ja zo een rubberen rand staat natuurlijk vol met stroomquote:Op donderdag 3 januari 2008 12:24 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
OMG ik heb dus ook een roltrapfobie. Ik vind die dingen echt zo eng, alleen het punt bij mij is dat ik de leuning niet durf aan te raken.Ik ben bang om stroom te krijgen, laatst heb ik voor het eerst sinds ik me weer kan herinneren de leuning aangeraakt en het ging gelukkig goed, maar dat was ook echt een grote stap voor mij.
![]()
Wat een onzin. Die lijken even sneller te gaan door de vorm.quote:Op donderdag 3 januari 2008 12:24 schreef GlowMouse het volgende:
Je kunt je ook niet goed vasthouden aan de leuningen omdat die soms sneller gaan
Nou ik heb het vroeger wel eens gehad hoor, trouwens pas voor ik het de vorige keer voor het eerst deed, had ik het nog een keer met wanten gedaan en dat ging ook goed. Maar in de zomer kan je natuurlijk niet met wanten aan komen.quote:Op donderdag 3 januari 2008 12:25 schreef rival het volgende:
[..]
ja zo een rubberen rand staat natuurlijk vol met stroom
De leuningen van een roltrap (naar boven) gaan wel degelijk sneller! Het verschil is minimaal, maar het verkleind de kans dat mensen achterovervallenquote:Op donderdag 3 januari 2008 12:26 schreef Ms.Poes het volgende:
[..]
Wat een onzin. Die lijken even sneller te gaan door de vorm.
quote:Op donderdag 3 januari 2008 12:30 schreef Bill_E het volgende:
ik vind ze ook eng.. en is vrijwel ommogelijk om ze te gebruiken als je in iedere hand een koffer hebt
goeie tip!quote:Op donderdag 3 januari 2008 12:30 schreef poepeneesje het volgende:
Misschien even oefenen op Schiphol ofzo met van die loopbanden?
-xxx-
Ik hou m'n moeder altijd vast maar zij vindt dat niet zo fijn.quote:Op donderdag 3 januari 2008 12:24 schreef Pure_Poison het volgende:
Hee dat heb ik ook wel een beetje! want vroeger zat ik een keer mn veter vast en ik kreeg mezelf niet los ik was helemaal in paniek enzo. maar tis niet zo erg dat ik er niet meer op durf hoor.. gewoon erop gaan met je vriendinnetje en haar goed vasthouden ofso
Nog nooit meegemaakt. Als je je hand gewoon op de leuning houdt, gaat je hand wel even verder naar voren, maar ik ben nog nooit uit elkaar gesleurd op een roltrap, mijn hand en lijf zijn altijd tegelijk boven.quote:Op donderdag 3 januari 2008 12:31 schreef Johan. het volgende:
[..]
De leuningen van een roltrap (naar boven) gaan wel degelijk sneller! Het verschil is minimaal, maar het verkleind de kans dat mensen achterovervallen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |