]quote:Op vrijdag 28 december 2007 00:21 schreef Bowny het volgende:
Gasten, ik weet van gekheid niet welke cam ik nou moet volgen
Ik ook niet, wat een heerlijke teringzooiquote:Op vrijdag 28 december 2007 00:21 schreef Bowny het volgende:
Gasten, ik weet van gekheid niet welke cam ik nou moet volgen
De eerste nuchtere opmerking vanavondquote:Op vrijdag 28 december 2007 00:21 schreef Disana het volgende:
Amanda zag het volgens mij wel, dat Brian een meisje overgoot met drank.
Die jongen mag van mij permanent dat huis in.quote:Op vrijdag 28 december 2007 00:24 schreef Kaleddis het volgende:
Mike is volgens mij compleet de weg kwijt
Hij mag de villa nog wel winnen ookquote:Op vrijdag 28 december 2007 00:25 schreef Frasier het volgende:
[..]
Die jongen mag van mij permanent dat huis in.
Ik ben altijd nuchterquote:Op vrijdag 28 december 2007 00:25 schreef Prospera het volgende:
[..]
De eerste nuchtere opmerking vanavond
Zit Mike ook aan de drank? Hij was stond toch al jaren droog?quote:Op vrijdag 28 december 2007 00:24 schreef Kaleddis het volgende:
Mike is volgens mij compleet de weg kwijt
en een cameraman/vrouwquote:Op vrijdag 28 december 2007 00:25 schreef Kaleddis het volgende:
Huub met de twee dames in de fitness.
Nou vanavond niet hoorquote:Op vrijdag 28 december 2007 00:26 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Zit Mike ook aan de drank? Hij was stond toch al jaren droog?
Maar de danseres vond Brian niet zo geslaagd geloof ik. Ze pakte die handdoek af en ging verder dansen.quote:
Die cameraman daar staat er niet voor de lol. Als er een cameraman aanwezig is dan is er geen twijfel waar ze mee bezig zijn daarquote:Op vrijdag 28 december 2007 00:26 schreef rooie3 het volgende:
Huub is echt van het padje nu.Huub het is de gouden kooi hor,dit kan toch niet op tv.
Ach Jaap mag ook weleens aan zijn trekken komen daar in dat bordeel.quote:Op vrijdag 28 december 2007 00:20 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
En op Kelly, nog een travo en nog een brunette...
Jaap heeft het naar z'n zin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |