met wie dan en waarom was/is ze boos?quote:Op vrijdag 28 december 2007 00:39 schreef riri het volgende:
Selene zat weer ruzie met iemand te schoppen...het is en blijft altijd hetzelfde bij haar
Neuh, ben wel verbaasd dat ze écht allemaal zo all over Huub zijn. Zo'n Gods gift is het nou ook weer niet. Brian heeft nergens last van.quote:Op vrijdag 28 december 2007 00:37 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik wil niet heel vervelend zijn maar jij komt op mij ook wat seksueel gefrustreerd over.
ik niet... maar lig wel in een deuk om het zooitje ongeregeld in kooiquote:Op vrijdag 28 december 2007 00:37 schreef noucky het volgende:
Wie wordt hier geil van ?
Het heeft er veel van weg. Bij het vorige bezoek was hij ook al niet zo enthousiast over Liekequote:Op vrijdag 28 december 2007 00:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, of whatever, er is gewoon teveel wijvenbeeldmateriaal![]()
Volgens mij vindt die Quinten Lieke helemaal niet leuk en doet ie het alleen maar op aanwijzing van achter.
Dit is de opname voor TV (alsof de tv kijkers om 12 uur naar DGK gaan kijken terwijl de concurrentie van oa de ouwejaars conferentie moordend zal zijn). Met ouwejaar is het echte feestje, net als vorig jaar...quote:Op vrijdag 28 december 2007 00:39 schreef BuffyJan het volgende:
Lieve Fokkies, ik vroeg t al in de vorige COS maar t was toch de bedoeling dat er ook familieleden/vrienden zouden komen met het O&N feest? Of is dat pas op 31 december
Je bent wel vervelendquote:Op vrijdag 28 december 2007 00:37 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik wil niet heel vervelend zijn maar jij komt op mij ook wat seksueel gefrustreerd over.
Nee, mja, Huub is single en hij is de popi-jopi.quote:Op vrijdag 28 december 2007 00:41 schreef noekje het volgende:
[..]
Neuh, ben wel verbaasd dat ze écht allemaal zo all over Huub zijn. Zo'n Gods gift is het nou ook weer niet. Brian heeft nergens last van.
met wie: de eerste persoon die binnen een straal van 1 meter bij haar kwamquote:Op vrijdag 28 december 2007 00:41 schreef BuffyJan het volgende:
met wie dan en waarom was/is ze boos?
Ik dacht dat je op vrouwen viel, maar dat wil niet zeggen dat je een man niet qua uiterlijk mooi mag vinden.quote:
Ah ok! Thanxquote:Op vrijdag 28 december 2007 00:42 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Dit is de opname voor TV (alsof de tv kijkers om 12 uur naar DGK gaan kijken terwijl de concurrentie van oa de ouwejaars conferentie moordend zal zijn). Met ouwejaar is het echte feestje, net als vorig jaar...
Welneequote:Op vrijdag 28 december 2007 00:42 schreef riri het volgende:
Lieke en Quinten dansen lekker samen....die hebben wel aantrekkingskracht met elkaar
Er is een hoop te zien voor de verkering hoorquote:Op vrijdag 28 december 2007 00:43 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Ah ok! Thanx![]()
gaat verkering lief aankijken of ze toch niet de streams aan mag slingeren
Ja wij vrouwen komen er maar weer bekaaid van af. Zelfs s'nachts als je loopt te zappen op tv dan vliegen de tieten je om de oren.quote:Op vrijdag 28 december 2007 00:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Wijven, wijven, en nog eens wijven. Wat heb ik daaraan?
Brian heeft zijn moeder uitgenodigd voor Oud&Nieuw,quote:Op vrijdag 28 december 2007 00:39 schreef BuffyJan het volgende:
maar t was toch de bedoeling dat er ook familieleden/vrienden
zouden komen met het O&N feest? Of is dat pas op 31 december
Brain stelt zich niet zo op en Huub wel. Meer dan een paar "golddiggers" zijn 't ook niet. Gewoon een paar geile meiden die op TV willen en Huub daarvoor gebruiken.quote:Op vrijdag 28 december 2007 00:41 schreef noekje het volgende:
[..]
Neuh, ben wel verbaasd dat ze écht allemaal zo all over Huub zijn. Zo'n Gods gift is het nou ook weer niet. Brian heeft nergens last van.
Jaloers ??quote:Op vrijdag 28 december 2007 00:42 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Het heeft er veel van weg. Bij het vorige bezoek was hij ook al niet zo enthousiast over Lieke
Make that threequote:Op vrijdag 28 december 2007 00:45 schreef Kaleddis het volgende:
Kijk Japie weer met twee andere vrouwen in de weer
Huh? Kan me niet herinneren dat ik ooit ergens de indruk heb gewekt lesbisch te zijnquote:Op vrijdag 28 december 2007 00:43 schreef noucky het volgende:
[..]
Ik dacht dat je op vrouwen viel, maar dat wil niet zeggen dat je een man niet qua uiterlijk mooi mag vinden.
Ik heb t lief gevraagd en jouw post laten lezen en nu mag tquote:Op vrijdag 28 december 2007 00:44 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Er is een hoop te zien voor de verkering hoor(* helpt ff mee)
quote:
Ik neem aan dat iedereen 1 persoon mag uitnodigen?quote:Op vrijdag 28 december 2007 00:44 schreef tuinfluiter het volgende:
Brian heeft zijn moeder uitgenodigd voor Oud&Nieuw,
Thanxquote:Op vrijdag 28 december 2007 00:44 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Brian heeft zijn moeder uitgenodigd voor Oud&Nieuw,
om met haar het nieuwe jaar in te gaan.
het was de vraag of dit vandaag de TV-Oud&Nieuw zou zijn of 31 december.
Ze is er niet, dus 31 december, van de anderen weet ik het niet.
Maar vanavond is het andersquote:Op vrijdag 28 december 2007 00:46 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Ik heb t lief gevraagd en jouw post laten lezen en nu mag t![]()
mn lief heeft een godsgruwelijke hekel aan DGK, ik kan t m ergens niet kwalijk nemen
Nou, ik heb overigens liever niet dat je een man qua uiterlijk mooi vindt. Als schijnt dat wel te mogen.quote:Op vrijdag 28 december 2007 00:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Huh? Kan me niet herinneren dat ik ooit ergens de indruk heb gewekt lesbisch te zijn
Klopt. Omdat het begin wel erg lekker klinkt.quote:Op vrijdag 28 december 2007 00:47 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
![]()
Het is echt grappig, altijd als je uit gaat is dat het nummer waarop iedereen het meest uit z'n dak gaat
Heb je ook niet, mi dan.quote:Op vrijdag 28 december 2007 00:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Huh? Kan me niet herinneren dat ik ooit ergens de indruk heb gewekt lesbisch te zijn
Lieke blijkt toch een hoer te zijn...quote:Op vrijdag 28 december 2007 00:47 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Maar vanavond is het andersHet is een hoerenfeest
Dan heeft blijkbaar een kloon van jou met dezelfde naam met mij gesproken die ook op fok zat.quote:Op vrijdag 28 december 2007 00:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Alles voor de kijkcijfers, dit levert weer wat media-aandacht op als DGK hem op straat gegooid heeft...quote:Op vrijdag 28 december 2007 00:49 schreef mootie het volgende:
Maar is het eigenlijk de bedoeling dat Mikey weer als alcoholist uit de kooi vertrekt?
Wisten we toch allangquote:Op vrijdag 28 december 2007 00:50 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Lieke blijkt toch een hoer te zijn...
Het blijft gewoon een lijp nummerquote:Op vrijdag 28 december 2007 00:48 schreef Frasier het volgende:
[..]
Klopt. Omdat het begin wel erg lekker klinkt.
Welke vrouw valt daar in godsnaam dan ook op?quote:Op vrijdag 28 december 2007 00:41 schreef noekje het volgende:
[..]
Neuh, ben wel verbaasd dat ze écht allemaal zo all over Huub zijn. Zo'n Gods gift is het nou ook weer niet. [b]Brian heeft nergens last van.[/b]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |