Zonder te morsenquote:Op vrijdag 28 december 2007 09:31 schreef MPG het volgende:
[..]
* MPG vangt de bak op en dankt OA hartelijk voor de lekkere koffie![]()
Ik moet ook nog veel doenquote:Op vrijdag 28 december 2007 09:31 schreef OA het volgende:
Ik moet nog zoveel doen vandaag....![]()
Kattenbakvulling halen, ....
Ah, dat was het wel weer...
quote:
Dan krijg jij croissantjes. Daar ben ik niet zo moeilijk inquote:Op vrijdag 28 december 2007 09:35 schreef BrandX het volgende:ik wil croissantjes bij mijn koffie, geen wafels...
Oh, enneh kia ora.
Kijk onder de laatste post...quote:Op vrijdag 28 december 2007 09:35 schreef BrandX het volgende:ik wil croissantjes bij mijn koffie, geen wafels...
Oh, enneh kia ora.
Ik wil het ook wel doenquote:Op vrijdag 28 december 2007 09:36 schreef OA het volgende:
[..]
Kijk onder de laatste post...
Daar staat de TT van dit topic, bij jou althans, en pas eea aan...
Met account Muckie zeker?!?quote:
quote:Op vrijdag 28 december 2007 09:39 schreef OA het volgende:
[..]
Met account Muckie zeker?!?![]()
Anders doe ik het wel.. eens in de zoveel tijd kan ik ook door slotjes posten, etc...
ik doe geen dingen die ik niet moet doen als mod, ik mot alleen iets als mod als het mot.quote:Op vrijdag 28 december 2007 09:36 schreef OA het volgende:
[..]
Kijk onder de laatste post...
Daar staat de TT van dit topic, bij jou althans, en pas eea aan...
quote:Op vrijdag 28 december 2007 09:41 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik doe geen dingen die ik niet moet doen als mod, ik mot alleen iets als mod als het mot.
dat dat voor alle aanwezig duidelijk mogen zijn, en degene die zich aangesproken zou kunnen voelen:![]()
Ik wist niet dat je boos werd...quote:Op vrijdag 28 december 2007 09:41 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik doe geen dingen die ik niet moet doen als mod, ik mot alleen iets als mod als het mot.
dat dat voor alle aanwezig duidelijk mogen zijn, en degene die zich aangesproken zou kunnen voelen:![]()
quote:Op vrijdag 28 december 2007 09:48 schreef BrandX het volgende:
[..]
ben niet boos op jou, maar teleurgesteld in iemand anders.
Zie ook mijn PI...quote:Op vrijdag 28 december 2007 09:48 schreef BrandX het volgende:
[..]
ben niet boos op jou, maar teleurgesteld in iemand anders.
Prima idee!quote:Op vrijdag 28 december 2007 09:51 schreef BrandX het volgende:Ik geloof dat de boodschap bij de bewuste persoon is aangekomen.
![]()
Ok, dan zand er over en laten we een bakkie doen!
quote:Op vrijdag 28 december 2007 09:50 schreef OA het volgende:
[..]
Zie ook mijn PI...![]()
Je bent aan het fotoshoppen geweest!!!![]()
lekkerquote:Op vrijdag 28 december 2007 09:51 schreef BrandX het volgende:Ik geloof dat de boodschap bij de bewuste persoon is aangekomen.
![]()
Ok, dan zand er over en laten we een bakkie doen!
quote:Op vrijdag 28 december 2007 09:51 schreef dndiek het volgende:
Ik moet mijn nieuwe OV nog ophalen alleen heb ik daar geen tijd voor zin in
Dan doe je het nietquote:Op vrijdag 28 december 2007 09:51 schreef dndiek het volgende:
Ik moet mijn nieuwe OV nog ophalen alleen heb ik daar geen tijd voor
quote:
Ik begin steeds meer het vermoeden te krijgen dat ie nog ergens in Chili ligt...quote:Op vrijdag 28 december 2007 09:53 schreef OA het volgende:
Ik ben de oplader voor de batterijen van m'n fototoestel kwijt...
quote:Op vrijdag 28 december 2007 10:08 schreef OA het volgende:
[..]
Ik begin steeds meer het vermoeden te krijgen dat ie nog ergens in Chili ligt...
quote:Op vrijdag 28 december 2007 10:10 schreef BrandX het volgende:
[..]
dat is een probleem, dat haal je niet zomaar op!
oh en een nieuwe kopen is goedkoper ook
Klopt...quote:Op vrijdag 28 december 2007 10:10 schreef BrandX het volgende:
[..]
dat is een probleem, dat haal je niet zomaar op!
oh en een nieuwe kopen is goedkoper ook
quote:Op vrijdag 28 december 2007 10:16 schreef OA het volgende:
[..]
Klopt...
Maar... toch gevonden ineens!!![]()
Wij hebben in de la van het dressoir een postbakje staan, met aan de voorkant zo'n opstaand randje... en daar lag het onder verstopt...![]()
Tot nu toe had alleen mijn vriendin nog maar gezocht... dus hoezo "mannen kunnen niet zoeken!" ?
Ik zou maar wat graag terug gaan!quote:Op vrijdag 28 december 2007 10:16 schreef BrandX het volgende:
[..]
hoewel ophalen in chili natuurlijk wel leuker is
quote:Op vrijdag 28 december 2007 10:17 schreef BrandX het volgende:
[..]
![]()
![]()
De uitzondering die de regel bevestigd!
Ik snap je punt niet!quote:Op vrijdag 28 december 2007 10:20 schreef Pheno het volgende:
.
2 weken New Yorkquote:Op vrijdag 28 december 2007 10:21 schreef OA het volgende:
Zijn er trouwens al KSC'ers met serieuze vakantieplannen voor 2008??
Ik ga naar de vakantiebeurs omdat ik te veel plannen heb. Kanshebbers genoegquote:Op vrijdag 28 december 2007 10:21 schreef OA het volgende:
3 maanden of 1,5 maanden molveno, dolomieten, Italiequote:Op vrijdag 28 december 2007 10:21 schreef OA het volgende:
en jijzelf?quote:Op vrijdag 28 december 2007 10:21 schreef OA het volgende:
Lekker in de zomerquote:Op vrijdag 28 december 2007 10:29 schreef BrandX het volgende:
[..]
En als het blijft gaan zoals het gaat kerst en oud en nieuw in NZ
Jij liever dan ik, maar niettemin veel plezier !quote:
Ah, ja, moet nog even kaartjes bestellen!quote:Op vrijdag 28 december 2007 10:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ga naar de vakantiebeurs omdat ik te veel plannen heb. Kanshebbers genoeg
Niet slecht!quote:Op vrijdag 28 december 2007 10:29 schreef BrandX het volgende:
[..]
3 maanden of 1,5 maanden molveno, dolomieten, Italie
En als het blijft gaan zoals het gaat kerst en oud en nieuw in NZ
Voorjaar: ws 2 weken Italiequote:
bij mijn huidige werkgever 27 + 2 ouwelullendagen (quote:Op vrijdag 28 december 2007 10:37 schreef OA het volgende:
[..]
Jij liever dan ik, maar niettemin veel plezier !![]()
[..]
Ah, ja, moet nog even kaartjes bestellen!![]()
[..]
Niet slecht!![]()
Vrij veel vakantiedagen heb jij trouwens...![]()
[..]
Voorjaar: ws 2 weken Italie![]()
Najaar: ook 2 weken. Bestemming nnb
Ohh.. Tijd zat dus.quote:Op vrijdag 28 december 2007 10:38 schreef Pheno het volgende:
Ik heb nog 18 dagen, daar komen er weer een stuk of 26 bij. Geloof ik
Waarom ga je weg?quote:Op vrijdag 28 december 2007 10:40 schreef BrandX het volgende:
[..]
bij mijn huidige werkgever 27 + 2 ouwelullendagen () + 12 ATV
Maar volgend jaar ga ik dus sabbatical nemen, direct volgend op het ontslag wat ik bij mijn huidige wg dan heb in gediend.
Ik heb er nog 6 en daar komen 27 dagen bij.quote:Op vrijdag 28 december 2007 10:38 schreef Pheno het volgende:
Ik heb nog 18 dagen, daar komen er weer een stuk of 26 bij. Geloof ik
quote:Op vrijdag 28 december 2007 11:21 schreef Pheno het volgende:
Ik ben wat aan het kloten met software, door windos zijn kuttools kan ik niet achterhalen wat er mis is
What's newquote:Op vrijdag 28 december 2007 11:21 schreef Pheno het volgende:
Ik ben wat aan het kloten met software, door windos zijn kuttools kan ik niet achterhalen wat er mis is
geen uitdaging meer. Ik weet letterlijk te veel voor het bedrijf. Is overigens in gezamelijk overleg.quote:
so what else is newquote:Op vrijdag 28 december 2007 11:21 schreef Pheno het volgende:
6 januari werk ik er 8 jaar. Dit is mijn derde functie in het bedrijf.quote:Op vrijdag 28 december 2007 13:03 schreef Sjowhan het volgende:
Toch wel leuk, die WG. Hoelang heb je er in totaal gewerkt?
Pfieuwquote:Op vrijdag 28 december 2007 13:05 schreef BrandX het volgende:
[..]
6 januari werk ik er 8 jaar. Dit is mijn derde functie in het bedrijf.
nee,ik ben vanwege een dubbele hernia uit de paarden gestapt, en als complete kantoornewb daar binnen gewandeld.quote:Op vrijdag 28 december 2007 13:21 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Pfieuw.
Dat betekend dat je tijdens je studie oid er ook werkte? (alsin: bijbaan)
Zo ingewikkeld?quote:Op vrijdag 28 december 2007 13:25 schreef Pheno het volgende:
Zo, buurvrouw belt aan, voor mijn l33t internetplusbelleninstallatieskills. Na een uur aan de gang
Ph de buurtinternetpimperquote:Op vrijdag 28 december 2007 13:25 schreef Pheno het volgende:
Zo, buurvrouw belt aan, voor mijn l33t internetplusbelleninstallatieskills. Na een uur aan de gang
ik hou die skills gelukkig goed verborgen voor mijn omgevingquote:Op vrijdag 28 december 2007 13:25 schreef Pheno het volgende:
Wel als de instellingen in de modem crappy zijnquote:
ah vandaar dequote:Op vrijdag 28 december 2007 13:59 schreef Frutsel het volgende:
[..]
jawel, met zes man, twee auto's
beetje veul vuurwerk gekocht samen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |