quote:Dusseldorf Parijs,Charles de Gaulle AF 1007 01/11 07:20 08:35
Parijs,Charles de Gaulle Mumbai, mh AF 134 01/11 10:30 23:30
Mumbai, mh Bangalore, ka 9W 2411 02/11 03:00 05:20 (02/11)
Selecteer een terugvlucht
Bangalore, ka Parijs,Charles de Gaulle AF 191 25/11 02:25 08:25
Parijs,Charles de Gaulle Dusseldorf AF 1606 25/11 09:45 11:00
Je hebt je er toch wel geschoren toch.. Anders heb je er zometeen van die kale plekken als je je slipje uitdoet..quote:Op vrijdag 28 december 2007 13:12 schreef IJsmuts het volgende:
jaah! nu plakt mn slipje helemaal aan mn schaamstreek
ik heb daar nog niks om te scherenquote:Op vrijdag 28 december 2007 13:34 schreef ursel het volgende:
[..]
Je hebt je er toch wel geschoren toch.. Anders heb je er zometeen van die kale plekken als je je slipje uitdoet..
quote:Op vrijdag 28 december 2007 13:43 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ik heb daar nog niks meer om te scheren
Verander je het bandje toch ff..quote:Op vrijdag 28 december 2007 14:31 schreef diamondvoodoo het volgende:
Jezus, rete drukBelt heel nederland voor het einde van het jaar ofzo
Kuthola's
Ja "schenk ondertussen even wat te drinken in"quote:Op vrijdag 28 december 2007 14:36 schreef ursel het volgende:
[..]
Verander je het bandje toch ff..
"Alle medewerkers zijn momenteel aan het FOK!ken. Probeert u het over een half uurtje nogmaals."
Nee,quote:Op vrijdag 28 december 2007 14:42 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Ja "schenk ondertussen even wat te drinken in"
quote:Op vrijdag 28 december 2007 14:31 schreef diamondvoodoo het volgende:
Jezus, rete drukBelt heel nederland voor het einde van het jaar ofzo
Kuthola's
En dan vragen om die springende kat..quote:Op vrijdag 28 december 2007 15:04 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
![]()
srry!
![]()
Kon je geen vrij krijgen dan? Of is het een eigen keuze dat je tussen kerst en oud en nieuw gaat werken?
*Baus zal straks ook even bellen, met wat vreselijke kutvragen.. Welke stroom bijvoorbeeld het beste is voor je koelkast als ie volgetrapt zit met FristiEneco was het toch?
![]()
Gewoon lekker flauw tijd verneuken
quote:Op vrijdag 28 december 2007 15:04 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
![]()
srry!
![]()
Kon je geen vrij krijgen dan? Of is het een eigen keuze dat je tussen kerst en oud en nieuw gaat werken?
*Baus zal straks ook even bellen, met wat vreselijke kutvragen.. Welke stroom bijvoorbeeld het beste is voor je koelkast als ie volgetrapt zit met FristiEneco was het toch?
![]()
Gewoon lekker flauw tijd verneuken
quote:Op vrijdag 28 december 2007 15:22 schreef Mr_Baus het volgende:
"Eneco, goedemiddag"
-"Ja hallo, ken ik Diamond3d ff spreken?"
"Pardon?"
-"Of ik Diamond3d ff kan spreken?"
"euh.. met wie spreek ik, en wat bedoeld u?"
-"Ja, met Friesland, ik wil Diamond3d ff spreken, je weet wel.. die Fristi hoer!"
quote:Op vrijdag 28 december 2007 15:22 schreef Mr_Baus het volgende:
"Eneco, goedemiddag"
-"Ja hallo, ken ik Diamond3d ff spreken?"
"Pardon?"
-"Of ik Diamond3d ff kan spreken?"
"euh.. met wie spreek ik, en wat bedoeld u?"
-"Ja, met Friesland, ik wil Diamond3d ff spreken, je weet wel.. die Fristi hoer!"
dat ga niet passuhhquote:Op vrijdag 28 december 2007 15:30 schreef staticdata het volgende:
[..]
![]()
Hij zou hem zo als Sig kunnen gebruiken
Ik volg de link niet met Friesland??? Ivm passen??quote:Op vrijdag 28 december 2007 15:47 schreef staticdata het volgende:
hmmm ok.
Doe je wel friesland de groeten van me. Smsen mag ze zeker niet meer van je
hee slikker!quote:Op vrijdag 28 december 2007 15:54 schreef -chiel- het volgende:
Hee rukkers!
Hey kerel!, alles goed?quote:Op vrijdag 28 december 2007 15:54 schreef -chiel- het volgende:
Hee rukkers!
Beste wensen en have fun, gayboyquote:Op vrijdag 28 december 2007 16:21 schreef Stefan740 het volgende:
Chiel![]()
Ik ga de jaarwisseling in de alpen meemakenSnowboard is al ingepakt
![]()
Beste wensen homo's
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
het kwaad
vorig jaar naar toe geweest geweldige show
Narf!
Battlefield2quote:Op vrijdag 28 december 2007 20:55 schreef ursel het volgende:
Hey.. wanneer gaan we weer eens met z'n allen ouderwets knallen op een BF2 server??
eigenlijk wel weer eens zin in..
he wat is dat BF2 ?quote:Op vrijdag 28 december 2007 20:55 schreef ursel het volgende:
Hey.. wanneer gaan we weer eens met z'n allen ouderwets knallen op een BF2 server??
zondag? TS erbij?quote:Op vrijdag 28 december 2007 20:55 schreef ursel het volgende:
zondag hoe laat?quote:Op vrijdag 28 december 2007 21:46 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
zondag? TS erbij?
Ik ben er wel voor inZat er toevallig vanmiddag nog aan te denken... Weer ff lekker leuk met een groepie op TS, ouderwets doen enzo
Al sla je me dood dan weet ik het nog nietquote:Op vrijdag 28 december 2007 21:52 schreef dekkered het volgende:
[..]
zondag hoe laat?
(zal BF2 ff uit de oude doos halen en dan zondag proberen te installeren)wat is de nieuwste update? gelijk ook ff downloaden
count me inquote:Op vrijdag 28 december 2007 21:46 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
zondag? TS erbij?
Ik ben er wel voor inZat er toevallig vanmiddag nog aan te denken... Weer ff lekker leuk met een groepie op TS, ouderwets doen enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |