Huub was nog niet aan zijn trekken gekomen, vandaarquote:
Jaaa dat klinkt echt als een kennis van brrrrrrian.quote:Op vrijdag 28 december 2007 00:24 schreef beequeen het volgende:
Ik hoor op de valreep een kennis van Brian tegen hem zeggen dat hij dat kankerhuis moet winnen en de rest van de bewoners kankerlui zijn.
Maar het meest zou ik toch gewoon normaal geluid waarderen.quote:Op vrijdag 28 december 2007 00:34 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Een lekkere man er tussendoor zou ook wel eens leuk zijn ja
Brian zei net al tegen haar dat hij niet meer gaat drinken, en zij zei 'doe geen domme dingen he'quote:Op vrijdag 28 december 2007 00:33 schreef rooie3 het volgende:
En Amanda en Brian houden elkaar stevig vast.Die zijn zo bang dat ze de fout ingaan.
Wij willen Thijs als stripper hèquote:Op vrijdag 28 december 2007 00:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Wijven, wijven, en nog eens wijven. Wat heb ik daaraan?
quote:Op vrijdag 28 december 2007 00:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Wijven, wijven, en nog eens wijven. Wat heb ik daaraan?
Ik wil niet heel vervelend zijn maar jij komt op mij ook wat seksueel gefrustreerd over.quote:Op vrijdag 28 december 2007 00:34 schreef noekje het volgende:
[..]
Ze lijken allemaal 20 jaar droog te hebben gestaan. Ze bespringen hem echt.
Ja, of whatever, er is gewoon teveel wijvenbeeldmateriaalquote:Op vrijdag 28 december 2007 00:36 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Wij willen Thijs als stripper hè![]()
![]()
(Dat 'ie dan een paardenstaart heeft van extensions vooruit......maar wel als eerste af)
Ik zie er geen mooie man tussenquote:Op vrijdag 28 december 2007 00:36 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Precies, wat hebben wij vrouwen daaraan?
Geen geluid dan?quote:Op vrijdag 28 december 2007 00:32 schreef Kaleddis het volgende:
Grappige is dat ze denken dat wij ze kunnen horen op de streams
Ik zie ook alleen maar wijvenquote:Op vrijdag 28 december 2007 00:36 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Precies, wat hebben wij vrouwen daaraan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |