon helemaal totaal geen ene moer.. vind het alleen helemaal schitterend dat het straks om 12 uur net Falludjah isquote:Op maandag 31 december 2007 16:29 schreef jpjedi het volgende:
quote:Op maandag 31 december 2007 16:47 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Ach joh, ik ben gewoon uberhaupt al helemaal niet zo burgelijk.. Voor veel mensen niet te begrijpen, maar kerst of oudejaarsavond zegt mij dus gewoon helemaal totaal geen ene moer.. vind het alleen helemaal schitterend dat het straks om 12 uur net Falludjah is![]()
![]()
... eigenlijk dus ook zo'n gestoord iets
![]()
Maar dat ben ik! zoals je zegt, ieder zijn ding..![]()
Ik hou helemaal niet zo van kroegen en disco's enzo manWel van gezelligheid hoor
Maar meer een beetje selected gezelschap ofzo.. niet te druk iig.
Sterker nog zelfs.. ik kan serieus eerlijk gezegd niet wachten tot het woensdag is.. Dan begint het normale leven weer en kan ik naar me werk..
Maar vandaag heb ik het nog ff leuk en gezellig op mijn eigen manierEr komt ook vast nog wel het een en ander langs vanavond, wordt wat mij betreft gewoon een leuk avondje. Daar hoef ik niet perse een wijf voor naar huis te halen en al helemaal niet op oudejaarsavond.. een jaar heeft 365 dgn, neuken kan altijd
![]()
Rare mensen moeten er ook zijn, toch?Beterschap en een fijne jaarwisseling!
buuh!quote:Op maandag 31 december 2007 20:09 schreef jpjedi het volgende:
beste wensen allemaal!
Wij zijn reeds aangeland in 2008
quote:Op maandag 31 december 2007 20:09 schreef jpjedi het volgende:
beste wensen allemaal!
Goede actie van Pearl..quote:De transfer van Perez is opmerkelijk. De Deen leek bij Ajax de beoogde opvolger van Wesley Sneijder te zijn, maar de Amsterdamse club achtte de middenvelder een half jaar geleden niet geschikt voor die rol en liet hem naar PSV vertrekken. Nu, amper zes maanden later, is Perez ineens wél de man die Sneijder op moet volgen.
Had zojuist mijn ouders aan de lijn, Enorme mist waardoor de luchtvervuiling enorm zal zijn en men niets kan zien van het vuurwek..quote:Op maandag 31 december 2007 20:20 schreef ursel het volgende:
[..]
Patser...
![]()
Wij genieten nog even van het mooie 2007
HAPPY NEWYEAR JP & LIES!!!quote:Op maandag 31 december 2007 20:09 schreef jpjedi het volgende:
beste wensen allemaal!
Nog ergens in de buurt van hier??quote:Op maandag 31 december 2007 22:16 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
HAPPY NEWYEAR JP & LIES!!!![]()
ik ben in den haag, lijkt goddomme wel oorlog hier, de straat staat in de fik
ben bij de medemblistraat, een of andere volksbuurt,vol met kansoze gasten.. de rotonde staat in de fik, er is een busje agenten, over een uur komt de ME en de kenkerharde bommen vliegen je om de oren....quote:Op maandag 31 december 2007 22:44 schreef ursel het volgende:
[..]
Nog ergens in de buurt van hier??
Je kan altijd op de kamperfoeliestraat langs komen..
Och ja een paar lawinepijlen, betonstrijkertjes en nitraten om de tijd te doden, moet kunnen of nietquote:Op dinsdag 1 januari 2008 01:08 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ben bij de medemblistraat, een of andere volksbuurt,vol met kansoze gasten.. de rotonde staat in de fik, er is een busje agenten, over een uur komt de ME en de kenkerharde bommen vliegen je om de oren....
maar toch, HAPPY NEWYEAR BOF!!!![]()
oja, BoF 2008 Fipo
quote:The FIA officials left saying: "No Tedom to the dakar." They took them only as an example to make a threat to the others because the homologation of the whole Ginaf team is questionable, just like the one of Stacey who is using Sisu axles calling them MAN (in fact, all offroad axles for MAN are produced by Raba and Macik is using them, they look different)...
Then, Fabien Calvet arrived in Prague and tried to make things up, so he said: OK, you can go but never with a Tedom, make it a Liaz. So they said it was an easy hel, removing the Tedom logo. But he said no, the cab must come from a Liaz. So, thiz Liaz is no more Liaz than the tedom was a tedom. This solution is as stupid as it can be. Liaz trucks are dead, they quit in 2003 but if they put on a Liaz cab, they are suddenly allowed to go...
quote:Dusseldorf Parijs,Charles de Gaulle AF 1007 01/11/08 07:20 01/11/08 08:35
Parijs,Charles de Gaulle Bangalore, AF 192 01/11/08 11:00 02/11/08 00:35
Bangalore, ka Mumbai, mh 9W 484 23/11/08 21:30 23/11/08 23:05
Mumbai, mh Parijs,Charles de Gaulle AF 135 24/11/08 02:40 24/11/08 07:45
Parijs,Charles de Gaulle Dusseldorf AF 1606 24/11/08 09:45 24/11/08 11:00
TOP!quote:Op dinsdag 1 januari 2008 15:32 schreef IJsmuts het volgende:
JP, here I come..... heb net mn ticket naar bangalore geboekt en ook al betaald....
nou moet ff kijken, misschien vlieg ik ook wel van bangalore naar delhi en dan nepal.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 15:37 schreef jpjedi het volgende:
[..]
TOP!Waar vlieg je mee? KLM/AF
Moest ik nog een ticket checken dan vanuit Bangalore naar nepal en terug naar Bangalore?
heeft lies je die budget airline site voor India al gestuurd? Vliegen in India kost geen drol iig.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 15:40 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
nou moet ff kijken, misschien vlieg ik ook wel van bangalore naar delhi en dan nepal.
![]()
kijk ik moet vanuit jullie huis naar de mount everest, hoe maakt niet uit, als het maar onder de $500 blijft!
heen is wel direct naar BLR, terug kon alleen via mumbai.... en dit was idd een redelijk goedkoop ticket. beetje ticket vanuit NL , kost minimaal 1000 euro meer ... (wel rechtstreeks naar nepal dan)quote:Op dinsdag 1 januari 2008 15:37 schreef jpjedi het volgende:
[..]
TOP!Waar vlieg je mee? KLM/AF. Maar AF heeft directe verbinding BLR-CDG dus waarom via Mumbai? Was dat goedkoper ofzo?
Whehe.. en wat nou als je niet mag van je ouders..quote:Op dinsdag 1 januari 2008 15:42 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
heen is wel direct naar BLR, terug kon alleen via mumbai.... en dit was idd een redelijk goedkoop ticket. beetje ticket vanuit NL , kost minimaal 1000 euro meer ... (wel rechtstreeks naar nepal dan)
jep, link heb ik!
nou, even mn ouders vertellen dat ik op vakansie ga![]()
ik mag wel, maar niet in mn eentje..... en ik ga nu lekker toch in mn up!!quote:Op dinsdag 1 januari 2008 15:50 schreef ursel het volgende:
[..]
Whehe.. en wat nou als je niet mag van je ouders..![]()
Je had het ook persoonlijk mogen brengen..quote:Op dinsdag 1 januari 2008 16:16 schreef IJsmuts het volgende:
oja urs, jullie ook een happy & gezond 2008!! de sms centrale lag er de hele nacht uit dus ik kon geen lieve berichtjes terug sturen..
was dat echt zo?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 16:20 schreef ursel het volgende:
[..]
Je had het ook persoonlijk mogen brengen..
Je was toch om de hoek..
Wel 600 hele meters..quote:
ik kom al 4 jaar bij die vrienden, gister heb ik er vanaf afslag 11 maar 1,5uur over gedaan...., echt ik verdwaal altijd in die kutstad....quote:Op dinsdag 1 januari 2008 17:23 schreef ursel het volgende:
Je bent er al een keer geweest, dus je had het kunnen weten..
Maar is goed hoor.. ik vergeef het je..
Misschien heb ik je nog wel zien manouvreren bij dat vuurtje..![]()
ja dat heb ik nou ook en daarom de laatste keer uit frustratie een TT gekocht. Meestal vind ik mijn weg wel in de grote steden maar in Den-Haag ben ik altijd het spoor bijster na drie bordjes in een bepaalde richting. Lijkt België wel.. omleiding met alleen het eerste bordje.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 17:26 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ik kom al 4 jaar bij die vrienden, gister heb ik er vanaf afslag 11 maar 1,5uur over gedaan...., echt ik verdwaal altijd in die kutstad....
Whehe.. Ik kan je gerust stellen (of juist nietquote:Op dinsdag 1 januari 2008 17:40 schreef jpjedi het volgende:
[..]
ja dat heb ik nou ook en daarom de laatste keer uit frustratie een TT gekocht. Meestal vind ik mijn weg wel in de grote steden maar in Den-Haag ben ik altijd het spoor bijster na drie bordjes in een bepaalde richting. Lijkt België wel.. omleiding met alleen het eerste bordje.
Dat hadden wij dusquote:Op maandag 31 december 2007 20:28 schreef jpjedi het volgende:
Schijnt helemaal erg te zijn in het oosten van het land.
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 18:05 schreef jpjedi het volgende:
Ijsmuts!!kut, gekekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
is goed! neem ik wel van die enorme wc-rol bommen meequote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:49 schreef ursel het volgende:
Volgend jaar doen we gewoon een BoF oud en nieuw in DH..
Pascal is toch ook al om de hoek dan.. komt alles goed..
Ga ik wel weer ff shoppen in belgie en een paar dozen meenemen..quote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:59 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
is goed! neem ik wel van die enorme wc-rol bommen mee![]()
een slof of 4
Klinkt goed!quote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:49 schreef ursel het volgende:
Volgend jaar doen we gewoon een BoF oud en nieuw in DH..
Pascal is toch ook al om de hoek dan.. komt alles goed..
quote:
Wat hij zegtquote:
Zeker net zo als van de week met BF2??quote:Op dinsdag 1 januari 2008 22:38 schreef Sickert het volgende:
Ferrie weer in het land
vandeweek potje Live?
ook niet komen opdagenquote:Op dinsdag 1 januari 2008 22:47 schreef ursel het volgende:
[..]
Zeker net zo als van de week met BF2??
Slapen ruledquote:Op dinsdag 1 januari 2008 22:47 schreef ursel het volgende:
[..]
Zeker net zo als van de week met BF2??
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 23:10 schreef FJD het volgende:
Ik moet Forza nog te pakken krijgen maar dan schop ik je kont
nee Forza op de ps1quote:Op dinsdag 1 januari 2008 23:49 schreef dekkered het volgende:
op de xdoos forza 2?
zoja wil ik ook wel mee doen
Klopt maar ik heb ze op MP ook bij mij in de buurt gevondenquote:Op dinsdag 1 januari 2008 23:17 schreef Sickert het volgende:
zijn er 2 in het V&A topic die er vanaf willen
Dan heb je zeker alle assists aanstaan?quote:mn kont schoppen zal vast
dit is de eerste race game waar ik op de baan kan blijven
Forzaquote:Op dinsdag 1 januari 2008 23:10 schreef FJD het volgende:
Ik moet Forza nog te pakken krijgen maar dan schop ik je kont
Zal ik nu een grap over een Prius maken of heb je liever dat ik wacht tot vanavond?quote:
Zal ik de overige spellen die je hebt hier plaatsen?quote:Op woensdag 2 januari 2008 09:55 schreef FJD het volgende:
[..]
Zal ik nu een grap over een Prius maken of heb je liever dat ik wacht tot vanavond?
Ik heb zelf geen spellenquote:Op woensdag 2 januari 2008 10:01 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zal ik de overige spellen die je hebt hier plaatsen?
Mistigquote:Op woensdag 2 januari 2008 11:17 schreef staticdata het volgende:
hoe was je vakantie ?
Ferdi moet ook aan geld komenquote:Op woensdag 2 januari 2008 12:09 schreef ursel het volgende:
Ook wakker..![]()
Ga maar ff een boom aftuigen denk ik..
Misschien kan ik hem nog verpatsen aan die schooiers die hier lopen te zwerven..
Toch wel enigzins verbaast hierover. De top 3 heb ik ook nog nooit zoveel geld uit zien geven voor een speler. AZ dat als het ware net om de hoek komt kijken in de echte top, nu verloren laag staat zal dat wel eventjes doen. Denk wel dat ze hiermee de komende jaren echt prijzen moeten gaan pakken willen ze dit rendement wel terug verdienen..quote:Op woensdag 2 januari 2008 12:57 schreef Morpheus2002 het volgende:
\'Alves toch naar AZ\'
18 Miljoen! Teeeeeering
Die verbeek denkt gelijk dat nu die zoveel geld heeft die ook gelijk een extra speler in het veld mag zetten..quote:'Met de middenvelders die we nu hebben kunnen we prima het 4-4-2-systeem spelen', aldus trainer Gertjan Verbeek. 'Voor een 4-4-3-systeem hebben we echter geen echte middenvelder die in de kleine ruimte achter de diepe spits kan spelen.'
Nee ik denk dat hij dan Dirt aan het spelen isquote:Op woensdag 2 januari 2008 09:55 schreef FJD het volgende:
[..]
Zal ik nu een grap over een Prius maken of heb je liever dat ik wacht tot vanavond?
ze willen ook altijd dingen doen waar ik dan net slechter van wordtquote:Op woensdag 2 januari 2008 14:03 schreef FJD het volgende:
Tichelaar vindt dat studenten hun collegegeld en de studiebeurs terug moeten betalen om de kosten van de vergrijzing betaalbaar te houden.
Waar haalt zo'n vent het vandaan zegJe zou natuurlijk ook gewoon de AOW leeftijd omhoog kunnen gooien of de uitbetaling verlagen maar nee, gaten vullen met geld wat je van een andere groep af kunt pakken
Die taalcursus Nederlands komt inderdaad niet goed van de grond.quote:Op woensdag 2 januari 2008 14:14 schreef dekkered het volgende:
ze willen ook altijd dingen doen waar ik dan net slechter van wordt
Niet zeiken!quote:Op woensdag 2 januari 2008 14:20 schreef FJD het volgende:
[..]
Die taalcursus Nederlands komt inderdaad niet goed van de grond.
quote:Op woensdag 2 januari 2008 14:20 schreef FJD het volgende:
[..]
Die taalcursus Nederlands komt inderdaad niet goed van de grond.
Nee, jij merkt alleen maar de negatieve dingen op. Nederlanders zijn daar namelijk heel sterk in.quote:Op woensdag 2 januari 2008 14:14 schreef dekkered het volgende:
[..]
ze willen ook altijd dingen doen waar ik dan net slechter van wordt
Zoals het hoort.quote:Op woensdag 2 januari 2008 16:11 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Nu ga ik maar eens even wat boodschappen doen, aangezien ik weer eens niks* in huis heb
* uiteraard is er wel een hele sloot alcohol in huis.
Dat dient toch eerst door een vakkundige jurie getest te worden..quote:Op woensdag 2 januari 2008 17:19 schreef escape_nl het volgende:
Beste wensen allen voor dit nieuwe jaar.
Hier alvast een voorproefje, de rest volgt van de nieuwe bioscoop
[ afbeelding ]
Mooie TVquote:Op woensdag 2 januari 2008 17:19 schreef escape_nl het volgende:
Beste wensen allen voor dit nieuwe jaar.
Hier alvast een voorproefje, de rest volgt van de nieuwe bioscoop
[ afbeelding ]
reken wel transport mee natuurlijk. Hij valt wel vrij van invoerrechten trouwens. foutje dacht dat hij veel goedkoper was. Je betaalt ook je BTW nog natuurlijk plus wat invoerrechten. (4%)quote:Op woensdag 2 januari 2008 18:04 schreef Morpheus2002 het volgende:
Klik!
Weet iemand of ze in de VS andere aansluitingen voor stroom hebben? Anders is deze dock gewoon ¤ 80,- goedkoper dan in Nederland...
ja doe de aow omhoogquote:Op woensdag 2 januari 2008 14:03 schreef FJD het volgende:
Tichelaar vindt dat studenten hun collegegeld en de studiebeurs terug moeten betalen om de kosten van de vergrijzing betaalbaar te houden.
Waar haalt zo'n vent het vandaan zegJe zou natuurlijk ook gewoon de AOW leeftijd omhoog kunnen gooien of de uitbetaling verlagen maar nee, gaten vullen met geld wat je van een andere groep af kunt pakken
Wat te denken van al die prachtige winstgevende nieuwe spoorlijnen in de betuwe en door het groene hart naar het zuiden.quote:Op woensdag 2 januari 2008 19:01 schreef Sickert het volgende:
[..]
ja doe de aow omhoog
neem aan dat je bedoeld bij ''wijze van''
je kan beter je eigen geld in het land houden ipv al die geweldige vredes missies etc
of die achterlijke kunstwerken etc
Ik heb ook al rare onzin gehad met cheaptickets. het is dan ook alleen een huisadres bij Breda en verder niets. Ik gebruik ebookers of expedia.quote:Op woensdag 2 januari 2008 19:38 schreef IJsmuts het volgende:
@JP : ik heb mn ticket net gecancelled.....![]()
ik had geboekt via cheaptickets.nl en ze verlangen een mailtje met een scan van mn paspoort en voor/achterkant van mn cc..... dat doe ik dus niet![]()
ga nu rechtstreeks bij AF boeken. parijs - bangalore rechtstreeks. alleen kan je niet langer dan 10mnd van te voren boeken, dus ik moet nog even een maandje wachten
idd... mafkezen..quote:Op woensdag 2 januari 2008 19:43 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ik heb ook al rare onzin gehad met cheaptickets. het is dan ook alleen een huisadres bij Breda en verder niets. Ik gebruik ebookers of expedia.
Je zou wel gek zijn om beide kanten door te sturen.. dan kunnen ze gelijk wat leuks op internet bestellen op je naam zeg Idioten. Wat zeiden ze dat je weigerde?
ik las het pas net, dus nog niets gehoord... had reply dat ik dat dus echt niet ging doen en of ze wilde bevestigen dat mn reservering vervalt. nu gewoon lekker via AF. kost 50euro meer, maar wel rechtstreeks.quote:Geachte heer/mevrouw,
U hebt u via onze website www.cheaptickets.nl onderstaande reservering gemaakt.
Deze reservering hebt u met creditcard betaald
Voor een aantal bestemmingen vragen wij aanvullende informatie. De reden hiervoor is dat sommige bestemmingen een verhoogd risico hebben op fraude met creditcards.
De bestemming van uw reis valt in deze categorie.
In u en ons belang vragen wij van reizigers naar deze bestemming(en) een leesbare kopie van het paspoort van de kaarthouder.
Tevens vragen wij een leesbare kopie van de voor- en de achterzijde van de creditcard.
Deze gegevens kunt u faxen naar 0162 485051 of mailen naar info@CheapTickets.nl.
Vermeld u altijd duidelijk de naam van de reiziger en het reserveringsnummer.
Wanneer u problemen heeft om deze gegevens te verstrekken verzoeken wij u dit aan ons te laten weten en een andere betaalwijze met ons af te spreken. Voor alle duidelijkheid wijzen wij u erop dat zonder deze gegevens er geen ticket wordt afgegeven
Graag ontvangen wij de benodigde gegevens binnen 24 uur. Mochten wij deze niet tijdig ontvangen, komt uw reservering te vervallen.
Met vriendelijke groet,
CheapTickets.nl
Dat ze dat mogen vragen is eigenlijk al te gek. Er zijn genoeg mensen die het zo opsturen volgens mij.quote:Op woensdag 2 januari 2008 19:49 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
idd... mafkezen...dit was de email:
[..]
ik las het pas net, dus nog niets gehoord... had reply dat ik dat dus echt niet ging doen en of ze wilde bevestigen dat mn reservering vervalt. nu gewoon lekker via AF. kost 50euro meer, maar wel rechtstreeks.
Het is niet zo dat je niet van je ouders mag ofzo??quote:Op woensdag 2 januari 2008 19:38 schreef IJsmuts het volgende:
@JP : ik heb mn ticket net gecancelled.....![]()
ik had geboekt via cheaptickets.nl en ze verlangen een mailtje met een scan van mn paspoort en voor/achterkant van mn cc..... dat doe ik dus niet![]()
ga nu rechtstreeks bij AF boeken. parijs - bangalore rechtstreeks. alleen kan je niet langer dan 10mnd van te voren boeken, dus ik moet nog even een maandje wachten
tja...., ik snap het ook niet..., maar jammer voor ze, al zal ik ook niet gek opkijken als ze gewoon de reserveringskosten en "dossierkosten"alsnog chargen....quote:Op woensdag 2 januari 2008 19:59 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Dat ze dat mogen vragen is eigenlijk al te gek. Er zijn genoeg mensen die het zo opsturen volgens mij.![]()
Via AF is ook niet gek hoor. Direct stoel uitzoeken en direct bevestiging zonder wedervragen. Ik heb trouwens nog bij geen enkele boeking voor waar ook ter wereld deze vraag gekregen.De CC maatschappij staat borg voor beide partijen bij fraude dus snap het probleem niet zo.
Het is niet alsof je naar Kenia in je eentje gaatquote:Op woensdag 2 januari 2008 20:11 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
tja...., ik snap het ook niet..., maar jammer voor ze, al zal ik ook niet gek opkijken als ze gewoon de reserveringskosten en "dossierkosten"alsnog chargen....
en via AF is idd lang niet gek, ga ik lekker met de tgv een dagje van te voren naar parijs![]()
@ ursel > mn moeder vond het niet zo'n goed idee, maar hoopte wel dat ik heelhuids thuis zou komen
dr sterven onwijs veel hikers op die track door het niet goed acclimatiseren naar 5500mquote:Op woensdag 2 januari 2008 20:33 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Het is niet alsof je naar Kenia in je eentje gaat
das ¤ 7,50 graag zsm overmaken.quote:Op woensdag 2 januari 2008 21:10 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nog bedankt voor de nieuwjaarwens IJs
zoquote:Op woensdag 2 januari 2008 16:11 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Nee, jij merkt alleen maar de negatieve dingen op. Nederlanders zijn daar namelijk heel sterk in.
Als er 30 goeie dingen worden gedaan er wordt 1 ding fout gedaan, dan zien wij alleen maar die fout.
Maar goed...
Pokeren op een spelcomputer
Assassins Creed![]()
He Kogelvoerquote:Op donderdag 3 januari 2008 09:20 schreef diamondvoodoo het volgende:
Wat is nederland een irritant tyfusvolk
Ga dan weg...quote:Op donderdag 3 januari 2008 09:20 schreef diamondvoodoo het volgende:
werkt hij ook bij enecoquote:Op donderdag 3 januari 2008 09:25 schreef FJD het volgende:
[..]
He Kogelvoer
Goeiemoggel trouwens!
'Aanslag op Erasmusbrug voorkomen'
Je zou er bijna over na gaan denkenquote:Op donderdag 3 januari 2008 09:32 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ga dan weg...
Leuk he, klantenservicequote:Op donderdag 3 januari 2008 09:20 schreef diamondvoodoo het volgende:
Nou ik zeker niet. Ik ga in principe nooit weg uit Nederland.quote:Op donderdag 3 januari 2008 09:48 schreef FJD het volgende:
[..]
Je zou er bijna over na gaan denkenMaar goed, voorlopig kan ik het nog wel aanzien. Nu maar hopen dat Jan niet aan de macht komt...
Als het over drie jaar nog steeds slecht gaat met de economie dan moet je eens opletten hoe snel het volk denkt dat Jan de oplossing heeft...dan in een debat nog een paar keer schreeuwen dat de rijken alleen maar rijker worden en dat die het geld dus maar af moeten staan aan iedereen die het minder heeft et voila.quote:Op donderdag 3 januari 2008 09:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
Jan komt niet aan de macht, ik hoop op Rita
Mensen die hun muziek in de bus op 10000 hebben staan, mensen die langzaam voor je lopen als je haast heb etc!quote:
Mijn god, huilliequote:Op donderdag 3 januari 2008 11:02 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Mensen die hun muziek in de bus op 10000 hebben staan, mensen die langzaam voor je lopen als je haast heb etc!
Ow god, de enige persoon die nooit haast heeftquote:Op donderdag 3 januari 2008 11:04 schreef Morpheus2002 het volgende:
Mijn god, huillieZit je in je periode?
Dat moet ook wel met een....ach laat ook maar.quote:
Morguhh allemaalquote:Op donderdag 3 januari 2008 11:10 schreef FJD het volgende:
[..]
Dat moet ook wel met een....ach laat ook maar.
Die krengen zetten ze zo vaak in dat je je afvraagt wanneer er een strategische herorientatie plaats gaat vindenquote:
Die is ook nog nooit op de weblog geweest ofzo..quote:Op donderdag 3 januari 2008 11:32 schreef Viro het volgende:
[..]
Morguhh allemaal
zoek eens op youtube op : Jeff Dunham.
dan hoor je geniale grappen
-edit-
kut toetsenbord![]()
Idd hij is echt geniaalquote:Op donderdag 3 januari 2008 12:00 schreef ursel het volgende:
[..]
Die is ook nog nooit op de weblog geweest ofzo..
Heb thuis hele DVD van hem liggen... Geweldig hoe de vent dat doet..
Achmed the dead terrorist.. Met zijn kerst editie Jingle Bombs..
quote:Op donderdag 3 januari 2008 11:10 schreef FJD het volgende:
[..]
Dat moet ook wel met een....ach laat ook maar.
Sinds connexxion treinen heeft???quote:Op donderdag 3 januari 2008 11:29 schreef ursel het volgende:
[..]
Sinds wanneer heeft de NS ook bussen??
Maar waar ga je naartoe als je niet meer in Nederland wil wonen???quote:Op donderdag 3 januari 2008 10:31 schreef FJD het volgende:
[..]
Als het over drie jaar nog steeds slecht gaat met de economie dan moet je eens opletten hoe snel het volk denkt dat Jan de oplossing heeft...dan in een debat nog een paar keer schreeuwen dat de rijken alleen maar rijker worden en dat die het geld dus maar af moeten staan aan iedereen die het minder heeft et voila.
Ach ja, aan de andere kant ben ik dankzij Jan dan wel in 1 klap rijk geworden![]()
BravoBier, taart
De ex en haar agressieve tumor van een vriendje....
Die paints op pagina 2![]()
Leeft Bravo eigenlijk nog wel??quote:Op donderdag 3 januari 2008 14:31 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Maar waar ga je naartoe als je niet meer in Nederland wil wonen???
Wij hebben het zo slecht nog niet hoor.
PS. Gefeliciteerd bravo
Barbaar dat je bentquote:Op donderdag 3 januari 2008 13:49 schreef staticdata het volgende:
Zo genoeg humor, nu weer terug naar voetbal
Kloptquote:Op donderdag 3 januari 2008 14:31 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Maar waar ga je naartoe als je niet meer in Nederland wil wonen???
Wij hebben het zo slecht nog niet hoor.
Je weet wat ze deden met die vuile landverraders na WWII he...quote:Op donderdag 3 januari 2008 15:32 schreef FJD het volgende:
[..]
KloptHet is ook een lastige afweging. Als ik alleen was geweest dan had ik misschien de overstap naar de VS of Australie nog wel (tijdelijk) gewaagd. De VS uiteraard wel even na grondige bestudering van bv. de ziektekosten, de ongein die verzekeraars daar uithalen is echt schandalig
Australie is meer op gevoel en ook redelijk cliche. Echter, ik ben niet alleen dus de kans dat dat nog een keer gebeurt is "vrees" ik niet heel groot.
De meest reele optie zou dan Duitsland zijn, we willen toch in de toekomst richting een stad als Arnhem (stad en dichtbij heel veel groen) en als Jan z'n socialistische paradijs hier wil gaan stichten dan sluit ik niet uit dat we net over de grens hoppen en daar belasting gaan betalen. Sowieso zijn de huizen daar ook veel betaalbaarder dan in Nederland. Maar goed, voor zo'n stap zou ik nog wel stukken beter de voors en tegens af moeten wegen. Grote voor is natuurlijk de Autobahn
Als je het zou willen zou je zo een opmerking kunnen inkoppenquote:Op donderdag 3 januari 2008 15:32 schreef FJD het volgende:
[..]
KloptHet is ook een lastige afweging. Als ik alleen was geweest dan had ik misschien de overstap naar de VS of Australie nog wel (tijdelijk) gewaagd. De VS uiteraard wel even na grondige bestudering van bv. de ziektekosten, de ongein die verzekeraars daar uithalen is echt schandalig
Australie is meer op gevoel en ook redelijk cliche. Echter, ik ben niet alleen dus de kans dat dat nog een keer gebeurt is "vrees" ik niet heel groot.
De meest reele optie zou dan Duitsland zijn, we willen toch in de toekomst richting een stad als Arnhem (stad en dichtbij heel veel groen) en als Jan z'n socialistische paradijs hier wil gaan stichten dan sluit ik niet uit dat we net over de grens hoppen en daar belasting gaan betalen. Sowieso zijn de huizen daar ook veel betaalbaarder dan in Nederland. Maar goed, voor zo'n stap zou ik nog wel stukken beter de voors en tegens af moeten wegen. Grote voor is natuurlijk de Autobahn
Je weet ook wat ze met de bevolking in socialistische paradijzen deden hequote:Op donderdag 3 januari 2008 15:42 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Je weet wat ze deden met die vuile landverraders na WWII he...
Verhuizen naar Duitslandquote:Op donderdag 3 januari 2008 15:32 schreef FJD het volgende:
[..]
Waar kan ik heen?quote:Op donderdag 3 januari 2008 15:32 schreef FJD het volgende:
[..]
Joh dan neem ik toch gewoon een extra broodtrommeltje meequote:Op donderdag 3 januari 2008 15:57 schreef Keltie het volgende:
Verhuizen naar Duitsland(weet je hoe ver dat naar De Kuip is?)
Vol met apfelstrudel zeker?quote:Op donderdag 3 januari 2008 16:06 schreef FJD het volgende:
[..]
Joh dan neem ik toch gewoon een extra broodtrommeltje mee
Met boterhammetjes met kaas en een pakje Wickiquote:Op donderdag 3 januari 2008 16:10 schreef Keltie het volgende:
Vol met apfelstrudel zeker?
Je mag mijn feyenoord broodtrommel en feyenoord drink beker wel lenen hoor.. Kan je ook je bekertje melk meenemen.quote:Op donderdag 3 januari 2008 16:19 schreef FJD het volgende:
[..]
Met boterhammetjes met kaas en een pakje Wicki
Ga je niet mee dan? Neem ik wel een extra rietje meequote:Op donderdag 3 januari 2008 16:28 schreef ursel het volgende:
Je mag mijn feyenoord broodtrommel en feyenoord drink beker wel lenen hoor.. Kan je ook je bekertje melk meenemen.
quote:Op donderdag 3 januari 2008 16:33 schreef FJD het volgende:
[..]
Ga je niet mee dan? Neem ik wel een extra rietje mee
Hoppakee! en weer een van de grote mysteries des levens opgelost! Nou Jorrit, weten we dat ook weer![]()
En zo ontstond dus de polonaise..quote:Fruitvliegjes zijn uitgesproken heteroseksueel. Mannetjes maken vrouwtjes het hof in een vast ritueel dat uitmondt in een paringspoging. Mannetjes benaderen vrijwel nooit mannetjes. De eerste blootstelling aan alcoholdamp veranderde hieraan weinig, maar bij volgend alcoholgebruik nam de belangstelling voor het eigen geslacht sterk toe. Mannetjes die mannetjes beetpakten, werden ook zelf weer vastgepakt, zodat er uiteindelijk vele in lange rijen voortschuifelden.
Ik ben gestopt met drinkenquote:Op donderdag 3 januari 2008 16:33 schreef FJD het volgende:
[..]
Ga je niet mee dan? Neem ik wel een extra rietje mee
Hoppakee! en weer een van de grote mysteries des levens opgelost! Nou Jorrit, weten we dat ook weer![]()
Beide gebroeders feliciteren he jongens.het is een tweeling.quote:
Volgens ons forum is er maar eentje jarig..quote:Op donderdag 3 januari 2008 17:05 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Beide gebroeders feliciteren he jongens.het is een tweeling.
Ze zijn druk bezig met carnavalswagens bouwen en aan de vrouw dus dan wordt het gamen wat minder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |