Alleen in die beruchte Russische winters moet je wat veel kleren aan doen.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 21:00 schreef Alexxxxx het volgende:
mja, maar een dak is ook het enige wat je nodig hebt... Als je een koe koopt bind je die dan gewoon op het dak met een sjorbandje
Precies, moesten ze er nou zo'n pimpmobiel van maken?quote:
Maar dat is ziellig voor de koe!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 21:00 schreef Alexxxxx het volgende:
mja, maar een dak is ook het enige wat je nodig hebt... Als je een koe koopt bind je die dan gewoon op het dak met een sjorbandje
Als er al onderhoud bij komt kijken. Lada's denderen maar door.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:04 schreef De_Hertog het volgende:
Zo, weer terug uit Egypte. Erg bijzondere reis gehad en opvallend veel Lada's gezien. Die worden daar, samen met Peugeot 504s en Renault 12s veel als taxi gebruikt. Makkelijk te onderhouden, waarschijnlijk.
Was het in NL maar 98, het is gewoon 95quote:Op maandag 18 februari 2008 23:08 schreef zwahiel het volgende:
Toen ik toch in Duitsland was: Shell V-Powerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!Octaan 100, echte 100 niet neppe 98 zoals in Nederland. Dat wil de Lada motor wel!
'Aan de top' is nog wat optimistisch, maar toch: proficiatquote:Op maandag 14 juli 2008 21:24 schreef RRRobert het volgende:
Wie had dat ooit gedacht:
Lada aan de top! Punten gescoord in WTCC
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik, hoop ik. Heb je nog een plekje over op de achterbank ?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb me zojuist aangemeld voor de Lada Club Nederland: En ik ben van plan bij de Nieuwjaarsrit met mijn mede-leden kennis te maken
Komen er ook fokkers bij die rit?
Waarom is die niet-niva zo prominent aanwezig.quote:Op zondag 20 april 2008 23:21 schreef 2cv het volgende:
Klik hier voor de foto's van de eerste Nederlandse Lada Niva meeting in Almere van vandaag
Ik ken het gevoelquote:Op maandag 22 februari 2010 22:09 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik weet trouwens uit betrouwbare bron dat de Lada Club binnenkort met en eigen forum komt!
Ben echt helemaal verknocht aan mijn Lada's
Leuk!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 09:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik heb gisteren te horen gekregen dat een Lada Samara voor mij isAanstaande zaterdag ga ik haar ophalen samen met Alex en een vriendin
Ik kan niet wachten
![]()
Ah, een witte Lada, die heb ik ook.quote:
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 10:36 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Leuk!Wat voor een? Of kan ik dat beter aan Alex vragen?
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
Ik mag dan wel een meisje zijn maar weet heus wel wat ik koop
Het is een Lada Samara (Sputnik) 1.5 uit 1992, deze om precies te zijn:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi is ze he?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|