Ja joh, van Big Brotherquote:Op vrijdag 28 december 2007 01:18 schreef agter het volgende:
kelly is een omgebouwde?
Ja, de vriendin van Andries (uit BB)quote:Op vrijdag 28 december 2007 01:18 schreef agter het volgende:
kelly is een omgebouwde?
Ze heeft haar haarkleur ook verandertquote:Op vrijdag 28 december 2007 01:20 schreef agter het volgende:
[..]
okay, wist niet dat het DIE KELLY was...hihi!
Denk je ?quote:Op vrijdag 28 december 2007 01:23 schreef riri het volgende:
Kelly is al ver heen...
Cameramannen trekken vele aandachtsgeile wijven aan...quote:Op vrijdag 28 december 2007 01:25 schreef agter het volgende:
jaap heeft veel vrouwen om zich heen, valt me op.
Denk ik ook, maar bij haar is het verschil tussen dom zijn en dronken zijn moeilijk te ontdekkenquote:Op vrijdag 28 december 2007 01:23 schreef riri het volgende:
Kelly is al ver heen...
quote:Op vrijdag 28 december 2007 01:25 schreef agter het volgende:
jaap heeft veel vrouwen om zich heen, valt me op.
quote:Op vrijdag 28 december 2007 01:30 schreef Kaleddis het volgende:
Is toch geen tijdstip om zo'n feest te beeindigen
Kelly zei eerder dat hij/zij/het vanavond nog terug moest. Morgen een opdracht om in A'dam-Oost vuurwerk te verkopen.quote:Op vrijdag 28 december 2007 01:28 schreef riri het volgende:
haha...blijven we met Kelly opgescheept...ze blijft misschien slapen bij Jaap
gaan ze morgenvroeg een ontbijt maken met rattengif voor de andere bewoners is Kelly d'r voorstel
Z`n webcam-carriere loopt niet lekker?quote:Op vrijdag 28 december 2007 01:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Kelly zei eerder dat hij/zij/het vanavond nog terug moest. Morgen een opdracht om in A'dam-Oost vuurwerk te verkopen.
Ik heb echt vieze vette trekquote:Op vrijdag 28 december 2007 01:32 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ik heb net de laatste hap binnen...
Lekker, bitterballenquote:
Ik dacht hetzelfdequote:Op vrijdag 28 december 2007 01:33 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Z`n webcam-carriere loopt niet lekker?
jaap heeft droog geneukt met kelly van BBquote:Op vrijdag 28 december 2007 01:38 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Nog iets spetterends gebeurt vanavond??
Heb ik iets gemist???
Jaap, Huub, Mickey (en Lieke een beetje) hebben TV gemaakt.quote:Op vrijdag 28 december 2007 01:38 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Nog iets spetterends gebeurt vanavond??
Heb ik iets gemist???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |