Ik ben blij dat jij het geloofdquote:Op vrijdag 28 december 2007 01:40 schreef riri het volgende:
hij is wel lief met Lieke hoor...houdt haar heel veel en beschermend vast
Die heeft al met Dimitri achter afgesproken.quote:Op vrijdag 28 december 2007 01:39 schreef Carlaa het volgende:
ik hoop dat Quinten mag blijven slapen
Ja, dat stuk heb ik net meegekregen.quote:Op vrijdag 28 december 2007 01:38 schreef patist het volgende:
[..]
jaap heeft droog geneukt met kelly van BB
Ik hoop dat quiten EN Dimitri blijven slapen.. beiden bij Liekequote:Op vrijdag 28 december 2007 01:40 schreef noekje het volgende:
[..]
Die heeft al met Dimitri achter afgesproken.
Mikey moet water drinken van Brian.
NIet veelquote:Op vrijdag 28 december 2007 01:38 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Nog iets spetterends gebeurt vanavond??
Heb ik iets gemist???
![]()
We hebben ook momenten gezien dat Quentin zich duidelijk verveelde bij Lieke. Denk dat het voornamelijk afhangt of er wel/geen camera in de buurt was hoe ze zich gedroegen...quote:Op vrijdag 28 december 2007 01:40 schreef riri het volgende:
hij is wel lief met Lieke hoor...houdt haar heel veel en beschermend vast
Hij "laaft een dorstige"quote:Op vrijdag 28 december 2007 01:41 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian bewaterd Mikey ........
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waarom nou weerquote:Op vrijdag 28 december 2007 01:44 schreef noekje het volgende:
Selene jankt weer.
Heb het begin van het feest meegekregen en vermoedde toen al, dat het niet veel spectakel zou geven deze avond.quote:Op vrijdag 28 december 2007 01:40 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Jaap, Huub, Mickey (en Lieke een beetje) hebben TV gemaakt.
Brian en Amanda hebben weer niets gedaan.
Dat is een korte opsomming van de avond...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |