ja zo een rubberen rand staat natuurlijk vol met stroomquote:Op donderdag 3 januari 2008 12:24 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
OMG ik heb dus ook een roltrapfobie. Ik vind die dingen echt zo eng, alleen het punt bij mij is dat ik de leuning niet durf aan te raken.Ik ben bang om stroom te krijgen, laatst heb ik voor het eerst sinds ik me weer kan herinneren de leuning aangeraakt en het ging gelukkig goed, maar dat was ook echt een grote stap voor mij.
![]()
Wat een onzin. Die lijken even sneller te gaan door de vorm.quote:Op donderdag 3 januari 2008 12:24 schreef GlowMouse het volgende:
Je kunt je ook niet goed vasthouden aan de leuningen omdat die soms sneller gaan
Nou ik heb het vroeger wel eens gehad hoor, trouwens pas voor ik het de vorige keer voor het eerst deed, had ik het nog een keer met wanten gedaan en dat ging ook goed. Maar in de zomer kan je natuurlijk niet met wanten aan komen.quote:Op donderdag 3 januari 2008 12:25 schreef rival het volgende:
[..]
ja zo een rubberen rand staat natuurlijk vol met stroom
De leuningen van een roltrap (naar boven) gaan wel degelijk sneller! Het verschil is minimaal, maar het verkleind de kans dat mensen achterovervallenquote:Op donderdag 3 januari 2008 12:26 schreef Ms.Poes het volgende:
[..]
Wat een onzin. Die lijken even sneller te gaan door de vorm.
quote:Op donderdag 3 januari 2008 12:30 schreef Bill_E het volgende:
ik vind ze ook eng.. en is vrijwel ommogelijk om ze te gebruiken als je in iedere hand een koffer hebt
goeie tip!quote:Op donderdag 3 januari 2008 12:30 schreef poepeneesje het volgende:
Misschien even oefenen op Schiphol ofzo met van die loopbanden?
-xxx-
Ik hou m'n moeder altijd vast maar zij vindt dat niet zo fijn.quote:Op donderdag 3 januari 2008 12:24 schreef Pure_Poison het volgende:
Hee dat heb ik ook wel een beetje! want vroeger zat ik een keer mn veter vast en ik kreeg mezelf niet los ik was helemaal in paniek enzo. maar tis niet zo erg dat ik er niet meer op durf hoor.. gewoon erop gaan met je vriendinnetje en haar goed vasthouden ofso
Nog nooit meegemaakt. Als je je hand gewoon op de leuning houdt, gaat je hand wel even verder naar voren, maar ik ben nog nooit uit elkaar gesleurd op een roltrap, mijn hand en lijf zijn altijd tegelijk boven.quote:Op donderdag 3 januari 2008 12:31 schreef Johan. het volgende:
[..]
De leuningen van een roltrap (naar boven) gaan wel degelijk sneller! Het verschil is minimaal, maar het verkleind de kans dat mensen achterovervallen
Die loopbanden heb je volgens mij alleen als je al ingecheckt bent.quote:Op donderdag 3 januari 2008 12:30 schreef poepeneesje het volgende:
Misschien even oefenen op Schiphol ofzo met van die loopbanden?
-xxx-
Herkenbaar.quote:Op donderdag 3 januari 2008 12:15 schreef Bestlevel het volgende:
en het moment om mijn voet neer te zetten lijkt maar niet
te komen.
die gaan ook richting de parkeerplekken dus ook gratis oefenen mogelijkquote:Op donderdag 3 januari 2008 12:35 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Die loopbanden heb je volgens mij alleen als je al ingecheckt bent.
beetje dure oefening..
Retourtje Schiphol en daarna nog even vieren dat je van je fobie af bent in Amsterdamquote:Op donderdag 3 januari 2008 12:36 schreef rival het volgende:
[..]
die gaan ook richting de parkeerplekken dus ook gratis oefenen mogelijk
probeer eens met 2 koffers in je handenquote:Op donderdag 3 januari 2008 12:31 schreef rival het volgende:
[..]
je gaat op het vlakke gedeelte gewoon stil staan. dan ga je naar boven of beneden en zodra het weer vlak is onder je voeten dan loop je door!
jezus wat is er toch mis met jullie
Horizontale en van beneden naar boven is geen probleem!quote:Op donderdag 3 januari 2008 12:36 schreef rival het volgende:
[..]
die gaan ook richting de parkeerplekken dus ook gratis oefenen mogelijk
is er iets gebeurt?quote:Op donderdag 3 januari 2008 12:39 schreef Bestlevel het volgende:
Alleen boven naar beneden is een probleem
Niet iedere roltrap heeft er last van, maar ik heb het al een paar keer meegemaakt hoor. Het vervelende is dat je het niet direct doorhebt. wat vaker voorkomt is een leuning die met schokjes gaat.quote:Op donderdag 3 januari 2008 12:26 schreef Ms.Poes het volgende:
[..]
Wat een onzin. Die lijken even sneller te gaan door de vorm.
misschien als je iets anders aanraakt dan de leuning....quote:Op donderdag 3 januari 2008 12:42 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Poll: Hebben jullie wel eens stroom gehad aan een roltrap?Ja Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Hoeft toch niet per se? Ik heb het dus ook alleen van boven naar beneden. Zelfde als ik een trap af moet lopen met tassen ofzo in mijn handen, gewoon het gevoel van evenwicht verliezen. Op een roltrap heb ik dan het gevoel voorover te vallen.quote:Op donderdag 3 januari 2008 12:43 schreef rival het volgende:
[..]
is er iets gebeurt?
of zat je een keer te fantaseren wat er allemaal kon gebeuren en heb je jezelf bang gemaakt ofzo?
Aan de leuning bedoelde ik maar dat was te lang om in de vraag van de poll te zetten.quote:Op donderdag 3 januari 2008 12:45 schreef MouzurX het volgende:
Owwwwww stroom gehad AAN een roltrap .. jaaaaaa dat heb ik al zo vaak gehad
nee niet perse maar ik ben nieuwsgierig...quote:Op donderdag 3 januari 2008 12:46 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Hoeft toch niet per se? Ik heb het dus ook alleen van boven naar beneden. Zelfde als ik een trap af moet lopen met tassen ofzo in mijn handen, gewoon het gevoel van evenwicht verliezen. Op een roltrap heb ik dan het gevoel voorover te vallen.
owww ja nu snap ik hetquote:Op donderdag 3 januari 2008 12:47 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Aan de leuning bedoelde ik maar dat was te lang om in de vraag van de poll te zetten.
God die zijn echt doodengquote:Op donderdag 3 januari 2008 12:38 schreef Biancavia het volgende:
De roltrappen bij de Londense metro!![]()
Ik ben vroeger ook wel eens bang voor de roltrap geweest is helet tijd overgeweest niet echt meer last van gehad.quote:Op donderdag 3 januari 2008 12:47 schreef rival het volgende:
[..]
nee niet perse maar ik ben nieuwsgierig...
kijk mijn moeder is bang met autorijden, dat was ze vroeger niet, tot we ooit eens ondersteboven in een greppel terrecht kwamen..... dus dat is echt door iets gekomen...
jullie zijn gewoon van de 1 op de andere dag ineens bang geworden?
quote:Op donderdag 3 januari 2008 12:50 schreef Bestlevel het volgende:
[..]
Ik ben vroeger ook wel eens bang voor de roltrap geweest is helet tijd overgeweest niet echt meer last van gehad.
Sinds 2 weken is het ineens terug en het is echt heel vervelend en lullig.
Ik heb hetzelfde, wel een opluchting zeg dat ik niet de enige ben met een roltrapfobie.quote:Op donderdag 3 januari 2008 12:54 schreef Lumineus het volgende:
Ik krijg al klamme handjes bij het idee aan het moeten nemen van een roltrap. Dus ik neem gewoon altijd de lift. Ik durf alleen als ik me heel, heel, heel stevig aan iemand vastklamp.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |