Ik las dat hij 12 jaar van de drank is, en een half jaar van de harddrugs.quote:Op vrijdag 28 december 2007 01:00 schreef noekje het volgende:
[..]
Heeft hij vanavond echt pas voor het eerst weer gedronken?
Dat dacht ik dus ook.quote:Op vrijdag 28 december 2007 01:01 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Nee hoor, heb hem van de week ook al het een en ander in zien schenken.
LOLquote:Op vrijdag 28 december 2007 00:59 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Was dat niet Bisana?![]()
Die Huub weet van gekkigheid niet meer achter welke chick hij aan moet.
quote:Op vrijdag 28 december 2007 00:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Trieste beelden, alcoholist die jaren droogstaat, zo lam als een balletje, broek op de enkels...
Ja.quote:Op vrijdag 28 december 2007 01:00 schreef AutumnTears het volgende:
[..]
hij doet me ergens aan iggy pop denken
Goh, ik ook. Ik begin 'm ondertussen al aardig te voelenquote:Op vrijdag 28 december 2007 01:02 schreef Soho het volgende:
Ik vind het wel een gaaf feest.! Zit al de hle avond met ze mee te driken en goeie muziek ook!
Same here, vermaak me primaquote:Op vrijdag 28 december 2007 01:02 schreef Soho het volgende:
Ik vind het wel een gaaf feest.! Zit al de hle avond met ze mee te driken en goeie muziek ook!
Slapies doen.quote:Op vrijdag 28 december 2007 01:01 schreef tipsch het volgende:
[..]
Heb je het nu over Lesbasca? Waar is dat bloempje eigenlijk?
Wodka lime hier, slaat ondertussen lekker in, mja, is nieuwjaarsnacht hequote:Op vrijdag 28 december 2007 01:04 schreef Frasier het volgende:
[..]
Goh, ik ook. Ik begin 'm ondertussen al aardig te voelen
quote:Op vrijdag 28 december 2007 01:02 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Een man van de beveiliging, kale met rode oortjes, blijft de hele tijd op 1-2 meter van Huub. Ze houden hem in de gaten
camerageilheid van die meiden....quote:Op vrijdag 28 december 2007 00:41 schreef noekje het volgende:
[..]
Neuh, ben wel verbaasd dat ze écht allemaal zo all over Huub zijn. Zo'n Gods gift is het nou ook weer niet. Brian heeft nergens last van.
Ik zag net wel een cap van een zoenende Jaap in de COS voorbij komen. Zou Jaap vanacht nog van bil gaan?quote:Op vrijdag 28 december 2007 01:05 schreef webextreme.nl het volgende:
Jaap druft niet te zoenen???
Ik teken voor zo'n nieuwjaarsfeestquote:Op vrijdag 28 december 2007 01:05 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Wodka lime hier, slaat ondertussen lekker in, mja, is nieuwjaarsnacht he
Waarschijnlijk geluids-overlast vergunning, die om 01:00 aflooptquote:Op vrijdag 28 december 2007 01:08 schreef Disana het volgende:
Ze kappen ermee omdat ze niet voluit kunnen draaien. Kan binnen toch prima? Ze zullen bedoelen dat ze genoeg beelden hebben zeker om de kijkers voor de gek te houden.
quote:Op vrijdag 28 december 2007 01:09 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik teken voor zo'n nieuwjaarsfeest
Gebeurt mij nou ook altijd. Als ik een camera zie ren ik hard weg, ik word ineens heel schuw...quote:Op vrijdag 28 december 2007 01:06 schreef riri het volgende:
[..]
camerageilheid van die meiden....
sommige mensen veranderen op slag als er een camera op ze gericht is.....verandert hun hele persoonlijkheid
Maakt mij verder niks uit, als ik met ene Disana spreek en zegt de Disana van Fok en DGK te zijn dan mag ik aannemen dat dit de Disana is toch?quote:Op vrijdag 28 december 2007 00:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Oh Disana's lesbische kloon, dat is een beruchte Fokker.
Hier nog 1quote:Op vrijdag 28 december 2007 01:09 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik teken voor zo'n nieuwjaarsfeest
Er gebeurt toch geen reet, iedereen heeft het naar z'n zin en ze zijn allemaal lekker aan het feesten. De muziek is toch goed!quote:Op vrijdag 28 december 2007 01:10 schreef Disana het volgende:
Nog nooit zo'n klooiavond qua geluid meegemaakt.
Ik hoop het ookquote:Op vrijdag 28 december 2007 01:12 schreef Peter6000 het volgende:
Ik zie zeer duidelijk een onzeker, gekwetst kind, in Mickey.
Ik hoop maar dat hij straks tegen zichzelf in bescherming genomen wordt.
Huh huhquote:Op vrijdag 28 december 2007 01:12 schreef Desii het volgende:
Oke als deze cos vol is ga ik echt pitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |