Ja joh, van Big Brotherquote:Op vrijdag 28 december 2007 01:18 schreef agter het volgende:
kelly is een omgebouwde?
Ja, de vriendin van Andries (uit BB)quote:Op vrijdag 28 december 2007 01:18 schreef agter het volgende:
kelly is een omgebouwde?
Ze heeft haar haarkleur ook verandertquote:Op vrijdag 28 december 2007 01:20 schreef agter het volgende:
[..]
okay, wist niet dat het DIE KELLY was...hihi!
Denk je ?quote:Op vrijdag 28 december 2007 01:23 schreef riri het volgende:
Kelly is al ver heen...
Cameramannen trekken vele aandachtsgeile wijven aan...quote:Op vrijdag 28 december 2007 01:25 schreef agter het volgende:
jaap heeft veel vrouwen om zich heen, valt me op.
Denk ik ook, maar bij haar is het verschil tussen dom zijn en dronken zijn moeilijk te ontdekkenquote:Op vrijdag 28 december 2007 01:23 schreef riri het volgende:
Kelly is al ver heen...
quote:Op vrijdag 28 december 2007 01:25 schreef agter het volgende:
jaap heeft veel vrouwen om zich heen, valt me op.
quote:Op vrijdag 28 december 2007 01:30 schreef Kaleddis het volgende:
Is toch geen tijdstip om zo'n feest te beeindigen
Kelly zei eerder dat hij/zij/het vanavond nog terug moest. Morgen een opdracht om in A'dam-Oost vuurwerk te verkopen.quote:Op vrijdag 28 december 2007 01:28 schreef riri het volgende:
haha...blijven we met Kelly opgescheept...ze blijft misschien slapen bij Jaap
gaan ze morgenvroeg een ontbijt maken met rattengif voor de andere bewoners is Kelly d'r voorstel
Z`n webcam-carriere loopt niet lekker?quote:Op vrijdag 28 december 2007 01:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Kelly zei eerder dat hij/zij/het vanavond nog terug moest. Morgen een opdracht om in A'dam-Oost vuurwerk te verkopen.
Ik heb echt vieze vette trekquote:Op vrijdag 28 december 2007 01:32 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ik heb net de laatste hap binnen...
Lekker, bitterballenquote:
Ik dacht hetzelfdequote:Op vrijdag 28 december 2007 01:33 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Z`n webcam-carriere loopt niet lekker?
jaap heeft droog geneukt met kelly van BBquote:Op vrijdag 28 december 2007 01:38 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Nog iets spetterends gebeurt vanavond??
Heb ik iets gemist???
Jaap, Huub, Mickey (en Lieke een beetje) hebben TV gemaakt.quote:Op vrijdag 28 december 2007 01:38 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Heb ik iets gemist???
Ik ben blij dat jij het geloofdquote:Op vrijdag 28 december 2007 01:40 schreef riri het volgende:
hij is wel lief met Lieke hoor...houdt haar heel veel en beschermend vast
Die heeft al met Dimitri achter afgesproken.quote:Op vrijdag 28 december 2007 01:39 schreef Carlaa het volgende:
ik hoop dat Quinten mag blijven slapen
Ja, dat stuk heb ik net meegekregen.quote:Op vrijdag 28 december 2007 01:38 schreef patist het volgende:
[..]
jaap heeft droog geneukt met kelly van BB
Ik hoop dat quiten EN Dimitri blijven slapen.. beiden bij Liekequote:Op vrijdag 28 december 2007 01:40 schreef noekje het volgende:
[..]
Die heeft al met Dimitri achter afgesproken.
Mikey moet water drinken van Brian.
NIet veelquote:Op vrijdag 28 december 2007 01:38 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Heb ik iets gemist???
![]()
We hebben ook momenten gezien dat Quentin zich duidelijk verveelde bij Lieke. Denk dat het voornamelijk afhangt of er wel/geen camera in de buurt was hoe ze zich gedroegen...quote:Op vrijdag 28 december 2007 01:40 schreef riri het volgende:
hij is wel lief met Lieke hoor...houdt haar heel veel en beschermend vast
Hij "laaft een dorstige"quote:Op vrijdag 28 december 2007 01:41 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian bewaterd Mikey ........
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waarom nou weerquote:Op vrijdag 28 december 2007 01:44 schreef noekje het volgende:
Selene jankt weer.
Heb het begin van het feest meegekregen en vermoedde toen al, dat het niet veel spectakel zou geven deze avond.quote:Op vrijdag 28 december 2007 01:40 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Jaap, Huub, Mickey (en Lieke een beetje) hebben TV gemaakt.
Brian en Amanda hebben weer niets gedaan.
Dat is een korte opsomming van de avond...
Ik zat er net naar te kijken. Hoe dan ?quote:Op vrijdag 28 december 2007 01:46 schreef patist het volgende:
kijk dan zo'n tyfuszooi op die vloer!!!!:O:O
Dit keer zal de reden wel zijn dat de cameramannen elk ordinair wijf in dat huis aandacht geven, maar haar negerenquote:
Waarom ? Ik zie iemand die de avond van z'n leven heeft gehad en nu lekker lazarus in bed ligt ...quote:Op vrijdag 28 december 2007 01:48 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Echt 'n zielig hoopje
[ afbeelding ]
Volgens mij heeft hij het als enige toch voor elkaarquote:Op vrijdag 28 december 2007 01:48 schreef Kaleddis het volgende:
Die dames van Huub blijven toch wel slapen ?
Want??quote:Op vrijdag 28 december 2007 01:44 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Brian kijkt dus duidelijk geen Mythbusters or Brainiac
quote:Op vrijdag 28 december 2007 01:47 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Dit keer zal de reden wel zijn dat de cameramannen elk ordinair wijf in dat huis aandacht geven, maar haar negeren
Miky ligt te dromen van zwembaden vol geile chicksquote:Op vrijdag 28 december 2007 01:48 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Echt 'n zielig hoopje
[ afbeelding ]
2 dames volgens mijquote:Op vrijdag 28 december 2007 01:49 schreef tipsch het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij het als enige toch voor elkaar
heerlijk!!! dit maakt hij nooit meer meequote:Op vrijdag 28 december 2007 01:48 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Echt 'n zielig hoopje
[ afbeelding ]
Ik hoop voor Palma dat ze niet teveel gedronken heeftquote:Op vrijdag 28 december 2007 01:48 schreef Sebi het volgende:
werk aan de winkel voor Palma:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zeker een topavond gehad ..... Je krijgt Mikey nooit meer terug in z'n bootje ....... Z'n leven is verpest.quote:Op vrijdag 28 december 2007 01:50 schreef Py het volgende:
[..]
Miky ligt te dromen van zwembaden vol geile chicks![]()
Die heeft een topavond gehad. En wij met hem
Toch wel. Ze zeggen dat ze naar zijn bed gaanquote:Op vrijdag 28 december 2007 01:52 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik hoor ze net toch zeggen dat het waarschijnlijk niet zo is dat ze blijven slapen. ach
Niet op het moment dat je nog dronken bent, dan is het eigenlijk al te laat. Beste remedie was een bodempje leggen en rustig drinken en niet gieten (zoals Huub altijd doet). Maar een kater zal je altijd blijven houden, er zijn geen supermiddeltjes om dat tegen te gaan.quote:Op vrijdag 28 december 2007 01:49 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Want??
Vertel? Water drinken was toch goed als je te veel gezopen hebt??
Ik weet wel een goede. Heb ik lang geleden gehoord en pas 'm altijd toe.quote:Op vrijdag 28 december 2007 01:53 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Niet op het moment dat je nog dronken bent, dan is het eigenlijk al te laat. Beste remedie was een bodempje leggen en rustig drinken en niet gieten (zoals Huub altijd doet). Maar een kater zal je altijd blijven houden, er zijn geen supermiddeltjes om dat tegen te gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |